INTRO

1.5K 71 12
                                    

[NAVER] Өнгөрөгч онд тохиосон үйл явдлыг нэг фэн анзаарчээ... Оны сүүлчийн тайзан дээр хоёр хамтлагийн гишүүн тэврэлдэн зогсож байгааг харсан байна. (зураг байгаагүй)

[+27;-165] Бурхан минь~~ хэн юм бэ~~ тайзан дээр тэврэлдэн зогсож байдаг үнэхээр зоригтой аядолууд байна даа~~

[+47;-176] Зураг өгөөчэээ~~~

[+87;-231] Өнгөрсөн оны мэдээг одоо л анзаарч байна гэж үү? Бурхан минь гэж~~ хэн юм бол оо? Ийм мэдээнээс хоцордоггүй занг минь өршөөгөөрэй кк~

[+98;-241] Би бүр өөрийнхөө шифлдэг хүмүүсийг тэврэлдэж байна гээд төсөөлчихлөө... кк~~

***

[ALLKPOP] 2017 оны хамгийн сүүлийн өдөр тайзан дээр хүний нүднээс хол болж өнгөрсөн нэгэн үйл явдал олныг гайхшируулаад байна... Тус хамтлагын гишүүдийн анхны үерхэлийн шуурхал бөгөөд хоёр тал хоёул мэдэгдэл хийхгүй байгаа нь хачирхалтай... (зурагтай)

[+10;-321] OOMMGG~~ төсөөлөөчгүй хүмүүс байна ш дээ..... тэд үнэхээр зоригтой юм аа...

[+12:-354] Тэд сайхан харагдаж л байна ш дээ хаха~~ тэврэлдээд л...

[+14;-276] Би тэднийг үнсэлцсэн гэж бодож байна хаха~~ миний убба намайг үнэхээр их шархлууллаа даа...

[+68;-175] Үнэн байгаасай~~ байгуулгууд яагаад мэдэгдэл хийхгүй байгаа юм бэ~~

[+76;-143] Хүмүүсээ зүгээр хөл алдаад уначихсан юм биш үүү~~

[+100;-97] Уббаа~~ Оннии~~ тэд бие бие сайн байлаа гээд яах юм... Мэдэгдэл хүлээх ч шаардлага алга.. Угаасаа л үгүйсгэж таарна. Тэд угаасаа тэгдэг.

***

[SOOMPI] Өнгөрсөн оны сүүлийн тайзан дээр тохиолсон үйлдлийг хоёр талын байгуулгууд үгүйсгэлээ. Тус хоёр хамтлагийн гишүүд санамсаргүй мөргөлдөн тэврэлдсэн гэж мэдэгдсэн бөгөөд энэ талаар дахин ярихгүй байхыг хүссэн байна.

[+169;-24] Мэдээд байсан юм...

[+189;-56] Хараал ид би уг нь их найдчихсан байсан юм. Гэхдээ би шифлдэнэ ээ хаха~

[+254;-67] Худлаа... би тэднийг тэврэлдээд найган алхаж байгаад газар унаж байхыг нэг бичлэг дээрээс харсан санамсаргүй мөргөлдөөд тэврэлдэхэд газар унана гэж байх уу? мэдэхгүй л юм байна... Тэднийг тэврэлдэж байхын хамтлагийн гишүүд нь хараад сандарсандаа түлхчихсэн байх хаха~ тэгээд газар давхралдаад уначихсан... өөхх~~ бурхан минь миний төсөөлөл яасан сайн хөгжчихсөн юм бэ~ кк~

[+398;-98] Ашгүй дээ~~~~ убба ❤

[+465;-134] Үгүй л гэдэгт нь итгэхээс~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A/N: ХЭН БЭЭЭ~~~?

Би YOU ARE MY LIFE цувралын 3-р бүлгийг хүргэж байгаадаа мааааш их баяртай байна :")) ойрд бүр үхүүлэх гээд байгаа нөхдүүд байгаа юм та нар ТААГААРАЙ кк~~

[EDIT] Ззза одооноос бичиж хүргэнэ ээ... заваараа бичиж хүргэнэ ээ, дуусгана аа кк~~

YOU ARE MY LIFE маань 4 бүлэгтэй :"))

1. YOU ARE MY LIFE I (TZUKOOK)

 YOU ARE MY LIFE I (TZUKOOK)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2. YOU ARE MY LIFE II (JUNERI)

(дээрх хоёр бүлэг unpublish хийгдсэн болно оо

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(дээрх хоёр бүлэг unpublish хийгдсэн болно оо...)

3. YOU ARE MY LIFE III (******) (та нарт энэ цэцэг ч хүртэл хинт шдээ ххоо~)

4. YOU ARE MY LIFE IV (coming soon)

Зза миний хувьд энэ төсөлийг эхлүүлэхийн тулд нэг их бодож тунгаагаагүй ээ кк~~ хамгийн эхлээд өөрийнхөө шифүүдээр бичье гэж бодсон ч I-р бүлгийг бичээд болих бодол ч байсан ч том төсөл болгоод бичих санаа гарч ирж II одоо бүр III эхлүүлэх гээд сууж байна.... мөн бичиж дуусчихаад unpublish хийх магадлалтай бичвэр шүүэнэ нь та бүхнээс шалтгаална аа кк~ зза тэгээд III-р бүлгийн маань гол дүрүүд хэн бэ? таагаарай~ :"))

2k followers-той болхоороо эхний хэсгээ оруулья хаха~ 😅😂

[Дууссан] "You Are My Life III" || JENBUM ||Where stories live. Discover now