Жэнни хөлөө харсаар санаа алдахад менежер нь толгойгоо сэгсрэн: Жэнни хэлэхгүй яасан юм. Чамайг гэмтэж явсаныг би мэдээнээс олж унших ёстой юу?
Жэнни толгойгоо сэгсрэн: Убба би өөрөө ч мэдээгүй юмаа! Надад анзаарах сөхөө ч байгаагүй би өөрөө машинд суухдаа л мэдсэн! гэхэв Жан менежер уртаар санаа алдан: Одоо өвдөж байгаа юу?
Жэнни хөлөндөө хүйтэн жин тайвсаар инээмсэглэн: Үгүй ээ! өвдөхгүй байна!
Жан менежер ч толгой дохин: Охид оо! Маргааш өглөө ирье! Захирал нэг зүйл төлөвлөсөн! гэж хэлээд гарах хаалгаруу эргэхэд охид ч түүнийг гаргаж өгөөд өрөө өрөөрүүгээ алхав. Жэнниг өрөөндөө орж ирэхэд утас нь дугарч байлаа. Гэвч Жэнниг утасаа авахаас өмнө тасарчих нь тэр. Жэнни танихгүй дугаар байгааг хараад тоосонгүй. Жэнниг тольныхоо өмнө сууж байхад дахиад утас нь дугарч Жэнни танихгүй дугаар хараад авах эсэхдээ эргэлзэв.
Жисү: Жэнни утас чинь дугараад байна!
Жэнни толгой дохисоор утасаа аван өрөөнөөс гарав. Тэр заад болохыг ч хүсэхгүй байв. Жэнни том өрөөндөө орон утасаа авлаа.
Жэнни: Байна уу?
~: Байна уу? Жэнни Ким мөн үү?
Жэнни өөрийнхөө нэрийг сонсон: Тийм байна! Хэн бэ?
~: Ашгүй! GOT7 хамтлагийн ахлагч Жэебум байна! гэхэд Жэнни хэсэг чимээгүй зогсов. Яах гэж залгасан болохыг нь гайхаж байв. Бас түүнд дугаараа өгсөн үеэ бодохдоо Лиса Рөүз хоёрын өрөөрүү хөмсөг зангидан харав. Тэд бие биедээ л асуудал өгөх үйлдэл хийж байна шүү дээ!
Жэебум: Жэнни? Чи намайг сонсож байна уу?
Жэнни түүнийг үгийг сонсолгүй бодолдоо дарагдан зогсож байгаагаа мэдээд дуу алдахад Жэебум: Өвдөж ээ? Ёнжэг уучлаарай! Мэдээ уншсан юм! гэхэд Жэнни хөлнөөсөө болж дуу алдсан гэдгээ хэлэх гэсээр: Үгүй дээ, У-убба! Энэ өвдөхөөр зүйл биш ээ!
Жэебум: Тийм биз?
Жэнни инээмсэглэн: Тийм ээ!
Жэебум: Намайг залгахад гайхсан биз?
Жэнни утасны цаанаас толгой дохин: Тийм ээ! Бага зэрэг гайхширлаа... Танийг дугаарыг минь авсан гэдгийг мартчихсан байна.
Жэебум: Чөтгөр шиг гишүүдтэй байхад гайхах зүйл байхгүй ээ! *инээх* Бэмбэм Югём хоёр ч бас л тийм..
BINABASA MO ANG
[Дууссан] "You Are My Life III" || JENBUM ||
FanfictionҮнэн байсан уу? Худал байсан уу? Худал зүйл үнэн болсон уу? Үнэн зүйл худал болсон уу? #18 in FANFICTION Publish: 2018.04.30 Зохиогчийн эрхтэй бичвэр болно. Хувилах болон хуулан олшируулахыг хориглоно.