POV allyah
ik stond voor de spiegel te kijken... deze wordt het..... tevreden maar twijfelend pakte ik mijn tasje. ik liep op mijn hakken naar de trap toe. ik zuchtte en liep naar beneden....
Ryan stond al klaar met zijn pak aan. hij keek op... Hij slikte even. " Je ziet er, mooi uit. Ik glimlachte." Dankje...
Hij stak zijn arm uit. Ik greep hem vast en we liepen naar zijn auto toe.We stapten in en reden weg naar zijn moeders huis toe.
-
"Oke, we zijn er. Hij stapte de auto uit en nam me mee naar het huis van zijn moeder. We liepen over een grindpad naar een mooi klein huisje. "Ik weet wat je nu denkt, waarom woon ik in een villa en mijn moeder in een klein huisje... Mijn moeder houd dingen liever klein en gezzelig.
"Ryan, het is prachtig... Ik glimlachte naar hem. Hij knikte en we liepen verder. Hij klopte op de deur en er stond een vrouw met een lief uiterlijk, rond de 50 schat ik... "Ryan!... Ze knuffelde hem en lachtte breed.
Ik zie dat je ook iemand hebt meegenomen? Ik glimlachte, ik liep naar haar toe, "ik ben Allyah. "Leuk je te ontmoeten allyah, ik ben Ashley de ruiter. "Ook leuk u te ontmoeten mrs de ruiter. ik glimlachte. Alsjeblieft, noem me Ashley...
Ik knikte. "Ryan!!! Er kwam een klein schattig meisje aanrennen, ze had twee staartjes in en een klein roze jurkje aan. Ryan draaide zich om. "Hey Isa! Hij ging op zijn knieën en tilde haar op. Ze lijken erg veel op elkaar...
Hij zette haar weer neer. "Wie ben jij? Ik ging op mijn hurken. "Ik ben Allyah. "Ben jij een prinses? Ik lachtte, "nee, ik ben geen prinses, jij wel toch? "Ze keek me lachend aan met haar blauwe ogen, die heeft Ryan ook.
Ashley glimlachte. "Zullen we naar de woonkamer gaan? "Jaa dan kan ik mijn nieuwe pop laten zien! En isa rende snel naar de woonkamer.
Ashley: Ryan, wil je even helpen met de drankjes?
Ryan: ja tuurlijk.....
Ashley: ik mag haar wel..
Ryan: mam, ze is gewoon een vriendin.
Ashley: kijk nou.. en ze wees naar Allyah die met isa zat te spelen.Ik zat op de grond en Ryan gaf me een glas wijn. "Ik moet gaan isa, volgende keer gaan we weer verder spelen goed?
"Oke! Ze gaf me een knuffel en rende naar Ashley toe.
"Nu maar wachten op de andere gasten...
Sorry voor kort hoofdstuk😋 ik ga weer actiever worden op wattpad❤️
JE LEEST
The Princes and The Bodyguard
Teen Fiction(Trailer staat in eerste chapter) Allyah is de prinses van de united States. Althans dat was ze nooit, tot haar vader trouwde met de koningin. Ze kan stil zijn maar weet haar gevoel en mening altijd wel goed te verwoorden. Ze heeft ook een goede p...