Meriç'den devam:
İMKANSIZ
Babamın arkadaşına benim güvendiğim adamım sıkmış olamaz. Olabilirm?? Hemen ben "Tekin?!" Tekin "Abi valla ailem'le tehdit ettiler yoksa ben seni hiç satarmıyım abi. Nolur öldürme beni abi. Nolur yalvarırım" diyordu. Ben şok olmakla meşgulken tekinin durumunu yeni fark ediyordum. Tekin'in suratından kanlar akıyordu. Bunu kim yaptıki aceba. Bukadar iyi dövüşemiyordur herhalde Ateş. Çünkü tekin en iyi dövüşcülerimizden biri idi. Ben "Bunu sana seninle gelen kız'mı yaptı?" dediğimde o 'evet' anlamında kafasını salladı. Ben "Ateş!" ekledim "Ateş nerdesin?" Ateş'in sesi şöyle diyordu " burdayım be patlama. Noldu niye bağrıyorsun? (Tekine döndü ve) sen bekle senin cezanı kendi ellerimle vereceğim. Babama zarar vermeğe kalkışmak ha. Yürek yemiş olmalısioon. O ne lan o ses benden mi çıktı? Neyse hadi Depomdan defoluiiinn. Üff yaaağğ çığğkkk hadiğğ. Al şu adamıdağğ ama ginedeğğ geliceğğm onuğğ almağk içiğn onağ göreğ. Hadiğğ lağğn.
Oha bu kıza noldu be. Tekin'ide aldım ve çıktım sonra bizim çocuklara 'çıkıyoruz' işareti verip depolarından uzaklaştık.Ateş'in ağzından:
Olamaz yaa Meriç'e rezil oldum. Üfff Regl oldum yaaaa hayıırr!! "Kızlağğğr!" Diye bağırdıktan sonra kızların "Nolduğğ diye bağırmasından anladımki onlarda galiba Regl olmuş. Ben "kızlağr sizdemiğ?" diye sorduğumda hepsi 'evet' anlamında kafa salladılar. Hemen dördümüz aynı anda "TATİL ZAMANI" diye bağırdık ve kıkırdayarak Depodan çıktık ve hastaneye gittik. Babamın odasına tek ben girdim ve şalozinleri (Yazar nasıl yazıldığını bilmiyor😂) kapattım ve kapıyı kilitledim. Sadece babamın duyabileceği bir şekilde konuşarak "Baba seni vuran adamı buldum, Meriç onu aldı. Ve baba... Şeyy..."
Babam"Noldu kızım söyle" Ben hemen "Şey biz kızlarla tatile gidiyoruz TAM bir hafta hani şey anladın sen." Babam kısa bir kahkaha patlatarak "tamam kızım size iyi eğlenceler. Ben Meriç'leride yollicam ve bana vuran adamın işini kendim halledicem" dedi. Başımı 'tamam' olarak salladım ve odadan çıktım kızlara 'hadi çıkıyoruz' bakışı atıp yürümeğe başladım. Sonra babamın dediği şey aklıma geldi.
'Ben Meriç'leride yollarım'
'Ben Meriç'leride yollarım'
'Ben Meriç'leride yollarım'
"LAN!" diye bağırdım. Kızlar bana 'noldu' bakışları atarken ben onlara 'sonra anlatırım' bakışlarımı yolladım ve arabaya daha hızlı varabilmek için adımlarımı hızlandırdım. Arabaya bindiğimiz anda yine her zamanki gibi oturduk. Ben sürücü koltuğunda Aylin yanımda. Arkada ise Ece ve Nazlı. Hemen kapıları kilitledim ve konuşmaya başladım.
-LAN BİR YANLIZ KALAMIYACAKMIYIZ LAN HEP KORUMA HEP YANIMIZDA BAŞKA BİRİ OLUYOR ANLASANA BE ADAM ARTIK BÜYÜDÜM KENDİMİ KORUYABİLİYORUM
Ece:SAKİNLEŞ ATEŞ SAKİN OL BÖYLE GİDERSE SİNİR KRİZİNE GİRERSİN! HADİ NE OLDUĞUNU ANLATTA SİNİRİN GEÇİŞSİN.
-Tamam.(derin nefes aldım ve) Babam Meriç ve takımını getirticekmiş sanki biz kendimizi koruyamıyoruz! Sakinim Sakinim hiç birşey olmicak. Sadece gölgelerini görücem başka birşey değil.
Aylin:Bak kanka istersen burda kalırız gitmeyiz. Ne dersin?
-Aksine gitmemiz lağzım. Ama her gün spor salonuna gidicez kendimizi daha'da güçlendireceğiz oyüzden sadece ama sadece spor kıyafetleri götüreceğiz. Kimseye haber verme çabasında bulunmiyacağız. Dahada iyi olup kod isimlerimizi değiştireceğiz!
Ece,Nazlı ve Aylin:TAMAMDIR.1 hafta New York'a gitmeye karar verdik. Hatta belki daha uzun kalacktık nedenini bilmediğim bir nedenden dolayı çok heyecanlıydım. Galiba yeni kod adı bulmam gerketiği için biraz heyecanlı birazda mutlu hissediyorum. Suratımda anlam veremediğim bir sırıtışla kendimi yatağıma fırlatıp karanlığın beni kendine çekmesini bekledim.
Meriç'den devam:
Ben Ateş'in neden hala böyle davrandığını düşünürken telefonumun çalması ike irkindim.
Arayan Tuna Amca idi. Hemen açtım
-Efendim Tuna Amca
+Oğlum bak şimdi benim kızım ve çetesi 1 Haftalığına tatile gidiyorlar senin ve çetenin onlara göz kulak olmasını istiyorum ve itiraz istemiyorum.
-Peki Tuna Amca.
Dediğim gibi telefonu kapattım nedensizce mutlu olup heyecanlanmıştım. Telefonum yine çalınca arayanın aslında arayanların çete olduğunu gördüm ve hemen açtım.
Berk:Naber Kankişş.
Mehmet:Bir kerede ciddi olsan amk.
Onur:Üff ikinizde susun bu arada kızların son dakika neden bukadar değişik davrandığını öğrenen var mı?
-Hayır ama kızlar tatile gidiyorlarmış ve Tuna Amca onlara göz kulak olmamız için bizim'de onlarla gitmemiz için emir gibi birşey verdi.
Berk:Ohh 1 haftamız işsiz güçsüz geçecek.
Onur:Bence bunlar bizim başımıza bela olacaklar yapacak bir çok işimiz olabilir.
Mehmet:Aceba ne yapıcaz tam 1 hafta boyunca.
-Harika ya bir bodyguard olmamıştık artık o da oldu. Ehh nedir benim çektiğim be.
Berk:Neyse artık kaptalım ne'de olsa yarın bizi uzun bir gün bekliyor.
-Aynen haydi.
Dediğim gibi kapattım ve kendimi karanlığın kollarına bıraktım.Arkadaşlar kusura bakmayın bu bölüm çok kısa oldu ama telafi edeceğim. Kendinize iyi bakın seviliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Liderlerin Aşkı [TAMAMLANDI]
Novela Juvenil《AĞIR KÜFÜR İÇERİR》 Ateş Barutçu ve Meriç Güçlü en iyi Mafya takımlarının liderleridir aynı zamanda en büyük düşmanlarıda, nefretten nasıl aşk doğacak? --------- Kesit: Ateş:Ne sırıtıyorsun be aşık gibi? Meriç:Zaten aşığım. Dedi hala gözlerimin için...