18.Bölüm

4.3K 171 6
                                    

Meriç'den:
Akşam Ateşin dağ evinde kaldık. Annelerimizin katili aynı kişi buna adımın Meriç olduğuna emin olduğum gibi eminim. Susadığım için odadan çıktım ve mutfağa yürüdüm. Mutfaktan sesler geliyordu. Kim bu? Ateşmi? Peki neden bağrıyor? Biraz dinlemeye karar verdim.
Ateş:PEKİ, BENDEN HABERSİZ YENİ KİMLİKLERLE OPERASYONA ÇIKMIŞSINIZ TAMAM. AMA BU OLMAZ, HEM BEN DAHA BAKMADIM BİLE KİMLİKLERİN AYNISINDAN VARMI DİYE.
Hemen ordan gitmeye karar verdim. Odaya girip yavaş yavaş kapıyı kapattım. Ve kendimi yatağa fırlattım. Ateş kızlarlamı konuşuyordu aceba? Ben niye bukadar çok düşünüyorum bu kızı yaa. AŞIK MI OLUYOM LA BEN YOK YOK OLMIYOM. Ya olmuşsam töbe töbe. Yok yok sadece takıntı evet evet takıntı.
#Sen öyle sen ateş meriçi sardı bile.😂
Espirimi bu?
#Galiba hmm. Neyse sen Ateşe a-şık-sın.
Değilim
#Öylesin
Değilim
#Değilsin
Öyleyim.
#Hah kendi ağzınla söyledin.
Üff iç ses git yoksa öldürcem kendimi.
#.....
Üff çok sıkıldım. Hemen odadan tekrar çıktım ve mutfağa gittim. Ateş burda yokmuş hemen su doldurdum ve içtim. Merdivenleri çıktım ve Ateşin odasına bodoslama daldım. Ateş bana 'ne var' bakışları atıyordu.
Meriç:Ben uyuyamyorumda Filim felan varmı diye odana bakamya gelmiştim.
Ateş:Dur bekle sana Filimleri getiriyim.
Ateş gelince elinde kocaman bir kutu vardı. Ben hemen elinden aldım ve aşağıya indim. Aralarından bir korku filmi seçtim. İsmi "Siccin" miş galiba ilki'idi. Filmin en heyecanlı yerinde yanımda bir harektlilik hissettim. Baktım Ateş yanıma gelmiş Filme bakıyor. Fimime bakmaya devam ettim. Vay kadının tüm kemikleri kırıldı ya la. Ne güzel. Filim bitince Ateşe baktım oda bana baktı. Şuan çok heyecanlıyım ama olmak istemiyorum. Bu kız dengemi bozuyor. Önüme döndüm.
Meriç:Senin sırrın ne?
Ateş:Ha?
Meriç:Herzaman çetenizin ismini sorduğumuzda sinirleniyorsun. Bende senin sırrını öğrenmek istiyorum.
Ateş:Bak Meriç, bu bizim özelimiz siz karışmayın. Bakın biz sizi zorlamıyoruz siz isterseniz söylersiniz istemezseniz söylemezsiniz.
Meriç:İyi, neyse ben yatıyım artık.
Odaya doğru yürümeye başladım. Odaya girdiğimde yatağa zıpladım ve uykunun beni esir etmesini bekledim.
Ateş'den:
Sabah zilin çalmasıyla uyandım. Hemen çekmeceden silahımı aldım ve koşar adımlarla aşağıya indim. Kapı deliğinden baktım ve bizim kızları görünce derin bir 'oh' çektim ve kapıyı açtım.
Ateş:Kızlar ödüm bokuma karıştı yaa. Neden haber vermeden geliyorsunuz? Biliyorsunuz zaten ne tür belaların bizim peşimizde olduğunu.
Nazlı:Ya bir dur Motorun soğusun. Bak biz ehmm şey ehh.
Ece:Lan lafı dolandırmadan söylerim dedin nekadar güzel söyledin mal. Şimdi daha çok şüphelendi.
Ateş:KONUŞUN.
Aylin:Biz Yolda giderken az kalsın tecavüz edilecek bir kız bulduk ve buraya getirdik.
Ateş:NE YAPTINIZ NE YAPTINIZ? KIZI BURAYAMI GETIRDINIZ?
X:Şey pardon rahatsız etmek istemediğimi söylemiştim ama beni dinlemediler.
Ateş:Neyse içeri geçin sonra konuşuruz.
Herkez içeri geçtiğinde kapıyı gürültülü bir şekilde kapattım.
Ateş:Adın ne?
X:Şey ben Büşra. Senin adın ne?
Ateş:Ateş. Şimdi sen hatırlıyormusun sana tecavüz etmek isteyenlerin kim olduğunu?
Büşra:Şey,evet.
Ateş:Tamam siz bekleyin. Ben üstümü giyinip geliyorum. Birde duş alacağım buyüzden uzun sürebilir.
Duşta 1 Saat kaldıktan sonra üstümü giyindim (MEDYA) ve aşağıya indim
Ateş:Anlat bakalım kim bu adamlar.
Büşra:Şeyy onlar konuşurken duymuştum DeHşEt diye biriyle konuşuyordular.
Ateş:Peki sana güvenebilirmiyiz?
Büşra:Elbette, yani neden güvenmeyesinizki?
Ateş:Aylin TEST malzemelerini getirin Ece sen kal.
Büşra:Test malzemeleri??
Ateş:(piskopat bir sırıtışla)Biraz eğleneceğiz, korkma şimdi seni kim tuttu gülüm.
Büşra:Kimse. Beni kimse tutamaz. BEN PARAYLA SATIN ALINMAM. İlk önce bunu anla. Şimdi işkencemi ne ediceksen et, çünkü beni kimse tutamaz.
Ateş:İşgence?? -KAHKAHA- Aylin getirin.
Aylin elinde marshmallowla gelirken büşranın yüz ifadesi şaşkınlıkla açıldı.
Büşra:Test malzemeleri bunlarmı?? Ee işgence nerdee?
Ateş:Seni test ettik al ye. Parayla tutulmadığını gösterdin.
Hepimiz marshmallowları bir güzel miğdemize indirdik. Sonra Meriç geldi saçında havluyla saçını kuruluyordu, tabikisi üstünde olmazsa olmazım siyah eşofman takımım. NEEE O BENİM EŞOFMAN TAKIMIMI MI GİYMİŞ.
Ateş:LAAAN
Meriç:Tövbe Tövbe NE ANIRIYON LAN?
Ateş:Ulan salak aptal, benim eşofman takımımı giymişsin. Hemen gir ÇIKAR.
Meriç:Ne olcak yaa alt tarafı eşofman yani.
Aylin:Olum senin üstüne atlamadığına şükr et.
Meriç:Neden lan alt tarafı eşofman.
Nazlı:İşte bu alt tarafı bir eşofman değil sen git çıkar gel biz sana anlatırız, ama şimdi daha mühim birşey yapmamız lağzım.
Ece:KOŞ MERIÇ.
Meriç koşarak odaya girdi, ben hala kıpırdayamıyorum. Kızlar yanıma geldi bana 'sakin ol' 'bak sakın kötü şeyler düşünme' gibisinden şeyler söyliyorlardı. Ben pek takmadım. Çünkü kriz geliyordu. Anca konuşabildim "Ki-lit-leyin-.." diyebildim tek. Kızlar bunu duyduğu an beni kolumdan tutup odama çıkardılar hemen kapıyı kapattılar ve en sonunda kilit sesi. Sonra olanlar gözümün önünden geçmeye başladı. İlk önce annemin ölümü, Cenkin aldatması, ondan sonra imtihanlarım, Kaanın ölümü, tekrar imtihan, Babamın yaptıkları, annemin katilini bulamamam. En sonunda kriz başladı elime geçen herşeyi kırıp dökmeye başladım. Yerlere atıyordum herşeyi. Bazen camlara yumruk atıyorum. Bazende aynalara zaten aynaların hepsi kırılmıştır. En sonunda aklıma geldi. Eşyaları yıka yıka ceketimin cebine yöneldim. İcinden tozumu aldım ve azıcık ağzıma götürdüm, hemen tozu yerine koydum ve yere çöktüm. Bacaklarımı kendime çektim ve yüzümü avuçlarımın içine aldım ve sayıklamaya başladım, daha doğrzsz bağırmaya. 'BULACAĞIM SENİ'  'ÖLÜMÜN BENİM ELİMDEN OLACAK'. Bunları sayıklayıp duruyordum. En sonunda bünyem kaldıramamış olucakki bayılmışım. Yine zifiri karanlık.

Meriç'den devam:
Üstüme başka birşey geçirdikten sonra içeri geçtim. Sadece adının büşra olduğunu öğrendiğim kız vardı burda. Çok sürmeden Aylin,Ece ve Nazlı geldi. Sonra yukardan kırılma parçalama sesleri gelmeye başladı.
Aylin:Korkma büşra o sadece kriz geçiriyor.
Büşra:Ama kendine zarar veriyor.
Ece:O hep böyle olur, olurdu.
Nazlı:Uzun zamandır kriz geçirmiyordu.
Büşra:Peki o iyi olucakmı?
Aylin:Sadece birşey onun krizinin şiddetli bir hal almasını engeller, ama bu onda varmı bilmiyoruz.
Nazlı:TOLGAYI ARIYALIM. Hadi nolur. O biliyordur. Ateş ondan başkasından almaz ondan.
Ece:Ben arıyorum.
-Telefon konuşması-
Tolga:Efoo
Ece:Merhoo kanki.
Tolga:Merhoo, noldu neden aradın mühim birşey yoktur umarım.
Aylin:Yok ama birşey soracağız.
Tolga:Sorun bakalım.
Nazlı:Ateş senden aldımı ondan.
Tolga:Aldı ama neden soruyorsunuzki yani kötü birşey olmadı demi Ateşe.
Ece:Kriz geçiriyorda şuan onda varsa kullanır. Sendende onda varmı diye öğrenmek için aradık.
Nazlı:Neyse sağol Tolgi
Ece telefonu kapatınca sesler kesildi. Aylin, Ece, Nazlı ve Büşra temkinli adımlarla merdivenleri çıktılar. Sonra Aylin kapıyı açtı. Yere yığılmış ağır yaralar almış bir adet Ateş çıktı karşımıza. Büşra küçük bir çığlık attıktan sonra kendime geldim ve Ateşi kucağıma aldım. Koşar adımlarla aşağıya inerken şunları söyledim. "ONU ÖZEL GÜÇLÜ HASTANESİNE GÖTÜRÜYORUM" birşey duymak istemediğimden daha hızlı yürüdüm ve arabama vardım. Hemen Ateşi arka koltuklara yatırdıktan sonra sürücü koltuğuna geçtim ve hızlı bir şekilde sürmeye başladım. Hastanede "SEDYE GETİRİn" diye bağırdıktan sonra bir sedye geldi Ateşi üstüne bıraktıktan sonra götürdükleri yere yürüdüm ve beklemeye başladım. Biraz sonrada kızlarda gelmişti ve Büşra denen kızıda getirmişler. 15dakika sonra doktor çıktı ve birazdan uyanabilme ihtimali olduğunu söyledi. İlk ben daldım içeriye. Sonra Ateşi izlemeye başladım. Uyuya daldığında o sert ifadesinden hiç bir farkı yok, hani böyle olurya ama Ateş... O eşsiz güzelliğe sahip bir kız ve o sadece BENİM.

Bölüm sonuu..
Meriç aşkını mı itiraf etti yoksa altında birşeylermi gizliyor? Szjshs. Vote ve Yorum bırakmayı unutmayın. Ve bölüm fikirleriniz varsa bana söyliyebilirsiniz. Birdahaki bölümde görüşmek üzere.

Mafya Liderlerin Aşkı [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin