Chapter 3

537 10 0
                                    

POV Ryan
Ik opende mijn ogen en kreunde even, ik rekte me uit en keek even om me heen. Ik zag twee glazen, een fles wodka en allemaal kleren. Naast me lag een meisje, volgensmij heette ze Karin..ze lag naakt, ik ook.

En toen herinnerde ik me gisteravond weer. Het was een wilde nacht. Ik zuchtte en trok mijn boxer aan. Ik liep naar de badkamer toe en zag een pak hangen, "waar de hel hangt hier een pak..

Ooh fack! Ik heb een afspraak! Ik zette snel de douche aan en ging eronder staan. Het water stroomde over mijn lichaam. Ik had een sixpack en een lichte V. Alle meiden vallen daarvoor. Zelfs de nette dames.

Ik stapte de douche uit en pakte een handdoek, ik deed hem om mijn middel en liep weer naar mijn slaapkamer. Ik zag het meisje op het bed zitten. Ze draaide zich in een ruk om, "hey lekkerding. Ik grijnsde en zij niets.

"Jo, ik zij wat. Ryan! Ik draaide me om, wat! Ooh laat ook maar. Ik liep naar mijn bed toe en wou hem opmaken. Ga van mijn bed af. Ze stond op en ik deed de deken goed.

"Wat heb jij toch! "Een afspraak. "Wat voor een afspraak! Gaat je geen moer aan, en nu wegwezen. "Ik zag haar ogen waterig worden. "Ik dacht dat je om me gaf! "Ooh dacht je dat? Dan heb je het goed mis.

Nu huilde ze echt en rende uit mijn kamer. Ik Rolde mijn ogen. "Zo zullen ze allemaal eindigen.

Ik liep mijn kamer uit door de gang. Ik zag mijn schoonmaakster staan. Ze is best lekker, Ik liep naar haar toe. Ze stond gebukt en ik sloeg op haar kont. Ze schoot omhoog en draaide zich om. Ik weet dat ze dat leuk vind.

"Maak mijn kamer ff schoon. "Ik wil dat het er hier perfect uitziet. Ze knikte en ging verder. Ik rende naar beneden en liep naar de keuken, ik pakte een appel en een flesje water en liep de deur uit. Ik zette mijn zonnebril op en liep naar mijn auto toe.

Ik had een luxe aston Martin . Hij was pikzwart.

Ik stapte in en racete snel naar de locatie toe

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik stapte in en racete snel naar de locatie toe.

-

POV Allyah
Ik liep door de grote veel te lange gang naar mijn eigen kamer toe. Ik keek uit het raam en lette niet goed op, dus natuurlijk, moest ik tegen iemand aanbotsen.

Hey kijk eens uit! Ik keek omhoog en keek heel even in felgroene ogen, maar toen liep de jongen gehaast door.

Ik schudde mijn hoofd en liep verder naar mijn kamer. Jongens....

Ik opende de grote deur van mijn kamer en plofte neer op mijn bed. Ik staarde wat naar mijn plafond en dacht na. Zou ik vrienden maken op die nieuwe school? Ik weet het niet, straks weten ze dat ik een prinses ben en dan liggen ze allemaal voor mijn voeten....

"Allyah! Ik zuchtte , "jaaaa! "Je moet straks komen het feest is al begonnen! "Weer een feest. Ik stond op en streek mijn jurk glad. Ik keek even snel in de spiegel of mijn haar nog fatsoenlijk zat en rende naar beneden.

Ik zag mijn ouders staan in de gang. Ik liep naar ze toe. "Hey mam. Mijn ouders draaide zich om en trokken me naast ze. Kijk lieverd, dit is Ryan de Ruiter en hij is 20 jaar. Ik liet mijn ogen even over hem heen glijden. Toen zag ik zijn ogen. Hij was het.

Ik gaf een knikje naar hem. "Hij is je Bodyguard voor als je naar school gaat in Hollywood. "Wat?! Moet ik serieus een bodyguard mee! "Ja dat moet. "Waarom! Ik hoef toch helemaal geen..... Maar Ryan onderbrak me.

Ja dat moet wel, je bent de prinses van de United States, die moet en zal goede bescherming nodig hebben. Ik keek hem met een dodelijke blik aan en hij grijnsde. Ik keek mijn ouders aan. Wanneer vertrek ik?

En ik zag achter mijn ouders een butler aan komen met een kar met koffers. "Vanavond.

The Princes and The BodyguardWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu