Ateş:Çünkü o.... Annemi kimin öldürdüğünü biliyor. Kaan ve Babam benim durmiyacağımı bildiği için benden saklamaya çalıştılar ama ben öğrendim. Annemi öldüreni sadece baban,babam ve kaan biliyor.
Meriç:Ee kaan senin sevgilin değilmi neden ondan öğrenmiyorsun?
Ateş:Az önce ne dedim duydunmu sen? Kaan zaten ben öğrenmiyeyim diye dönüp duruyor. Hem Kaan benim sevgilim değil.
Meriç:Neyin ozaman?
Ateş:Sanane. Söylicekmisin babanın yerini?
Meriç:Emin değilim.
Ateş:Üff aman tamam banane. Şimdi birşey sorcam sende cevap vercen. Buralarda mağza varmı. Çünkü eşofmanla filan geldim ondan.
Meriç:Bir sokak ilerde var. Bırakimmi?
Ateş:Gerek yok sağol.
Dedim ve çıktım cüzdanımı yanıma almayı unutmadığım için kendime hayret ediyordum. Mağazayı bulduğum an içeri girip üzerime bulduğum elbiseyi giydim. (MEDYADA)Tekrardan meriçgilin oraya gitmeye başlamıştımki bir araba yanımda durdu. İçeride kimin olduğunu göremiyordum. Bende fazla takmıyarak devam etmeye çalışıyordum ki biri beni kolumdan tutup sürüklemeye çalıştı. Bakın çalıştı diyorum çünkü ani bir hareketle ondan kurtuldum ve kim olduğuna baktım. Hmm kimdi bu yaa bir yerden hatırlıyorum ama. LAAN şimdi hatırladımm. ADİ ŞEREFSİZZ.
Ateş: Sen peşimi bırakmamışmıydın?
Cenk:Hmm yoo. Sadece senin beni unutmanı bekledim. (Elini saçından geçirip) yakışıklı olmuşmuyum?
Ateş:Öğk o ney lan inek dışkısına benzemissin.
#Uahhaahha lan kapak ettin çocuğu uhahaha
Yaa iç ses git işimi bozuyorsun
#...
Cenk:Sinirlendirme beni. Ben senin sandığından daha güçlüyüm ve bunu sende biliyorsun.
Ateş:Güçlü olduğunu biliyorum ama benden güçlü diğilsin. Bazen düşünüyorum nasıl böyle olabiliyorsun diye.
Cenk:Nasıl..nasılmışım.
Ateş:İKİ YÜZLÜ OLMAYI DİYORUM NASIL BECERİYORSUN DİYORUM.
Etraftan bir 'ooo' sesi çıktığında etrafıma baktım yoldan geçen giden bize bakıyordu. Ben birşey yaparsam Polis gelir. Ama birşey yapamaz o'da var. Ama bide şu varki sosyal medyaya düşmiyelim.
Ateş:Bu iş burda bitmedi.
Dedim ve kalabalığın içinden insanları ite ite geçtim. Meriç'lerin evine gelince zile bastım. Kapıyı bu sefer bir hizmetli açtı. Bu nasıl hizmetli aq. Gömleğinin ilk üç düğmesi açık. Eğilse kıçı görüncek. Aman banane. İçeri girer girmez Meriç'in babası Necip Amcayı (İsmini hatırlayamadığım için Necip diyeceğim) görmem bir oldu. Yanındakileri görünce kaşlarımı çattım. Derin derin nefes al Ateş. Derin Derin. Huhh. Babam yine yetiştirmiştir SALAK KAFAM NE DİYE CENK SALAĞI İLE KONUŞUYORSAM. AHHHH.
Ateş:BANYO NERDE?
Ürkütücü duyulmuş olmalıyımki hizmetli yerinde sıçradı.
Necip Amca:Korudorun sonundaki sol oda.
Kafamı 'ok' anlamında salladım ve yürümeye başladım arkamdan adım sesleri geliyordu. Umursamadım. Lavoboya vardığım an girip kapıyı kapattım ve kilitledim. Kapının öbür tarafında Kaan'ı duydum.
Kaan:Ateş valla söylemek istedim ben sana nolur yaa. Senin delireceğini biliyordum. Ben istemezmiydim seninde bilmeni.
Ateş:AMA SÖYLEMEDİN DEMİ. SÖYLEMEK İSTEMİŞSİN AMA SÖYLEMEMİŞSİN. BAK KAAN KAÇ YIL ÖLÜ BİLDİM BEN SENİ. SEN BİRDEN GELDİN BEN SENİ SORGULADIMMI? HAYIR BAK KAAN BEN SENİ ÖLÜ BİLDİĞİM İÇİN NE ACIKAR ÇEKTİM HABERİN VARMI. ANNEMİN EMANETİNİ KORUYAMADIM DİYE KENDİMİ YEDİM BİTİRDİM AMINA KOYAYIM.
Derin bir nefes aldım ve yüzümü yıkarken kaanı yeniden duydum.
Kaan:Ben.. ben. Özür dilerim... sana söylemek istedim ama Babam engel oldu.
Ateş:BABAM NE DEDİ KAAN HA NE DEDİ?! İKİZİMİN ORTADAN KAYBOLMASINA NEDEN OLMUŞ VE BANA ÖLÜ GÖSTERİLMİŞ OLMANI TETİKLİYEN ŞEY NE AMINA KOYAM NE?!
Kaan:Sonra konuşsak?
Ateş:HEP KAÇ ZATEN GİT İÇERİYE KAAN GİT!
Kaan:...
Kaanın ses vermediğini duyunca gittiğini anladım. Üff. Yüzümü tekrar yıkadım ve geldiğim yolu tekrar yürüdüm. Birşey konuşuyorlardı bende dinlemeğe karar verdim
Babam:Bunu Ateş'e söylememeni rica ediyoruz Necip.
Kaan:Evet lütfen Ateş'e söylemeğin.Çünkü Annesinin katilinin kim olduğunu öğrenirse delirir sizden ricamız lütfen söylemeyin.
Necip:Pekâlâ. Ama benim kızın ile aramda düşmanlık çıkarsa söylemem gerkir.
Tuna(Babam): Tamam. Sağol Necip. Hakkını ödiyemem.
Necip:Sorun değil ama... Ateş neden delirsinki onun annesini öldürdüğüne?
Kaan:Çünkü onlar..Meriç'den devam:
Ateş bize geldiğinde çok tuhaf hissetmiştim. Sanki onun bana ihtiyacı varmış gibi. Ateş mağza'ya bakmaya gittikten 25 dakika sonra Tuna Amca ve Kaan zibidisi geldiler. Babamları yanlız bırakıp odama geçtim yaklaşık 10 dakika sonra tekrar zil çaldı Ateşin geldiğini anladım ve aşağıya indiğimde Ateş hizmetliyle bakışıyordu. Lavoboyu sorduğunda çok sinirli gözüküyordu. Anlamıştım babasının babamı tembihliyeceğini yani Ateşin annesini kimin öldürdüğünü söylememesini istemişti. Ateş lavoboya ilerlerken Kaan zibidiside peşinden gidiyordu. Kimsenin beni göremeyeceği ve onları duyabileceğim bir yere saklandım ve dinledim.
(KONUŞMADAN SONRA)
Yohamına Ulan Kaan Ateşle ikizmiş. Ee bunlar neden benzemiyor.
#Salak tüm ikizler birbirine benzeseydi ohoooo
Yav bir sus iç ses bilgişlik taslama
#Sen baa bi isim bulsana louu
Sonra şimdi beni bulmasınlar himen çıkıyım
Koştum ve babamgilin beni odamdan geldiğimi zannetmeleri için merdivenleri aşağıya iniyordumki o ilgi çekici konu hakkında konuşuyorlardı ve babamgilin ne konuştuğunu az çok tahmin edebiliyorsunuzdur. Ateşin annesinin katili.
Kaan:Çünkü onlar...BÖLÜM SONU.
VOTE VE YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN. SENCE KATİL KİM? KAAN İLE ATEŞ İKİZ ÇIKTI YA LAA. AHHSS NEYSE KENDİNİZE İYİ BAKIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Liderlerin Aşkı [TAMAMLANDI]
Ficção Adolescente《AĞIR KÜFÜR İÇERİR》 Ateş Barutçu ve Meriç Güçlü en iyi Mafya takımlarının liderleridir aynı zamanda en büyük düşmanlarıda, nefretten nasıl aşk doğacak? --------- Kesit: Ateş:Ne sırıtıyorsun be aşık gibi? Meriç:Zaten aşığım. Dedi hala gözlerimin için...