Hatırlama:
... en sonunda bir ağaca çarpınca duraksadım bana doğru daha çok yaklaştı ve..Şimdiki bölüm:
...Ve beni tam öpücekken telefonumu buldum ve "cankurtardın canım benim" dedim. Bunu sesli demiş olmalıyımki Meriç güldü. Hemen ekrana baktığımda Aylin'in aradığını gördüm hemen konuşmaya başladım
-Canım,herşeyim,aşkım,birtanem hayat kurtarıcım efendim.
Meriç'e baktığımda burnundan soluyordu.
Aylin:Lan hadi seni bekliyoruz.
-Tamam geliyorum.
Dediğimde kapattım.
-Eveeet ben artık gidiyim.
Dedim Meriçe ve koşarak okula girdim. Sınıfa girdim hoca'ya hiç birşey demeden yerime oturdum.
-Sağol canım Aylinimm.
Aylin:Lan siz ne ara işleri ilerlettiniz
-İşleri felan ilerletmedik ama yinede sağol canım kankamm. Birden içeri Meriç girdi. Kızgındı neden kızgın oluğunu anlamaya çalışırken birden Müdür ve arkasında Cenk geldi.
#Dur bidakka NE cenkmi?!
Yav den bir dur içses şimdi sinir krizi geçirecem o olacak sen bir sus sakinleşmeği denemem lağzım.
#Üff aman tamam yahu
İç sesimle konuşmayı bitirince Cenk'e döndüm bana bakıp sırıtıyordu. Ben ve Aylinin yanındaki sıra boştu yani bir kızın yanı boştu Cenk bana bakarak kızın yanına oturdu. Ben yumruğumu sıkmaya başladım Aylinde bunu görmüş olacakki bana "tamam kanka sakin ol ve iyi şeyler düşün o yokmuş gibi davran" dedi fısıldıyarak. Bende "bu okadar kolay değil dedim" ve ekledim "onu her gördüğümde kellesini kesip yakmak istiyorum" dedim. Zilin çalmasıyla koşa koşa sınıftan çıktım kızların arkamdan geldiğini biliyordum. Bahçeye çıktığım anda sigara paketimi çıkardım ve tüm paketi içince birazcık da olsun sinirim geçmişti. Kızlar yanıma geldi ve
Ece:Kanka iyimisin istersen öldürelim.
Nazlı:Sus lan bu herkezi peşimize takar.
Aylin:İkinizde bir çenenizi kapatın lan.
-Kızlar sessiz konuşun.
Birden Cenk geldi yanımıza ve konuşmaya başladı
Cenk:Naber bücürük
-Cenk elimden bir kaza çıkmadan git burdan
Cenk:Ayy çok korktum nolur beni yine o zamanlardaki gibi güçsüz bir tokatla yere serebileceğinimi zannettin?
-Bak Cenk gitmessen kötü olur kendimi tutamaya bilirim.
Cenk bir kahkaha'dan sonra:Ayy bizim bücürük büyümüşte kendinden büyük'lerle nasıl konuşacağını unutmuş duydunuzmu! (Bağrıyordu tüm okul dikkatini bize vermişti)
-SİKTİR GİT CENK!
Cenk:"Aşkım gidermisin"diyene kadar gitmem.
-Lan git yoksa elimde kalacaksın.
Cenk:Birazcık eğlenmiştik Nilay'ile sadece bukadar büyütme bebeğim.
Demesiye suratına yumruk yemeso bir oldu. Bana yumruk atmak için yönelince yumruğunu tuttum ve sıkmaya başladım acıdan inliyordu.
-Bana bak Cenk ben kendimi kaybetmeden gitsen iyi olacak- dedim ve onu ittim, ittiğim gibi yere düştü. Cenk sonra sinirli bir şekilde okula girdi. Bize bakanlara baktım aralarında Meriç ve takımıda vardı. Meriç bizim buraya kızgın tayfası'da şaşkın bir şekilde bakıyordu. Ben "DÖNÜN ÖNÜNÜZE LAN" diye bağırdığım anda zil çaldı.
Aylin Nazlı ve Ece:İyisin demi?
-Evet hadii yoksa geç kalacağız.
ÇIKIŞ ZAMANI:Sıkıcı bir okul günden sonra odama gidip kendimi uykunun kollarına bırakıcakken kapın zong diye açıldı.
-Cüşş yavaşş.
Babam:Kızım hadi gidiyoruz.
-Nereye
Babam:Bir arkadaşıma
-Üff baba tamam çıkta giyiniyim.
Babam çıkınca siyah pantalon ve siyah t-shirt giydim üstünde Bad Girl yazıyordu sonra aşağıya indiğimde bizim kızlarda burdaydı.
-Sizin ne işiniz var burda?
Ece:Bizi baban çağırdı he bide bavullarımızı getirdik misafir odalarda kalıcaz şimdilik sonra o odaları odamız yaparız.
Aylin ve Nazlı:Aynen öyle yaparız.
Babam:Kızlar sizi Ateş sıkılmasın diye çağırdım, bir arkadaşıma gidiyoruz ve tek benim arabamla gideceğiz.
Babamın arabası mercedes viano birde şöförü var hiç sevmem ama neyse.
Arabaya bindik hatta çok güzel iki katlı büyük bir villa'ya geldik. İçeri girdiğimde Meriçin babasını gördüm. Yaa hayır olamaz Meriç kesin evdedir uff aman banane. Neyse sonra Meriç'in babası konuşmaya başladı
Meriçin babası:Kızlar Meriç ve arkadaşları gelir birazdan siz Meriçin odasında takılırsınız demesiyle Meriç ve tayfası merdivenlerden indi.
Meriçin babası: hah! Meriç oğlum kızları odana götür azcık kaynaşın bakalım.
Meriç:tamam baba. Gelin kızlar bu taraftan.
Meriçi takip ettik ve bir kapıdan içeri girdik odaya baktığımda aynı benim odam gibi her ince detayına kadar siyah. Sevdim. Ece birden "hadi d c oynayalım" dedi bunun üzerine herkez "olur" dedi. Bir çember oluşturduk sonra ben "önce herkez ismini söylesin bence dedim.
(Sıralama) Meriç Onur Mehmet Berk Aylin Ece Nazlı Ateş. Meriç şişeyi çevirdi ve Onur ile Aylin'de durdu Aylin sordu
Aylin:d mi c mi?
Onur:d
Aylin: Önüne gelen kıza yavşarmısın yoksa ağzından laf almak içinmi öyle yaparsın.
Onur:Önüme gelen tüm güzel kızlara yavşarım.
Sonra Onur çevirince Mehmet ve Ece arasında durdu Mehmet soruyordu.
Mehmet:D mi C mi?
Ece:D
Mehmet:Kaç tane sevgilin oldu olduysa hiç fiziksel anlamda birşeyler yaptınızmı?
Ece:Sevgilim çok oldu, hatta sayamayacağım kadar çok. Ve öpüşme felan hatta el ele tutuşma felan bile olmadı.
Mehmet:İlginç.
Ece çevirdi ve Berk ve Nazlı arasında durdu Berk soruyordu
Berk:D mi C mi
Nazlı:D
Berk:Mafyamısınız ve Mafya'yaysanız lideriniz kim?
Nazlı bana baktı bende anlatabilirsin bakışları attım.
Nazlı:Evet Mafyayız ve liderimiz Ateş zaten belli oluyordur.
Berk:Düşünmedim değil.
Nazlı çevirince Meriç ve benim aramda durdu lanet olsun o soruyordu.
Meriç:D mi C mi?
Ateş:C
Meriç:Suratına yumruk geçirdiğin çocuk kimdi ve aranızdaki tüm olan biteni anlatacaksın.
Derin bir Nefes sonrası
Ateş:Şimdi Cenk ben 14-15 yaşlarındayken sevgilimdi ayrılmamızın sebebi ise beni aldatması. Şöyle oldu
Kuzenimle (Dorukla) alışveriş etmeye gitmiştik aslında ben gitmiştim onuda yanımda getirmiştim. Doruk acıkınca bir cafe'ye geçtik karşı masada nilay ve cenki gördüğümde sinirle onların yanına gitmiştim. Onlar tabi yiyişmekten beni görmiyorlardı bile.
-Öhöm Öhöm
Cenk:Ne va- Ateş şey ben açıklayabilirim
Hemen bu kelimenin ardından suratına bir yumruk geçirmiştim ve Nilayın suratına o aralar güçsüz olduğum için çok güçlü olmayan bir tokat atmıştım ve ondan sonra "ikinizlede işim bitti" demiştim. Böyle yani bide Nilay en yakın Arkadaşımdı.
Meriç:Hala seviyormusun onu?
Ateş:Hayır
Birden aşağıdan bir çığlık sesi geldi hem erkek hem kadın sesi vardı hemen aşağıya koştuk. "BABA!! , BABAAA!Evet arkadaşlar yeni bölüm geldi umarım beğenirsiniz vote'lamayı ve yorum atmayı unutmayın öptümm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Liderlerin Aşkı [TAMAMLANDI]
Ficção Adolescente《AĞIR KÜFÜR İÇERİR》 Ateş Barutçu ve Meriç Güçlü en iyi Mafya takımlarının liderleridir aynı zamanda en büyük düşmanlarıda, nefretten nasıl aşk doğacak? --------- Kesit: Ateş:Ne sırıtıyorsun be aşık gibi? Meriç:Zaten aşığım. Dedi hala gözlerimin için...