|5|

394 32 0
                                    

FAMILY CONCERT дууссаны дараа урт хугацаанд ямар ч холбоо байсангүй. Тоглолт бүрт аль нэг нь оролцож, аль нэг нь өөр газар өөр цагт ажилна. GOT7 WORLD TOUR хийхээр бэлдэж байв. Гэсэн ч тэдний хувьд олон уулзалт байлаа. Тэд хамт оройн хоолонд хүртэл явсан. Жэебумын утас дугарахад тэр хурдхан шиг авлаа.

Жэебум Жэннигийн дууг сонсоод инээмсэглэн тэд ярилцсаар Жэнни өөрт тохиолдсон өдрийн зүүлсээ түүнд хэлж байв.

Жэебум: Жэнни! Чи хаана байгаа юм?

Жэнни: Мм~? Би гэртэй байна!

Жэебумын хувцасаа өмсөх үйлдлийг утасны цаанаас мэдэхдээ Жэнни хоолойгоо засав.

Жэнни: Убба! Та?

Жэебум: Намайг залгахаар гараад ирээрэй! гэж хэлээд тасалчих нь тэр.

Бусад нь түүнийг гарч явахад ямар нэг асуудал гарсан талаар бодоцгоосон ч ардаас нь юм хэлсэнгүй. Жексон цонхоор Жэебумыг хараад: Машиндаа суучихлаа!

Жексон үргэлжлүүлэн улам наалдан харсаар: Яваад өглөө! Хаашаа явж байгаа юм бол?

Ёнжэ: Хён ер нь сонин байгаа! гэхээс өөр үг хэлсэнгүй. Харин Жинёон нь л түүний хойноос санаа зовон зогсоно.

Жэебум BLACKPINK хамтлагийн байрны гадна ирж зогсоод буух гэснээ болиод байрны доод давхарлуу оров. Жэебум Жэннирүү залган гарч ирэхийг дуудах ч Жэнни дургүй байлаа.

Жэебум: Гарч иртэл чинь хүлээнэ! гэх өгүүлбэрийг хамгийн сүүлд хэлсэн. Жэнни гарч ирсэнгүй. Жэебум бараг цаг хүлээхэд Жэнни түүнрүү залгаж байлаа. Жэебумын итгэл алдараагүй байсан бас тэр Жэнниг гарч ирнэ гэдэгт итгэлтэй байсан учраас байрнаасаа нэг ч хөдлөөгүй.

Жэебумыг утасаа авахад л Жэнни: Убба, хаана нь байгаа юм?

Жэебум жуумалзсаар эргэн тойрноо машин дотроосоо хараад Жэнниг олж харав бололтой: Баруун талруугаа 30-н алхам! гэж хэлэв.

Жэнни утасаа барьсаар баруун тийш харан алхлаа. Машин чигнаалдахад тэр цочиж орхих нь тэр.

Жэнни Жэебумыг олж хараад машины өмнө очиход Жэебум хаалгаа онгойлгож өгөн: Суучих!

Жэнниг машинд суухад Жэебум машинаа асаалаа. Жэннид энэ гэнэтийн байв.

Жэнни: Хаашаа..

[Дууссан] "You Are My Life III" || JENBUM ||Where stories live. Discover now