16.Bölüm

4.5K 178 7
                                    

Şarkıyı şiddetle öneriyorum!

Ateş'den devam
Kaan:Çünkü onlar...
Yanlışlıkla önünde durduğum çiçeğin devrilmesine neden olduğum için Kaan lafını bitiremedi. AMINA KOYAYIM BÖYLE ŞANSIN BEN.
Ateş:NE BAKIYONUZ BE? KONUŞUN LAN. ANNEMİ. KİM ÖLDÜRDÜ.(laflara baskı uygulayarak söylemiştim.)
Babam:Bak kızım sinirlenme hepsi senin iyiliğin için.
Ateş:BOK İYİLİĞİMİ İSTİYORSUN. LAN İNSANDAN ANNESİNİN KATİLİNİ SAKLAMAK'MI İYİLİK. BU İYİLİKSE SIÇAYIM İYİLİĞİNİZE İSTEMİYOM LAN İYİLİK FELAN. KAAN GELİYORSUN BENİMLE HEMEN.
Kaan:Tamam araba dışarda.
Kaan önden ben arkadan ilerliyoruz. Kaan arabanın kapısını açtığında beklemeden içine girdim ve kapıyı kapattım. Yol boyunca konuşmamıştık. Pekde umrumda olduğu söylenemez.
#YALAN
Sulu iftira amk
#ha
Böyle kalırsın işte göt gibi
#hahaha çok komik
Eh tabi komik nede olsa gülüyorsun demi.
#Haa şey neyse ben karımın yanına gidiyom.
Karım?!?!?!
#...
Bu konuşma çok değişik yerlere gidiyordu. Ama iç sesimin gitmesiyle Kaan'ın bana seslendiğini anladım.
Ateş:Hı efendim.
Kaan:La nerlere daldın.
Ateş:Sa-Na-Ne.
Kaan:Aman tamam. Hadi geldik in.
Birşey demeden indim ve evin kapısını çaldım. İçeride kızlar endişe dolu gözlerle bana bakıyorlardı. Ben ne olduğunu anlamadan beni sımsıkı sardılar kollarıyla. O an sanki birşey oldu. Böyle ağır çekimde gibi birşey. Anlamaz gözlerim huzurla kapandı ve bende kızlara sarıldım. Ne zamandır böyleyiz bilmiyorum ama sonra odama çıktık. Ben ilk kez gözlerim dolu dolu etrafa mehlül mehlül bakıyordum. Kızlar kafamı dağıtmak için geçmişi anlatmaya başladı.
Nazlı:Hatırlıyormusun be kanka. Hepimiz daha 5 yaşındaydık. Aynı saatde aynı gecede üzüntüden parkta zırlıyorduk. Tabi en sonunda sen bizimle konuşmaya başlamıştın. Sonra neler olduğunu anlatmıştık birbirimize. Sabaha kadar sohbet etmiştik. Herşeyimizi anlatmıştık. Çok özledim o günleri. Daha masum küçük kızlar olduğumuz günleri.(gözünden bir damla yaş gelir ve hemen siler)
Aylin:10 yaşında hep beraber ilk görevimize çıkmıştık. Hatırlıyormusunuz? Orda bizi yakalamışlardı. İşkence çektirmişlerdi. Sonra Ateş'ciğimiz dayanamadı ve sinir krizi geçiriverdii. İplerden hızlı bir şekilde kurtulmuştun. Sonra ordaki herkezi dövmüştün. Bizim iplerimizi çözdükten sonra adamların birinden silah almıştın ve hepsini teker teker vurmuştun. Çok tatlıydın. Hele o sinir krizi geçirdiğin an hepimize kezzap dökmeye kalkışmaya çalıştığı an.
Ece:Hatırlıyormusunuz. Hepimiz'de Nazlı'nın anlattığı gece annelerimuzi özlediğimiz için ağlıyorduk. Şimdide ağlıyalımmı? Bir kere olsun bırakalım güçlü olmayı. Ben eski günleri özledim. Daha masum olduğumuz günleri. Bu akşamlık istisna. Olmazmı Ateş. Nolur.(Gözlerinden yaşlar gelmeye başlar.)
Ateş:Ağlayalım kardeşim. Yine Masum küçük Kızlar olalım.(Gözlerimden Yaşlar geliyor)
Aylin:B..ben s..sizi (hıçkırık) çok s.s.seviyorum(hıçkırık)
Ece:Be..be.nde si..(hıçkırık) sizi.. ç..çok se..sev..seviyorum. Masum kardeşlerim benim.
Ateş:(Gözünden yaşlar gelerek söyliyor) Hatırlıyormusunuz? O gece. İlk tanıştığımız gece. Kan kardeşi olduğumuz gece. Birbirimizi hiç bırakmıyacağımızı söylediğimiz söz verdiğimiz gece. Annelerimizi özlediğimiz gece. Hepimiz orda birbirimizi tanımadan hayatımızı anlatmaya başladık. (Hıçkırık) Elimizi içkinin camıyla kestiğimizde çığlık atıyordukya hani. O..orda ben sizin canınız yandı diye çığlık atıyordum. (AĞLAMASI ŞIDDETLENİR). O..o günden sonra annemide sizin gibi kaybedersem ne yapacağımı düşünmeye başladım. Bizi bulduklarında 1 Ay görüşememiştik'ya hani her akşam kendimi o..odama ki..kilitleyip ağlardım. Hep merak ederdim iyimisiniz değilmisiniz diye. Yine ağlıyormusunuz diye. Lan. Ben size bir gece'de bağlandım koca 12 Yıl oğlum. Şimdi size sence nekadar bağlıyım. Biri sizin saçınızı bile istemeden koparsa, üstünüze birşey dökse, incitse kafalarını kopartasım geliyor. (Hıçkırık). Ben..beni hi..hiç bı..bırakma..bırakmayın ol..olurmu? (Hıçkırık)
Hepsi:Sizi asla bırakmam.
Hep beraber tekrar sarıldık ve ağlamaya başladık.
Nazlı:Ben sizsiz yaşayamam. En ufak küçücük birşey olsa öldürürüm üzen kişiyi. Hiç küsmiyelim bırakmıyalım birbirimizi. Nolur.
Aylin:Bırakmicaz hiç birbirimizi. Birnizden birisi gitmeye kalksın bakın napicam.
Ece:Evet asla ama asla birbirimizi bırakmıyacağız. Kardeşlik zaten bu değilmidir. Aynı anne babadan olmasak bile kardeşiz oğlum biz KARDEŞİZ. Beraber mutlu olur beraber ağlarız, beraber dövüp beraber severiz. Hiç kimse ayıramaz bizi.
Daha sıkı sarıldık ve nasıl olduğunu anlayamadığım bir şeklide uyuya kalmışız.
Sabah uyandığımda başım ağrıyordu. Kızlar hala uyuyorlardı. Bende hemen hepsini öptüm ve banyoya girdim. Aynaya baktığımda karabasan gördüm sandım. Tipime bak amk. Saçlarımm. Noooo. Saçımı 10 dakikada düzeltebilmiştim anca. Sonra soğuk suyu açıp duşa girdim. Duşta siyah eşofman ve siyah t-shirt giydim ve çıktım. Kızlar uyanmış masum masum etrafa bakıyordular. Ben yüzümdeki gülümsemeye engel olamadım. Gülümseme dahada yayılırken.
Ece:Niye gülümsüyorsun Ateş?(dedi esniyerek)
Ateş:Tatlı tatlı etrafınıza bakmanıza gülümsüyorum. (Dedim ve daha çok gülümsedim.) Kızlarda gülümsediler.
Ateş:Hadi kızlar giyininde şu okula gidelim.
Ben hemen aşağıya indim.20 dakika sonra kızlar birer birer inmeye başladı. Kızlarla yine aynı giyinmiştik böyle aynı olunca çok şirin oluyorduk. Bu sefer Aylin'in arabasıyla gidiyorduk okula. Ve Aylin sürüyordu. Yanında Ece. Ben ve Nazlı arkada yayılmıştık. Ben sürsem kaza yapardım dalgın olduğum için. Okula giderken şarkı açmıştık ve normal ses tonuyla dinleyip söyliyorduk.        Umut Timur feat Can Yüce - Gönül Koyma.
Çok güzel bir şarkıydı. Okula gelince süper hızlı bir şekilde arabayı park etti Aylin. Ben drift atmadığı için üzgün surat yapıyordum. Aylin gülümsediğinde bende gülümsedim. Hemen ciddi ifademizi takındık ve aynı anda aşağıya indik. Yan yana okula girdik. Ben Ece ile oturdum bu sefer Aylin'de Nazlı ile. Aylin ve Nazlının masasını bizim masaya daha çok yaklaştırdık ki rahat rahat konuşabilelim. Tüm dersler sakin gidiyordu. Bir anda telefonum çaldı. Hemen arayana baktım. Hakkı?? Neden arıyordu? Önemli olamasa okulda olduğum için aramazdı. Hoca bana onaylamaz bakışlar atıyordu. Ateş:Hocam bir konuşup gelebilirmiyim?
Hoca:Konuşacaksan burda konuşacaksın.
Üff hoca düşün Ateş düşün ne yapabilirim. Hah. Buldum aqq. Sonunda. Hakkı almanca biliyor. Bende almanca konuşurum. Hemen hocaya 'tamam' anlamında başımı salladım ve hakkı'yı aradım.
Telefon konuşması
Ateş:Was ist los Hakkı? Wieso hast du mich mitten in der Stunde angerufen?
(ÇEVİRİ:Ne oldu Hakkı? Beni neden dersin ortasında aradın?)
Hakkı: Ehmm Ma'am ich weiß das sie es mir nicht glauben werden,aber da ist Kaan euer zwieling und er sagt das er schon längst da wäre. Und das sie es wussten. Stimmt das?(ÇEVİRİ:Ehmm Madam ben bilmiyorum bana inanırmısınız ama Kaan burda sizin ikiziniz ve diyorki o çoktan burdaymış ve sizin bunu bildiğinizi söyliyor. Doğru mu?
Ateş:Ja es Stimmt ehh kann ich dich in der Pause anrufen? Die Lehrerin lässt mich nicht draußen mit dir zu sprechen. Deswegen spreche ich Deutsch.(ÇEVİRİ:Evet doğru. Ehh seni tenefüs'de arasam. Hoca izin vermiyorda dışarda konuşmama. Zaten buyüzden seninle almanca konuşuyorum.)
Hakkı:Ok Ma'am ich werde warten tschüss.(Ok Madam bekliyor olacağım. Görüşürüz.)
Telefonu kapattığımda herkezin beni dinlediğini anladım. Ama umrumda olmadı. Tenefüste hakkıyla konuştuktan sonra son derse kadar uyudum sonra Eve varınca direk odama girdim. Pijamalarımı giydim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Bölüm sonuu. Nasıldı? Beğendinizmi? Beğendiyseniz Vote bırakmayı unutmayın. Birde sonraki bölümle alakalı neler yazabileceğim hakkında yorumda yazarsanız sevinirim. Kendinize iyi bakın. Yeni bölümü en yakın zamanda yayınlayacağım.

Mafya Liderlerin Aşkı [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin