Chapter 20

410 8 0
                                    

POV Allyah
Hoe in godsnaam ben ik op mijn eigen bed gekomen....... Ik probeerde mezelf omhoog te krijgen en stapte uit bed. Ik liep naar de trap toe en wou naar beneden lopen. Ik hoorde kleine zachte snurkjes uit de kamer van Ryan komen.

Gewoon doorlopen ally.... Maar ik draaide me om en liep zachtjes naar de kamer van Ryan. Ik keek door een kiertje naar binnen. Hij lag vredig op zijn bed te slapen. Ik liep zachtjes naar binnen. Mijn hand gleed over een kastje met allemaal foto's.

Ik stopte bij een foto van hem met een klein meisje op zijn rug. Ik pakte het voorzichtig op en bekeek het goed. Het kleine meisje en Ryan lijken best wel veel op elkaar. Ik glimlachte en liep verder tot ik er een zag met hem het kleine meisje en een oudere vrouw. Ik schat haar rond de 50.

"Kan je het allemaal vinden? Ik draaide me in een ruk om en Ryan stond recht voor mijn neus met zijn armen gekruist. "Ik, ik, sorry, ik liep je kamer binnen en je lag te slapen en ik zag deze en, "het is al goed...

Er viel een akelige stilte, "dus ehm, is dat je moeder? Ik wees de vrouw op de foto aan. "Ja, en dat is mijn kleine zusje. "En, waar is je vader? Ik zag zijn gezicht betrekken. "Die klootzak? Geen idee... Hij keek erg boos, en staarde uit het raam.

"Je hoeft het niet te vertellen... "Je mag van mij de waarheid weten, "het was een jaar geleden toen het gebeurde. "Hij deed altijd alsof hij van mijn moeder hield. "Hij was aan het werk, ik had hem betrapt. Hij deed het met de secetaresse.

Hij smeekte me voor vergiffenis, ik heb het gelijk aan mijn moeder verteld en ze gingen scheiden. Mijn leven was perfect, tot toen. Ik had een hele dag gehuild. Daarna, nooitmeer.

"Sorry Ryan, dat ik je dit heb laten vertellen. "Geeft niet, het is de waarheid.

"Dus, zullen we maar omkleden? "Ehm waarvoor? "School? "Dat kan je toch wel een dag missen? Ik keek hem aan met mijn nee blik. "Ik weet dat je school niet wilt missen, Bo weer wilt zien, hoge cijfers wilt halen, geen huiswerk missen.

Maar je kan toch weg één dag spijbelen? Ik weet het niet. Ik had mijn ouders beloofd dat ik school goed zou doen.... "Wat denk je dat je ouders liever willen? "Dat je plezier hebt in je leven? Of dat je op school de hele dag uit een raam zit te staren omdat je je toch niet kan concentreren.

"Oke oke, jij wint. "Maar wat wil je nu gaan doen? "Shoppen. "Waarvoor? Hij trok ondertussen zijn shirt aan. "Omdat, hij ging voor me staan, ik je graag mee wil nemen naar de verjaardag van mijn moeder....

"Ik weet dat het raar is omdat ik je bodyguard ben enzo maar, "ik ga met je mee. "Hij glimlachte.

The Princes and The BodyguardWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu