Жэнниг гэртэй ороход охид бүгд үүдний өрөөндөө зогсох бөгөөд Жэнни жаргалтайгаар инээмсэглэн: Охид оо!
Жисү: Та хоёр ч хэсэгтэй л шуугиан тарьлаа даа! гэсээр шууд л өрөөрүүгээ алхахад Жэнни түүний хойноос харсаар: Зүгээр дээ!! *бувтнах*
Чэёон Лиза хоёр түүний хоёр талд гарч зогсоод инээх аядаж Чэёон: Онни~ дахиад мэдээ гарчихсан!
Жэнни толгой дохин: Зүгээр ээ! би дахиж нуухгүй! маргааш захиралд хэлэх болно!
Лиза инээн: Ямартай ч та цоглог харагдаж байна! энэ үнэхээр гайхамтай хэрэг! хэдэн өдөр хоног урвайсан байгааг чинь хараад би хүртэл урвагар нэгэн болох гэж байсан шүү!
Жэнни дахин толгой дохиход Лиза түүнд ойртон: Жисү онни~ таныг байхгүй хоёр хоногт үнэхээр ганцаардсан шүү! бас их ууртай байсан! та явах тухайгаа хэлээгүй шүү дээ!
Жэнни өрөөрүүгээ нэг хараад инээх аядан тэр хоёрыг орж амрахыг санал болгоход Лизаг үг хэлэхээс өмнө Чэёон татаж өрөөрүүгээ алхав. Лиза ч урагш харан алхаж эхэллээ.
Жэнниг өрөөндөө ороход Жисү орон дээрээ дээш харан хэвтэж байв. Жэнни түүний хажууд суухад Жисү гэнэт өндийн: ЖЭННИ!!
Жэнни: *хойш гэдийх*
Жисү: Дахиж хэл үггүй явах юм бол дэмий шүү!
Жэнниг толгой дохиход Жисү түүнийг тэвэрч аван: Чи муухай! санаа зовсон гэж яана!! нэг өдөр ч өнгөрөөлгүй хэлж бай ойлгосон уу?
Жэнни Жисүг уурлаж байгаа гэж бодтол тэр харин ч хамгаас илүү анхаарал халамж тавьж байв. Тэр гомдож байж~ бас санаа зовж байж~ Жэнни зөрүүлэн тэврээд инээмсэглэн нуруун дээр нь зөөлөн цохиход Жисү: Чи зүгээр үү? ямар нэгэн юм болсон уу?
Жэнни толгой сэгсрэн: Би зүгээр дээ! гэх нь тэр.
Жисү: Одоо амар даа! ядарсан байх~
Жэнни: Нэг их ядраагүй ээ! гэсээр ороо засаж эхлэхэд Жисү Жэнниг харсаар нүд нь томрон: ХӨӨЕ ЧИ АРАЙ~~ *амаа дарах* чи арай *шивнэх*
Жэнни: Юу гэж?
Жисү толгой сэгсрэн: Юу ч биш! унтаж амар!! гэсээр орондоо орчихов.
Жэнни гүнзгий амьсгаа аван хэвтлээ!
Маргааш өглөө Чэёоны дуунаар Жэнни сэрэв. Тэдний шинэ дууны үйл ажиллагаа бүгд дуусчихсан бас энэ бүх мэдээ цуурхалаас болж YG ENTERTAINMENT тэдний үйл ажиллагааг түр зогсоосон байгаа билээ!
YOU ARE READING
[Дууссан] "You Are My Life III" || JENBUM ||
FanfictionҮнэн байсан уу? Худал байсан уу? Худал зүйл үнэн болсон уу? Үнэн зүйл худал болсон уу? #18 in FANFICTION Publish: 2018.04.30 Зохиогчийн эрхтэй бичвэр болно. Хувилах болон хуулан олшируулахыг хориглоно.