13.Bölüm

5K 189 8
                                    

Ateş'den devam:
Sabah kalkınca kısa bir duş'a girdim ve herzamanki gibi sporcu şortu ve sporcu atletimi giydim. Boy aynamın karşısına geçtim. Kendime dün akşamdan sinirli olduğum için ayna'ya bir yumruk geçirdim. Ayna önümde parçalara bölünürken ben sadece sinirli olduğumu hissediyordum. Elime baktığımda kan akıyordu ama omuz silkip odadan çıktım. Mutfağa indiğimde kızların kahvaltı hazırladığını gördüm önce elimi yıkadım sonra kızlara yardım etmeye başladım. Birden elime gören Ece birden bir çığlık attı ve "Ateş elin" bende "Ne olmuş elime?" diyip baktığımda sabahki yaram aklıma geldi. Aylin ve Nazlı hemen geldi ve "Ne yaptın lan yine salak. Genemi gördün o kabus'u?" diye sordu Aylin. Ben sadece 'evet' anlamında kafamı salladım. "Hadi kızlar kahvaltı yapalım bugün son gün yarın eğlenicez." Kızlar birşey demeden işe koyuldular. Bizim hazırlamalar bittiği anda içeri Meriç Berk Mehmet ve Onur girdi.
Ece:Hadi kahvaltı hazır.
Aylin:Siz yemesseniz biz hepsini yeriz sıkıntı yok.
Berk:Oturuyoruz.
Ateş:Bu arada bugün siz bizimle salona inmiyorsunuz.
Meriç:Nedenmiş o?
Ateş:Biz öyle istiyoruzda ondan. Hadi zıkkımlanın.
Herkez sessiz bir şekilde yemek yedikten sonra sofrayı toplamadan solana indik. Tabi kapıları kilitlemeği unutmadım. İçeri girdiğimizde tabletten özel dövüşcümüzü aradık ve 5-6 saat onunla birlikte çalıştık. Ondan sonra salonda 1 Saat güç'de 1 saat ring'de 1 saat hız'da 1 saat'da kum torbalarına vurarak geçirdik. Hemen burdaki duşlardan birine girdim ve soğuk suyun altında 1-2 saat geçirdim. Burdaki duşlara kıyafet getirdiğimiz için pek sorun olmadı üstümüzü değiştirmemiz. Bu sefer kalçamı zor kapatan bir etek giydim. Üstünede erkek t-shirtü geçirdim tabikide siyah. Yaa ne var erkek t-shirtlerini seven hiçmi kız görmediniz. Neyse kızlar pantolon giymiş. Tabiki onlarda erkek t-shirtü giydi. Kızlar merdivenlerden çıkarken ben kapıyı kilitledim ve yukarı çıktım. Kapıyı açtım kızların geçmesini bekledim ve sonra kapıyı kiltledim. Nekadar çok iş yaptım dimi. Muahhaha. "KIZLAR ODAMA" bunu yüksek bir sesle söyledim çünkü kızlar yukarı çıkmışlardı bile. Bende odama geçtim. Bu evdeki her odanın duvarları kalındır oyüzden kimse kimin ne konuştuğunu duyamaz. Kapıdan bile. Tabi kapı açıksa başka.
Ateş:Kızlar düşündünüzmü kod adınızı?
Ece:Ben buldum. Benimki Ejderha olsun istiyorum.(kafamı tamam olarak salladım.
Aylin:Benimkide şey olsun siyah (tamam anlamında kafamı salladım)
Nazlı:Benimkiside Yılan olsun (tamam diyerek kafamı salladım)
Ateş:Benimki AZRAİL olucak tamammı?
Kızlar:Tamam
Kızlar gittikten sonra kasamı açtım ve kod isimlerimizi değiştireceğimiz belgeyi elime aldım. Konseye küçük bir mektup yazdım ama kod adlarımızın ne olduğu yazmıyacaktı her zamanki gibi. Korumalardan birini çağırdım ve bunu floridasokağındaki mektup şeyisine atmasını istedim. Korumanın açmicanı bildiğim için pek dert etmedim oraya ulaşmasını.
ERTESİ GÜN'ÜN AKŞAMI:
Şimdi istanbul'a geri dönüyoruz. Hatta döndük bile diyebilirim. Özel uçak'tan indik arabalardayız. 2 saat sonra evde babamın odasına gittim ve sarıldım.
Babam:Ohh canım kızım gelmiş hoşgelmiş özlettin kendini be gülüm.
Ateş:Yaa baba bende seni çok özledim. Açıkcası giderken peşimize 4 Bodyguard yerleştirdin diye kızmıştım ama yanii.
Babam:Hadi ama kızım abartma gel birdaha sarılayım sana.
Babama birdaha sarıldıktan sonra yarın okul olduğu aklıma geldi. Yüzümü buruşturarak odama gittim sonra kendimi yatağıma fırkatıp uykunun beni kollarına almasını bekledim. Sabah uyandığımda direk duşa girdim. 30 dakka oyalandıktan sonra üstüme şunları geçirdim.

 30 dakka oyalandıktan sonra üstüme şunları geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen aşağı indim kızlarda aynısını giymiş sırıttım. Tek araba ile gitmeğe karar verdik buyüzden range rover'ıma bindik tabiki her zamanki gibi Aylin benim yanımda ben sürücü koltuğunda Arkada Ece ve Nazlı. Yolda giderken şarkı açtık hep beraber şarkıyı söyledik.
Şarkı adı:Tuğçe Kandemir ft. Eli
------------
Türkoğlu - Bu benim Öyküm.
Sabah uyandım yanımda             yoksun solumda bir acı senden yoksul soluksuz kaldım köşelerde yanlızım sanki yorgun inan değildi sonsuz. Bitti gitti seyrettik aşkı. Sanmışım yolu yordamı bu. Bölye yazılmadı yada ben öyle kandım şimdi tek başımayken kimin öyküsü bu, bu benim öyküm birazcık yaralı kalbimin pek çok yeri yamalı kan akar kanadımdan düşer yere geri kalanım. Bu benim öyküm birazcık yaralı kalbimin pek çok yeri yamalı kan akar kanadımdan düşer yere, geri kalanım.... birazcık yaralııı.
-------------
Şarkı bittiğinde okula varmıştık. Hemen drift çekerk park ettim ve hepimiz aynı anda arabadan indik. Okula havalı havalı yürürken tanımadığım biri bana bilerek kahve dökmeğe çalıştı bakın çalıştı diyorum çünkü tam dökücekken ben tuttum.
Ateş:Kardeş daha kahve taşımayı bilmiyorsan sokakta yürüme bence yoksa nolur. Benim gibi sakin olmayanlar seni öldürürler. Ama şimdilik affediyorum. Birdaha gözükme.
Tanımadığım kız: Ta-Ta-Tamam.
Biz kızlarla sınıfımıza girdiğimizde sınıfta tek Meriç Berk Mehmet Onur ve tanımadığım bir kaç kişi vardı. Biz en arka cam köşesine yerleştikten sonra zil çaldı ve sınıf dolmaya başladı
#Aaaa sınıfı dolma ilemi dolduruyorlar vaaay be keşke sen iç ses olsanda ben sen olsam.
-Lan saf kafa sınıfa öğrenciler girdi dolma değil allahım bu nebiçim iç ses yahu. Birdaha gelirsen sikerim ebeni oma göre.

İç sesin gittiğine sevinirken hoca adımı söyledi.
Ateş:Ne oldu hoca?
Hoca:Sen saygısızmısın? Bana Hoca değil Hocam diyeceksin. Şimdi senden tahtaya çıkmanı istiyorum tahtadaki soruyu doğru çözersen seni müdüre göndermem. Soruya baktığımda şöyle komik birşey aklıma geldi.
Ateş:Hoca benim daha güzel bir fikrim var (diyip sırıttım)
Hoca:Neymiş o?
Ateş:Ben size bir soru yazayım siz çözün.
Hoca:Hmm tamam öyle olsun.
Tahtaya çıkmadan önce Ayline hocanın ismini sordum. Adının Aslı olduğunu öğrendiğim öğretmene baktım soruyu çözeceğini zanndiyordu. Muahahha. Öyle birşey olmicak. Niahahah. Neyse yavaş ve emin adımlarla tahtaya yöneldim ve şunu yazdım. 'ASLI VE ARKADAŞI LEON PARALARINI SAYAR ASLININ 20TL Sİ VAR LEONUN İSE 39TL Sİ VAR. AMA KAZANAN ASLI OLUYOR PEKİ NASIL?' Hoca'ya baktığımda soran gözlerle bakıyordu tahtaya.
Ateş:Hoca bilmiyorsan ben tahtaya yazayım.
Hoca tamam dediği anda tahtaya şöyle yazdım 'ASLI LEONA BİR TEKLİF SUNAR BİR GECE BERABER YATARSAK SEN BANA PARANI VERİCEKSİM BİZDE YARIN KAZANANA BAKICAZ.' Şunu yazdıktan sonra öğretmenin yüzü bembeyaz oldu neden diye soruyorsanız bunu benim arkadaşım hatta en sağdık korumam Leon anlatmıştı resmini filan göstermişti ama adını söylememişti. Ben sırıtarak yerime gidecekken kapı açıldı. Kimin geldiğine bakmicaktım ama kızlar sanki hayalet görmüş gibi bakınca arkamı döndüm. Şuan benim yüzümünde bembeyaz olduğunun her iddiasına varım. Ağzımdan sadece şu sözler çıktı "KAAN?"

Arkadaşlar bölüm sonu umarım beğenmişsinizdir aceba Kaan kim? DA DAAA. Vote ve Yorum bırakmayı unutmayın. Görüşmek üzere.

Mafya Liderlerin Aşkı [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin