POV Allyah
We hadden alles opgeruimd en we waren nu een film aan het kijken. en Ryan leek best, relax. Ik daarentegen stond gespannen aan mijn trui te frunniken. "Wat is er prinses?Niets, het is gewoon, niemand mag weten van die ....zoen van net, als mijn ouders hier achter komen dan moet ik hier sowieso weg.... "Relax prinses , het was maar een zoen.... Is dat hoe hij er over denkt, gewoon een zoen?
Ehm, ja. Gewoon een zoen, maar ik ga maar eens naar mijn bed. "Trusten, "trusten.
Maar die avond, kon ik niet slapen. Ik kon alleen maar denken aan die kus met Ryan. Mischien maakte het ook niets uit, en wou hij mij niet meer zoenen, mischien wel. En anders zouden mijn ouders het nooit goedkeuren...
Next day
Ik opende mijn ogen en sprong gelijk mijn bed uit. Vandaag ga ik shoppen met Bo dus dat word een leuke dag! Ik rende mijn kamer uit naar mijn kast en zocht naar leuke outfits.
Dit is de outfit
Ik rende de gang op en Glee via de trapleuning naar beneden. Ik pakte de sleutel van de garage en ging op de fiets naar Bo toe.1 uur later
"OMG kijk! Ik rende naar een etalage toe en zat het raam onder te kwijlen. Bo trok Me langzaam via mijn schouder naar achter. "We gaan wel naar binnen, straks kan je vandaag nog ramen gaan lappen en dan moet ik in mijn eentje shoppen.
Ik lachte en liep mee naar binnen. We zochten wat tussen de rekken en kozen wat leuke jurkjes uit. "Hey Bo! Hoorden we een hoge stem zeggen. Ik draaide me om en Bo ook. Haar gezicht betrok meteen, Ik voelde haar bloed vanaf hier al koken.
" Romy, Bo gaf een kort knikje met een pissige blik. "Ooh jij bent die nieuwe toch? "Ze heeft een naam. Ik hoorde Bo haar kaken vanaf hier al knarsen. Romy keek haar verbaasd aan, nou? "Het is Allyah, ik heet Allyah.
"Komt me bekend voor.... "Zal wel, moet jij niet iets van jongens versieren of iets? Want wij hebben wel wat beters te doen dan naar jou luisteren. Romy haar gezicht betrok en ze keek ons bichie aan.
"Insgelijks. Ze liep tussen ons door en botste tegen onze schouders aan. "Ooh en Allyah?! Praat eens wat meer.... "Waarom zou ik moeite doen om tegen jou te praten?! "Oeehh rekt! Bo lachte.
"Jezus wat een bich. "Ja, dat is dus Romy. Haar ouders zijn rijk, hebben een mode bedrijf, en ze is ontiegelijk verwend. Die slet weet nog niet eens hoe ze een broodje moet smeren. "Ja Bo nu is het wel weer genoeg, kom we gaan passen!
JE LEEST
The Princes and The Bodyguard
Teen Fiction(Trailer staat in eerste chapter) Allyah is de prinses van de united States. Althans dat was ze nooit, tot haar vader trouwde met de koningin. Ze kan stil zijn maar weet haar gevoel en mening altijd wel goed te verwoorden. Ze heeft ook een goede p...