Chapter 4

547 12 0
                                    

POV Ryan
Ik liet me ogen even over haar heen glijden. Zij was het. Ik ben net tegen de prinses van de United States aangebotst, hier moet ik op passen, ik word haar bodyguard. En ze is nog lekker ook.

POV Allyah
Hij keek me met een grijns aan. Ik liet nog een keer mijn ogen over hem heen glijden. Zijn felgroene ogen, zijn lichaam strak in een zwart netjes pak. Zijn geurtje, ik kon hem vanaf hier ruiken. Hij was best knap.

"Nou lieverd , wij gaan even naar de grote zaal, geef jij Ryan even een rondleiding? Ik wou net antwoorden maar mijn ouders liepen al weg. Wat moet ik hier nou mee.... "Waar gaan we beginnen? Ik keen hem met een frons aan.

"Ik ga jou dus geen rondleiding geven. "Je moet. "Ik moet helemaal niets. "Wel van mij. "Ik luister niet naar jou. En ik draaide me om en wou weglopen, maar Ryan greep me bij mijn arm. "Dat zou ik maar doen, anders krijg jij problemen, dame.

Ik keek hem woest aan. "Nou begin maar met die rondleiding! Ik keek hem nogmaals vernietigend aan en liep snel door de gangen.

-

Ik liep met mijn jas aan naar mijn ouders toe, Ryan had mijn tas vast met mijn spullen. Ik gaf eerst een knikje naar mijn ouders en gaf hen daarna een knuffel. Er viel een traan over mijn wang en ik veegde hem weg.

"Succes schat. En mijn ouders zwaaide naar me en ik liep achter Ryan het paleis uit. Ryan pakte een sleutel uit zijn zak en klikte op een knopje. Ik hoorde een auto geluid maken en Ryan liep ernaartoe. "Ik wil mijn tas.

"Hij hield zijn arm naar mij toe met mijn tas erover gehangen. Ik pakte mijn tas en Ryan deed de deur van zijn auto voor me open. Ik stapte in deed mijn gordel om en zette mijn tas op mijn schoot.

Ryan keek recht voor zich uit. "Tas bij je voeten. Ik zuchtte en gooide chagrijnig mijn tas bij mijn voeten. Ryan trapte het gas in en reed weg.

Na een uur landschappen voorbij zien flitsen en gezwijg, kwamen we aan bij een vliegveld. Er stond een groot vliegtuig klaar met een grote klep open. Ryan reed de klep op en stapte de auto uit. Hij liep naar mijn kant toe en deed de deur weer voor me open.

Ik stapte uit de auto en diwde mijn tas tegen Ryan aan. Hij greep hem vast en liep voor me uit naar een trap naar bovenin het vliegtuig. "We hebben een privévliegtuig. "Oke.

Hij liep naar een zitplaats van het vliegtuig toe en wees dat ik bij het raam moest gaan zitten. Hij ging naast me zitten en ik zette mijn tas weer op mijn schoot. "Tas op de grond. Ik zuchtte en beet op mijn kaken om er niet een paar scheldwoorden uit te flappen.

Ik gooide een soort van mijn tas op de grond, en staarde uit het raampje van het vliegtuig. "Ben je al vaker in Hollywood geweest? "Nee. "Ben je er benieuwd naar? Ik zuchtte, "een beetje. Eigenlijk heel erg , maar dat ga ik niet tegen hem zeggen.

De hele vlucht hebben we weer niets tegen elkaar gezegd en heb ik maar wat uit het raam gestaard.

We stonden op uit de stoelen en Ryan liep naar de uitgang van het vliegtuig en er ging automatisch een trappetje naar beneden. Hij liep naar beneden. Ik stond nu met mijn rode hakken op de trap te kijken naar het uitzicht en liep toen naar beneden.

Hij startte de auto en croste naar buiten weg naar Hollywood. De landschappen flitste voorbij, het bord van Hollywood is in het echt nog mooier...

Het was al best laat en al donker, ik kon de sterren al aan de hemel zien. Na nog een tijdje autorijden kwamen we aan bij een grote villa met nog een auto voor de deur. Dit was een witte ranch rover.

Ryan deed weer de deur voor me open en ik schrompelde een beetje achter hem aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ryan deed weer de deur voor me open en ik schrompelde een beetje achter hem aan. We liepen over de grote brede paden naar de voordeur. Hij maakte de deur open en ik stapte ook naar binnen.

"Volg mij. Ik gehoorzaamde braaf want ik had geen zin om tegen te stribbelen. We liepen naar een grote hal met een kapstok en een grote schoenenkast. Die zou ik wel nodig hebben. Je koffers komen straks.

Ik knikte en hij liep weer terug naar de woonkamer. "Nou dit is de woonkamer, hier kan je gewoon altijd komen en doen wat je wilt. Hij liep verder en kwam bij de keuken. "Dit is de keuken, als je iets wilt pakken of iets wilt maken, ga je gang.

Nu liepen we verder door een andere grote hal naar een brede trap. Jezus alles is hier groot.... We liepen de trap omhoog en kwamen weer in een lengte gang met een paar deuren. Hij begon bij de eerste deur. Dit is een inloopkast. Deze is van mij.

De volgende deur zit er ook een die is leeg, daar kunnen jou spullen in. Nu liep hij naar de andere kant van de gang en wees naar een deur. Dit is mijn kamer en deze, en hij liep naar de volgende en maakte hem open. Is van jou.

Ik liep naar binnen en mijn mond viel spontaan open

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik liep naar binnen en mijn mond viel spontaan open. Ik had een prachtig zacht bed en een balkon met uitzicht op het strand. Het balkon was aardig groot. "Nou straks worden je koffers hier naartoe gebracht en uitgepakt.

"Als je nog wat eten wil dan mag je dat pakken. Ik knikte, en Ryan liep weg.

Ik liep nog even door mijn kamer en maakte de deuren van het balkon open. De rand van het balkon was best breed. Ik sprong op de rand en leunde tegen een muurtje aan. Ik zuchtte en staarde naar de sterren. Dit is voor de komende 2 jaar mijn thuis...

The Princes and The BodyguardWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu