POV Ryan
"Yo man. Jace kwam naar binnen lopen en plofte neer op de bank. "Hoe gaat het hiero? "Zoals altijd. "Wanneer geef je weer eens een feesie? Het is al fucking lang geleden en je hebt ook nog een beetje een reputatie bij te houden he?Ik Rolde mijn ogen. "Ja, maybe. "Wat dacht je van zondag? "Ik zie wel. "Is dat een ja? Ik fronste mijn wenkbrauwen. "Ja dus, lekker man! Hij liep al weer weg naar de deur. "Ooh ja en nodig even die Bo uit, ze is fucking lekker.
"Jajajjaa, ga nou maar. En ik gooide de deur dicht.
POV Allyah
Ik sloop door de gang naar de kapstok en pakte mijn jasje. Ik maakte de deur heel zacht open maar toch, "waar ga je naartoe?. Ik zuchtte. "Naar de ehm, naar de ...stad! "Ik had afgesproken met ehm, "ja vergeet het maar.Ik kreunde. "Meen je dit! Ga jij ook al bepalen waar ik heen mag?! "Niet mijn idee. Hij ging op het aanrecht zitten en pakte een appel. "Mijn ouders zijn hier nu toch niet! "Dus? "Laat maar.
Ik trok mijn jasje weer uit en ging op de bank zitten. "Ik geef trouwens zondag een feest. "Wat?! "Ik. Geef. Zondag. Een. Feest. "Ooh hel no! Jij gaat hier geen feest geven! "Mijn huis, mijn regels.
"Ja ja, stop maar, straks zie ik je nog aan voor mijn moeder. Hij grinnikte. "Wie nodig je allemaal uit? "Gewoon, wie wil komen komt. Dat gaat nog wat worden... Nou ik ga naar school. "Ik breng je remember?
Fuck... I hate my life...
-
"Dus, Ryan geeft zondag een feest? "Yep. "OMG we moeten erheen! "Bo rustig, het is maar een feest... En bovendien, ik ga niet naar zijn stomme feest. "Whoah, wat is er met jou gebeurd? "Ik heb gewoon geen zin in zijn feest.
"Kunnen we niet gewoon een girlz-night houden? "Klinkt goed, maar dan wel op een voorwaarde. We gaan heeeel even naar het feest van Ryan, zodat ik ehm, Jace kan zien.
Ik Rolde mijn ogen, waarom heb ik dit nou weer. Mijn laatste feest was met klassieke muziek in een balzaal met een stel bejaarden... "Oke, heel even, voor Jace, maar daarna gaan we gelijk weer naar huis.
"Jaaaa!!! En toen had ik een overenthousiaste Bo om mijn nek. "Dankje dankje dankje dankje!!!! "Daar ben je vriendinnen voor.
Bo en ik liepen door de gang naar onze laatste les. "IEUWW..... "Wat? Bo wees naar de kluisjes. Daar was Ryan uitbundig met een meisje met zwart haar aan het zoenen. Ik rolde mijn ogen. "Dat ga ik vaker te zien krijgen he?
Bo keek me aan met een medelevende blik. "Helaas wel meid... Ik grinnikte en we liepen onze laatste les in. Geschiedenis, van meneer Idema...
Ik liep achterin de klas naar een plek voor twee. Ik zag Bo kijken naar de lege plek naast Jace. Ze keek naar mij. Ik knikte naar haar. Ze knipoogte en ging naast Jace zitten. Ik grinnikte.
-
De deur van het lokaal vloog open en Ryan liep rustig naar binnen. "Meneer de ruiter. Nu zitten. Dit is de laatste keer. Ik zag zijn blik langs de klas glijden. En hij stopte bij mij. Verdomme. Hij liep naar me toe en ging naast me zitten.
"Hey prinses. "Ik kneep in mijn potlood en beet op mijn kaken. "Noem me geen prinses. "Oke, dan noem ik je kleintje. "Ryan..... "Oke oke, dan smurf. Ik voelde mijn bloed koken. Dat word hem dus. Smurf. "Ryan!
Ik stond op en keek hem fel aan. En ik was even vergeten dat ik in een klaslokaal zat met 30 man. Fuck. "Mevrouw de wit? "Vanmiddag nablijven, om 4 uur! "Ik voelde Ryan zijn grijns in mijn rug prikken.
Ik ging langzaam zitten en keek boos voor me uit."en meneer de ruiter ook. Karma is a bitch...
JE LEEST
The Princes and The Bodyguard
Novela Juvenil(Trailer staat in eerste chapter) Allyah is de prinses van de united States. Althans dat was ze nooit, tot haar vader trouwde met de koningin. Ze kan stil zijn maar weet haar gevoel en mening altijd wel goed te verwoorden. Ze heeft ook een goede p...