POV Allyah
Ik liep naar buiten de frisse lucht tegemoet. We hebben best een mooie tuin. Ik liep helemaal tot achterin de tuin, hier kwam nooit iemand, alleen ik, het was hier mooi rustig en als ik me niet goed voelde ga ik hier altijd heen.Ik begon langzaam een liedje te neuriën en zong het zacht. Daar hield ik ook van , zingen.. Niemand weet het behalve ik, ik kan een keer in de week naar een studio gebracht worden door camila (schoonmaakster) zij weet het dan ook.
Zij is ook de enige persoon die me begrijpt en me troost, zij is als een tweede moeder voor me, mijn ouders die hebben het altijd druk, met al hun verplichtingen en al hun reizen, na mijn kroning sturen ze me naar school.
Om mijn laatste jaar af te maken. Dat is best moeilijk , ik heb eigenlijk geen vrienden. Ik ken alleen de mensen uit dit paleis....ik zuchtte, ik sluitte mijn ogen en luisterde naar het water de vogels en genoot.....
-
Streepjes zijn tijdsprongen
ik hoorde de klok gaan van de kerk. Wacht wat?! Shit het is al 12 uur! Heb ik hier zo lang gezeten?!Ik rende over de paadjes naar het paleis toe, op mijn hakken... Ik zag de gasten al naar binnen stromen, ik rende naar binnen naar de balzaal ik liep snel de trappen op en ging naar mijn ouders toe.
Mijn moeder zag me en trok me aan mijn arm naar zich toe. "Laat dit nooit meer gebeuren. Ik knikte. "S sorry. Ik ging alvast op mijn stoel zitten en zag de zaal volstromen. Na een tijdje werden de deuren gesloten en begon de kroning.
Mijn vader en moeder maakte een teken dat ik op moest staan . Mijn ouders hielden eerst een toespraak.
"Dames en heren , ik heet jullie hartelijk welkom bij deze ceremonie, de kroning van mijn dochter Allyah Rosetta de wit.
Waarom nou die hele naam... Ze word vandaag gekroond tot officiële prinses en.......bladiebladoeblaaaaIk keek naar het hele volk, zo veel mensen... Allyah , ben je er klaar voor?
Ik schrok uit mijn gedachten, Ik knikte en ging voor mijn ouders staan, mijn moeder had een zeiden kussentje vast met een diamanten kroontje erop, ik zag het kroontje daar liggen, eigenlijk best idioot,
dus als ik dat kroontje op mijn hoofd zet ben ik officieel prinses....knielde en keek met mijn hoofd naar beneden, mijn vader zette het kroontje op mijn hoofd.
Ik ademde diep in en keek naar het volk. Dit was mijn plicht..... Ik knikte naar mijn ouders en iedereen begon te juichen en mijn naam te roepen, "oke dames en heren, begon mijn moeder te spreken.
"Vanavond om 6 uur is er in de grote zaal hiernaast een feest om de kroning van onze prinses te vieren! Iedereen begon te juichen en te klappen. Ik glimlachte en iedereen verlaatte de grote zaal.
Mijn moeder kwam op mij aflopen en knuffelde mij. Gefeliciteerd Allyah! Ik geloof dat mijn moeder er nog blijer mee is dan ik zelf...
Bedankt voor het lezen van deze 2e chapter! Probeer zoveel mogelijk te promoten en stemmen! Ik plaats pas een nieuwe chapter als deze chapter 3 reacties heeft 3 stemmen en 5 lezers ❤️ suc6
JE LEEST
The Princes and The Bodyguard
Teen Fiction(Trailer staat in eerste chapter) Allyah is de prinses van de united States. Althans dat was ze nooit, tot haar vader trouwde met de koningin. Ze kan stil zijn maar weet haar gevoel en mening altijd wel goed te verwoorden. Ze heeft ook een goede p...