Şarkıyı tavsiye ederim.
Ateş'den devam:
Sabah kalkınca berbat hissediyordum. Bu yüzden hemen jakuziyi doldurdum, tabiki soğuk su ile. İçeri girince hemen kapıyı kilitledim. Hemen evdeki kameralara bağlandım ve kızların ne yaptıklarına baktım. Hepsinin uyuduğunu görünce derin derin nefes aldım. Galiba sözümü tutamiyacağım. Elim yavaş yavaş çakıma doğru giderken, kendime geldim ve üstümdekilerden kurtulup duşa girdim.20 dakika sonra duştan çıktım ve en kısa şortumu üstünede erkek t-shirtimi üstüme geçirdim. Beyaz dolgu topuk spor ayakkabılarımıda giydiğimde tamamdım.
Hemen aşağıya indim ve kimseye birşey demeden dışarı çıktım. Hemen BMW İ8'ime bindim ve SOYLU Holdingine doğru son gaz sürdüm. Ben geldiğimde herkez baş selamı veriyor bende başımla aynı hareketi uyguluyorum. Hemen asistanım peşimden gelmeye başladı. Odama girdiğimde bana bugünkü programı anlatmaya başladı.
Ayşegül:Ateş hanım, bugün saat 10 da GÜÇLÜ Holding ile toplantınız var. Öğlen yemeyinizden sonra saat 14:30'da Babanız ile özel bir görüşmeniz var. Birde akşam yemeği Kaan bey ile bir restorant'da yiyecekmişsiniz.
Ateş:Tamam Ayşegül başka birşey varmı?
Ayşegül:Yok Ateş hanım.
Dedi ve çıktı. Hemen dosyalar ile ilgilenmeye başladım. Sonradan Meriçin dosyası gözüme takıldı. Hiç bakmaya fırsatım olmamıştı. Hemen içine baktım ama sadece adı soyadı ve yaşı yazıyordu. Meriç Güçlü. Hmm ben bunu nerden tanıyorum. YOHAMINA bugünkü toplantıyı yapacağım Şirket. Meriçin dosyasını boşverip öbür dosyalara bakmaya başladım. Bir süre sonra kapım çalındı. Soğuk ve Düz bir sesle "Gir" dedim.
Ayşegül:Ateş Hanım, GÜÇLÜ Holdingten geldiler.
Ateş:Tamam geliyorum.
Hemen odadan çıktım ve toplantı odasına girdim. Babam baş köşenin bir yanına oturmuş. Baş köşede iki tane koltuk bir tanesinde Kaan diğeri ise benim için boştu. Hemen oturdum ve "hoşgeldiniz" dedim. Meriç "Hoşbulduk" dedi. Hemen şirket anlaşması felan hakkında konuştuk. En sonunda babam Necip Amca ile Silah teslimatı hakkında konuşmaya başladı. Ben kapıyı kilitledimki kimse dinlemesin. Sonra konuşmaya bende dahil oldum.
Ateş:Yarın olacak.
Tuna(Ateşin Babası):Ha?
Ateş:Silah teslimatı diyorum, Yarın.
Necip(Meriçin babası):Haa öyle desene kızım, ne bilelim sen birden Yarın diyince.
Meriç:Kim yönetiyor teslimatı?
Ateş:(Soğuk bir sesle): Ben ve Kaan.
Kaan:Beni neden bulaştırıyorsun senin işlerine?
Kaan:Benim işlerim değil, babanın işleri.
Ateş:Benimki bugün, oyüzden aramayın açmam!
Kaan:Sanki ariyacaktımda.
Kaan'ın yanına gittim boynundan tutup duvara yasladım ve "Seni tanıyorum" dedim ve ekledim "Sessiz olun kapıyı açacağım" hemen kapıyı açtım ve odadan çıktım. Saate baktığımda 12:24 olduğunu gördüm 13:00 da öğlen yemeği olduğuna göre Tolganın Mekanına gidebilirim. Hemen odama girdim ve arabanın anahtarını alıp asansörle aşağıya indim. Tolganın mekanına geldiğimde adamlar beni zaten tanıdığı için pek sorun olmuyor.
Ateş:TOLGAA!
Tolga:Vayy Ateşim gelmiş, bugün için anlaşma yapmamıştık. Bir sorunmu var?
Ateş:Bana şeyden versene mm hani şu şeyden işte.
Tolga:Neyden işte.
Ateş:Üff Tolga gerçekten ihtiyacım var, beynimin uyuşması lağzım.
Tolga:Tamam, ama paramı peşin alıyorum gül.
Ateş:Biliyorum av, hadi ver şunlardan bir iki torba. Ha birde benim silahlarımı Mehmet ve Arda götürsün sen biliyorsun nereye.(dedi ve göz krptı)
Tolga:Tamam, al bakalım. Ama hepsini birden içmek yok. Tamam?
Ateş:Üff Tolga bebekmiyim ben?
Tolga:Tamammı dedim Ateş.
Ateş:Üff tamam be.
Tolganın verdiklerini alıp arabama bindim ve tabikisi arabada gizli köşeme sakladım emanetimi. Şirkete doğru hızla sürmeye başladım. Vardığımda saat 14:20idi. Asansörle odama çıktım ve Ayşegülü asistan Telefonu ile yanıma çağırdım. "Gir" dedim yine soğuk bir sesle. Ayşegül "beni çağırmıştınız Ateş Hanım" Bende "Evet Ayşegül Babamla odamdamı yoksa onun odasındamı görüşeceğiz" dedim. Ayşegül "Onun odasnda efendim, başka birşey yoksa çıkıyorum" ben kafamı onaylar şekilde salladım ve saate baktım 14:28 babamın odasına doğru yürümeye başladım ve BAM! Tam 14:30da içerideyim. İçerde Necip Amca(Meriçin babası) ve Meriç vardı. Ben soğuk sesimle konuşmaya başladım.
Ateş:Özel konuşma istedin, geldim şimdi derdini söyle.
Tuna:Bak kızım, arabana baktırdım içinden bunlar çıktı.(elini gösterir)
Ateş:Ee Silahımı bulmuşsunuz daha ne?
Tuna:Kızım söyle nereye koydun. Onları içmene izin vermiyicem. Birdaha böyle bir hata yapmıyacağım.
Necip:Neyden bahsediyorsun Tuna?
Tuna:Ateş eminimki Tolgadan uyuşturucu almıştır. BENIM teslimatım dediğine göre bir bokluk var.
Ateş:SEN KARIŞAMAZSIN.
Hemen odadan çıktım saate baktım 15:34 Kaanı aradım.
Kaan:Efo Gül.
Ateş:Na, Re Ha
Kaan:Tayland
Ateş:Okii.
Arabama bindim ve Sahile doğru sürmeye başladım. Sahilde indim ve banklardan birine oturdum. O arada arabadan aldığım bir paket zıkkımdan bir toz aldım ve beynimi uyuşturmasına izin verdim. Paketi hızla yerine koydum ve eve doğru sürdüm. Üstüme güzel bir Elbise giydim.(Sadece saçları açık hafif maşalı bir Ateş hayal edelim😂)
Saçımı hallettikten sonra kapı çaldı. Aşağıya inerken hizmetli kapıyı açmıştı evde sadece benim topuklularımın sesi duyuluyordu. Kaana baktığımda acayippp yakışıklı olduğunu gördüm.Kaan:Oo Prenses bu ne güzellik.
Ateş:Şımarma kaan hadi gidelim.
Kaanın arabasında hiç konuşmamıştık. Restorantda en güzel manzaralı köşeye geçtik. Kaan manyağı neden bizi buraya getirdi şimdi anlamıyorum ama neyse. Yemekler gelince kibar kibar yedim, demiyeceğim çünkü bildiğin yemeğe dalış yaptım. Başımı kaana döndürdüğümde onunda benden farkı olduğu pek söylenemezdi.
Kaan:Sana birşey vereceğim Annemizin katilini bulman için ama benden aldığını kimseye söyleme. Bak bu USB de birkaç ipucu var ve senin bunları anlaman için hatırlaman lağzım. Sana güveniyorum, bulabilirsin.
Kaam yemeğine devam ederken bende USByi aldığım gibi cebime koydum ve yemeğimi yemeye başladım. Yemek filan derken eve geldim ama dağ evime burayı sadece kızlar biliyor. Bilgisayarıma USByi taktım ve dosyayı yükledim. USByi çıkardım ve dosyaya tıkladım. Gördüğüm şeyler kaşlarımı çatmama neden oluyordu. O ne alaka? Benim onun ve annemin resimleri vardi, en son resimde ise şifre var. Birde tahmin etmek için birşey yaziyor. 'Ok yaydan çıktı birkere geri dönüş yok, hedefi vurmak istiyorsan ASLA ACIMİCAKSIN. Bu şimdi ne demek oluyor? Bu lafı bir yerden hatırlıyorum ama nerden. Düşüncelerimden ayrılmamın sebebi kapının çalması oldu. Burayı kızlardan başkası bilmiyor, ee onlar yemekte kimki bu? Hemen kameralara baktım siyah kapşon? Silahımı aldım ve aşağıya indim. Kapıyı açtığımda derin bir Oh çektim.
Ateş:Olum korkuttun bu siyah kapşon ne?
Meriç:Sen demedinmi kimseye görünme diye. Bende böyle giyindim.
Ateş:Neyse gir hadi.
Meriç girince ona babası hakkında bilmek istediğim herşeyi sordum, pekde işe yeradığı söylenemez. Şimdi düşünüyorumda Meriç'e sorsammı onu tanıyormu diye?
Ateş:Meriç
Meriç:Hı
Ateş:Bunu tanıyormusun?
Meriç:Leyla??
Ateş:Anladım demek tanıyorsun peki nerden?
Meriç:Dadım olur kendisi, o kaybolmadan önce annem öldürüldü.
Ateş:Desene kaderimiz aynı, Leyla Abla dadımdı ama Annem öldürüldükten sonra kayboldu.
Sonra aklıma en sonda yazan cümle geldi.
Ateş:. 'Ok yaydan çıktı birkere geri dönüş yok, hedefi vurmak istiyorsan ASLA ACIMİCAKSIN' bu sana bir yerden tanıdık geliyormu?
Meriç:Hemde çok ama nerden?
Ateş;Sen annenin katilini bulabildinmi?
Meriç:Hayır ama nedense ikisinin katilide aynı kişi gibi duruyor.
Ateş:Aynen, peki biz neden hiç birşey hatırlamıyoruz?
Meriç:Hiç bir fikrim yok...BÖLÜM SONUUU
Vote ve Yorumlarnzı bekliyorum.
Bölüm fikirleriniz varsa yazmayı unutmyn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Liderlerin Aşkı [TAMAMLANDI]
Ficção Adolescente《AĞIR KÜFÜR İÇERİR》 Ateş Barutçu ve Meriç Güçlü en iyi Mafya takımlarının liderleridir aynı zamanda en büyük düşmanlarıda, nefretten nasıl aşk doğacak? --------- Kesit: Ateş:Ne sırıtıyorsun be aşık gibi? Meriç:Zaten aşığım. Dedi hala gözlerimin için...