POV Allyah
We reden in de auto naar school toe, Ryan zat naast me, in normale kleren, hij had een zwarte skinny jeans aan met dure schoenen en een zwart leren Jack. Zijn shirt was strak en je kon zijn sixpack goed zien....Ik zuchtte en staarde wat uit het raam. Wat zullen ze van me denken..."We zijn er. Ik knikte en stapte de auto uit. We kwamen op een grote parkeerplaats, en een heel groot schoolgebouw.
Ryan liep met grote passen naar binnen toe en ik liep hem achterna over de brede schelpenpaden, ik werd bekeken van alle kanten. Iedereen staarde me aan.
Ik negeerde het en liep verder. "Hier is de Bali en hier meld je je aan. En toen liep hij weg naar een ander groepje jongens. Ik zuchtte en liep naar de Bali toe. "Kan ik u ergens mee helpen? "Ja, ik wil me graag aanmelden.
"Oke, naam? "Allyah de wit. "Ooh ja, ik zie het al, jij bent die nieuwe toch? Ik knikte. "Hier is je rooster, je boeken liggen in je kluisje, "dus hier is de sleutel van je kluisje en , veel plezier! "Dank u.
Ik liep zuchtend de gang door naar de kluisjes, die nieuwe , lekker dan..... Ik kwam bij de kluisjes en zocht demijne. Jezus en zijn er hier wel een miljoen...Na een tijdje zoeken maakte ik hem open en hij was leeg.
het enige wat er in zat waren inderdaad mijn boeken. Ik maakte mijn tas open en deed mijn boeken erin, toen viel er een briefje tussen mijn boeken uit. ik pakte het briefje,
ik hoorde voetstappen achter me, ik draaide me langzaam om en ik zag Ryan staan bij zijn kluisje, ik voelde zijn ogen in mijn rug prikken en zijn grijns mijn achterhoofd doorboren.
hij draaide zich om en ik keek snel weg. Ik zuchtte, ik maakte het briefje open en las wat er in stond,
Op school ben ik Ryan, gewoon Ryan. Een andere Ryan...Ik slikte en verkreukelde het briefje, ik gooide hem achterin mijn kluisje en deed hem dicht, ik liep met grote passen weg. Uiteindelijk, na veel struggles, met als eerste struggle dat ik het verkeerde lokaal binnenliep, had ik mijn lokaal gevonden, ik klopte op de deur en maakte hem open,
Ik liep naar binnen en de hele klas keek me aan, de hele fucking klas. Ik slikte, ik zag achterin een jongen zitten die naar me floot. Ik keek om en hij knipoogte, ik Rolde mijn ogen. Het lokaal roos muf en saai.
Ik kon de saaiheid hier gewoon proeven, als dat überhaupt wel een woord is... De docent zag me eindelijk staan en trok me naar zich toe. Ze had rood krulletjes haar en knalrode lippen. Ze had een strakke rok aan met een witte blouse.
"Dames en heren, luister, je mag jezelf voorstellen meid. Ik zuchtte, alle gezichten kwamen mijn kant op. Ehm, ik ben Allyah de wit, en ik ben 20 jaar, ik kom uit de united States en dat was het wel een beetje. De docent knikte.
Zijn er nog vragen aan Allyah? Iedereen bleef muisstil. Ik keen adward de klas rond. Nou ik ben docent brink en zoek maar een plekje.
Ik zag nog twee plaatsen vrij, helemaal achterin de klas. Ik liep ernaartoe en pakte mijn boeken uit mijn tas. Ik gooide ze open.
De docent begon uit te leggen. Ik luisterde ongeïnteresseerd naar mevrouw brink. Ik staarde wat uit het raam, naar de grote grasvelden en bankjes met bloemen eromheen.
totdat de deur openvloog en er een meisje uitgeput en zuchtend de klas binnen kwam. Ze had haar bruine stijle haar in een staart,Ze had een spijkerbroek aan met een witte blouse. Ze leek me wel aardig.
"Mevrouw Cazemier, waarom bent u zo laat? Ja, sorry ik had me verslapen en toen was mijn band weer lek en toen was ik mijn sleutel van mijn kluisje weer kwijt, en, "ho stop maar met uw uitleg!
"Wat? Ze zette een frons op haar gezicht."U vroeg om mijn uitleg, dan geef ik die. Ik grinnikte. De docent werd ongeduldig. "Bo! Zitten nu! Het meisje dat waarschijnlijk Bo heette, keek even de klas rond en zag het vrije plekje naast mij. Ik glimlachte naar haar en ze glimlachte terug.
Ze liep naar me toe en ging naast me zitten. "Hey, fluisterde ze. "Hey. "Jij bent nieuw hier toch? "Ehm ja. "Ik ben Bo Cazemier trouwens. "Ik ben Allyah de wit. Mooie naam. Dankje, jij ook. Ze glimlachte en keek om naar de docent.
Heyy, sorry sorry sorry! Dat ik al een tijdje niet meer heb geplaatst, ik had het echt heel erg druk met school en ik ging de laatste tijd niet zo lekker met van alles😔 maar nu gaat alles weer wat beter en probeer ik wat meer voor jullie te plaatsen, laat weten in de rea of je dit boek nog leuk vind❤️
JE LEEST
The Princes and The Bodyguard
Teen Fiction(Trailer staat in eerste chapter) Allyah is de prinses van de united States. Althans dat was ze nooit, tot haar vader trouwde met de koningin. Ze kan stil zijn maar weet haar gevoel en mening altijd wel goed te verwoorden. Ze heeft ook een goede p...