Chapter 23

388 10 3
                                    

POV Allyah
Ik stond naast Ashley in de keuken. "Zullen we een paar hapjes op tafel neerzetten? Ik glimlachte, tuurlijk! We pakten wat hapjes en zette ze op tafel terwijl Ryan de deur open deed voor een paar gasten. Ashley en ik keken tevreden naar de versierde woonkamer totdat we luid geschreeuw hoorden vanuit de gang.

We renden er snel heen, "ga godverdomme weg nu!! Ryan zij ogen waren donker, en hij stond gevaarlijk dicht tegenover een vrouw, achter de vrouw stond een man en twee kinderen. "Hoe durven jullie hier nog te komen!!

Ashley keek naar Ryan en probeerde hem te kalmeren. Maar hij luisterde niet en duwde haar weg. "De man achter de vrouw liep naar voren, "hoe durf je zo tegen mijn vrouw te praten! "Jij moet helemaal je tivus bek houden met je klere gezicht!! Ryan ademde zwaar en schreeuwde hard tegen de man en vrouw.

Ik wenkte naar Ashley dat ze naar Amy moest gaan. Ryan haalde uit naar de man, mijn ogen werden groot. "Ryan stop! Ik sprong voor hem en hij deinste achteruit. Rustig Ryan! "Ally aan de kant!

De man lachtte, "Aah moet je vriendinnetje je kalmeren? "Ryan stapte langs me en duwde de man tegen de muur aan, "Jij houdt je bek over haar en rot nu op uit dit huis! "Zoals u wilt zij de man.

Ze liepen allemaal rustig het huis uit. Ryan wou de deur dicht doen. "Idioot. Dat was de druppel. Hij gooide de deur open en duwde de man op de grond, hij belandde met zijn vuisten in het gezicht van de man.

Ik zag dat Ryan geraakt werd op zijn hoofd, en kreeg een schop in zijn buik. hij viel op de grond, en had zijn ogen heel even dicht. "Ryan! Ik trok de man van hem af met alle kracht die ik had. Ik sloeg hem in zijn gezicht en toen liep hij weg, "jullie zijn allemaal idioten, gestoorde gekken!!! Schreeuwde hij ons na.

Ik zuchtte en knielde neer bij Ryan. Ryan? Hij keek me aan, heeft,.. Heeft hij je pijn gedaan? Want anders sla ik hem tot hij neervalt. Ik grinnikte, ik geloof dat hij wel oké is.

-

We zaten in de auto onderweg naar huis. "Dus mijn oom en tante, die waren mijn vader aan het verdedigen, het liep uit de hand, ze begonnen te dreigen op mijn moeder, en Amy. Ryan zuchtte en slikte, mijn moeder was Amy bijna kwijt... Hij slikte nog eens. Ik pakte zijn hand, "ze is er, en ze gaat nooit meer weg.

Ik glimlachte naar hem. Ik had nog steeds zijn hand. Ik liet hem los en keek uit het raam.

-

Ryan zat op de bank tv te kijken en ik had me net omgekleed in comfortabele kleren. Ik zag Ryan zitten op de bank. Hij had een rode streep op zijn hoofd. "Ryan? "Ja? "Je bloed, "nietwa.... Godverdomme, "kom. Ik liep naar de keuken toe en trok Ryan mee aan zijn hand.

Ik pakte een doekje en draaide me weer op, tien stond Ryan heel dichtbij. Ehm, mag ik? Hij knikte. Ik hield het doekje tegen zijn hoofd aan en maakte het wondje schoon. Ryan glimlachte. "Wat? "Je bent gewoon heel schattig als je dat doet.

"Wat doen? "Serieus zijn. "Ik bloosde en keek naar beneden. Hij haalde mijn hoofd met zijn handen ophoog en keek me aan, "ik vind het wel leuk... Hij kwam dichterbij, hij streelde met zijn hand over mijn wang. Ik keek hem aan in zijn ogen.

Hij keek Naar mijn lippen, hij beet op dezijne en kwam dichterbij met zijn hoofd. Hij pakte met zijn Handen mijn heupen, keek me aan in mijn ogen en ging toen naar mijn lippen, hij beet op dezijne. Hij maakte me echt gek.

Ryan.... Zuchtte ik, maar toen drukte hij zijn lippen op demijne. Een warm gevoel stroomde binnen. Zijn zachte lippen op mijne. Hij kneep ik mijn billen en ging met zijn handen naar mijn rug onder mijn trui. Zijn grote warme vertrouwde handen.... Ik sloeg mijn armen om zijn nek heen en ging op mijn tegen staan.

Ik glimlachte door de zoen heen. Hij liet voorzichtig los. Ik beet op mijn lippen, "was dat ook "maar" een zoen? "Het was een perfecte zoen.... Ik glimlachte. Hij drukte zijn lippen op mijn hoofd. Ik keek hem aan, was dat nou een liefdevolle kus op mijn voorhoofd?

Hij grinnikte, zijn dat nou blosjes op je wangen? Ik liet hem los en keek hem uitdagend aan. "Ik ga naar boven. "Wat ga je doen boven? "Slapen... "Nu al? "Het is 12 uur lieve schat. Hij knikte, ik kom ook zo. Hij sloeg me op mijn kont, Draaide zicht om en liep naar de gang.

Nieuw hoofdstukje voor jullie☺️

The Princes and The BodyguardWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu