14.Bölüm

4.5K 185 7
                                    

Ateş'den devam:
Ate:K.k..kaan. Senmisin? Hayal değil de nolur.
Yanağımda bir sıcaklık hissetmemle ağladığımı anladım. Kaan beni kucağına aldı ve sarılırken döndürdü. Hala kucağındayken başımı eğdim ve kaan'ın dudağına masum küçük bir öpücük bıraktım. Sonra bir 4-5 dakka sarılarak birbirimizin kokusunu içimize çektik.
Kaan:Burdayım ateş'im burdayım. Bak yaşıyorum. Hadi oturalım.
Başımı tamam anlamında salladım ve kaanı benim sırama götürdüm Aylin'e 'kalk hadi' bakışlarımdan yolladım. Aylin kalktığında kaana sarıldı sonra başka kızın yanına geçti. Kaan cam kenarına oturdu bende yanına. Kaanın omzuna başımı koydum ve kendimi karanlığa bıraktım.
-----
Uyandığımda kendimi kaslı kolların arasında buldum. Kimin taşıdığına baktığımda kaanı gördüm. Onu görmemle sırıtmam bir oldu.
Kaan:Ne o küçük hanım yerinden memnunmuşsun gibi gözüküyor.
Ateş:Hı hı çok memnunum.
Kaan beni yatağıma yatırdı sonra o'da yanıma yattı. Yanıma yatmasıyla başımı göğsüne koydum ve yanına daha çok kıvrıldım. Kaanda kaslı kolları ile beni sardı. Ben gözlerimi huzur ile kapattım ve karanlığın beni kendine çekmesini bekledim.

Meriç'den devam:

Şuan çok sinirli hissediyorum. Kimdi o çocuk yahu birde dudağından öptü. Ben kıskanıyor olabilirmyim acaba? Hayır lan sadece koruyorum. Tuna Amca duyarsa falan diye.
iç ses:Kimi kandırıyon oğlum seviyon işte kızı.
dış ses:Ne diyon lan yok öyle birşey. Sadece Tuna Amca'nın kızı diye böyle yapıyorum.
iç ses:Yav he he. Kızı sevdiğin çok belli amk.
dış ses:Biraz daha konuşursan kendimi öldürecem iç ses.
iç ses:...
Ohh be sonunda. Hemen Arda'yı aradım.
Arda:Efendim Meriç bey.
Meriç:Bizim sınıfta bir Kaan var onun dosyasını istiyorum. Yeni geldi.
Arda:Tamam Meriç bey.
----(telefon konuşması bitti.)
Galiba kafayı yicem. Ben niye önemsiyorumki bu kızı. Üfff.
Berk:LAAAN
Meriç:NE BAĞRIYON LAN?
Onur:Okadar bağırıyoz sana sen nerelere daldın gine.
Meriç:Hee vallah duymadım sizi. Neyse ne diyordunuz?
Mehmet:Diyoruzki şu kaan kim hani çocuk bizim kızların suratını bembeyaz yapmayı başardı.
Meriç:Ben nerden bileyim lan. Arda'ya araştırtıyorum. Birşey bulabilirmi bilmiyorum. Ateş'de birşey bulamadık. Bence bundada bulamayız.
Berk:Hmm öbür kızlarda'da yok birşey. Sence ne saklıyorlar?
Onur:Hiç bir fikrim yok ama bu hala nasıl bukadar sır saklayabildikleri anlamına gelmez.
Mehmet:Doğru söyliyonuz abicim ya. Bu kızlar diğer kızlardan'da tuhaf.
Berk:Lan abicim kızlar mafya işte ne diye uzatiyon? Diğer kızlardan değişik ve tuhaf olduğu zaten burdan belli aq.
Meriç:Tamam uzatmayın şimdi siz depoda adam varmı öğrenin sonra gelin. Ha birde adam varsa gidicez depoya ona göre hazırlanın.
Hepsi:Tamam.

Ateş'den devam:
Gözerimi açtığımda kaanın kokusu sardı odayı. Kaanın banyo'da olduğunu anladığım için çıkıcaktım ama aklıma birşey geldi. Hmm kaanın elbisesi yoktur şimdi sabahkinleri giymesin. Bir sorim ben en iyisi. Kapıya vurdum ve
Ateş:Kaaaaaaaan (a yı uzatarak söyliyor) giyecek temiz şeylerin varmı?
Kaan:Aslında temiz şeylerim yok.
Ateş:İyi tamam ben sana getirim.
Kaan:Sende ne arıyor lan erkek eşyaları.
Ateş:Üff kaan sus sonra anlatırım. Hemen dolaba gittim bir eşofman ve t-shirt çıkardım. Sonra kapıya tekrar vurdum.
Ateş:Leyyn hadi çıkkk.
Kaan:Tamam çıkıyorum.(Kapıdan gelirken)senin bornozun bile erkek b bornozu sikecem böyle işi lan.
Ateş:Al şunları giyin ben duşa giricem  çıktığımda odamda olmada üstümü giyeyim.
Kaan:Aaa benim yanımdada giyebilirsin.
Ateş:Pis sapık ÇIIIKKK.
Kaan:Taaaaam yaaaaaa.
Kıkırdadım ve duşa girdim. Yaklaşık 30-40 dakikalık bir duş aldım ve sonra üstüme şunları geçirdim.

 Yaklaşık 30-40 dakikalık bir duş aldım ve sonra üstüme şunları geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağıya indiğimde babam kaan'a sarılırken birşey diyordu. Benim tabi bunları duymamla kaşlarımı çatmam bir oldu.
Ateş:NE YANİ TÜM BU ZAMAN BUNU BENDEN SAKLADIĞINIZ İÇİN BİRDE MUTLUMUSUNUZ? (Kimse cevap vermez) SİZE DİYORUM LAAAN!
Arkama bile bakmadan çıktım evden. Bu kadarıda çok fazla. Arkamdan ayak sesleri geliyordu ve bu benim umrumda değildi. Ben hemen koşarak Meriç'lerin evine gittim. Kapıya öyle sert yumruklar atıyordumki bir an demir kapı kırılcak zanettim. Kapıyı açan Meriçdi ona aldırmadan içeri girdim ve dedimki.
Ateş:Baban nerde?
Meriç:Ne yapacaksın babamı?
Ateş:Yiyecem. Tövbe tövbe SON KEZ SORUYORUM. Baban nerde?
Meriç:Evde değil. Hem sen onu neden bukadar çok bulmak istiyorsun.
Bunu demesiyle yere bakmam bir oldu. Hala ona bakmazken birden söyleyiverdim neden aradığımı.
Ateş:Çünkü o...

BÖLÜM SONUUU. eveet yeni bölüm geldi. Diğerlerine göre daha kısa olduğu için sizden 1000000 kere özür dilerim telafi edeceğim. Vote ve Yorum bırakmayı unutmayın.

Mafya Liderlerin Aşkı [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin