POV Allyah
Ik liep de trap op naar mijn kamer toe. Het is vandaag warm dus ik denk dat ik wel even kan zwemmen. Ik pakte mijn bikini en trok hem aan.Dit was mijn bikini die ik heb gehad voor mijn verjaardag... Van camilla. (Schoonmaakster in paleis) we gingen naar het strand toe en ik zwom in de zee.... Ik sloot mijn ogen even en voelde de koude golven door mijn haar gaan...
Maarja, dat was toen..... Ik pakte een handdoek en rende naar beneden. "Ik wist niet waar Ryan was dus ik had de villa even voor mij alleen. Ik schoof de deur open en rende naar het zwembad toe.
En binnen no time sprong ik er in. Ik zwom een paar rondjes en klom er uit. Ik droogde mijn haar en lichaam een beetje en ging rustig op een van de bedjes liggen.
Eigenlijk best wel chil hier. Maar het enige wat ik mis is mijn tuin.... Mijn schommel en het rustige meertje....
2 uur later
POV Ryan
Ik gooide mijn sleutels op tafel en deed mijn leren Jack uit. Ik zuchtte. Ik was doodop. Ik moest wel helpen in het huis van Jace, zijn ouders kwamen weer en die zijn best heel deftig en netjes enzo.Maar zijn huis was echter een verschrikking dus dat moesten we even opknappen. Ik liep verder naar de woonkamer toe en zag dat de schuifdeuren open stonden. Ik fronste mijn wenkbrauwen.
Ik liep naar buiten toe en zag iemand op de bedjes liggen bij het zwembad. Ik kwam wat dichterbij en zag Allyah slapend op het bedje liggen. Ik zuchtte en ging naast haar op een van de andere bedjes zitten.
Ik staarde wat naar haar. Haar ademhaling was rustig en gelijkmatig. Haar haren zaten voor haar gezicht. Ik ging op mijn hurken voor haar zitten en haalde haar plukje haar weg. Ik keek eens goed naar haar.
Ze had mooie volle lippen lange wimpers en een paar sproeten. Zoveel schoonheid... Ik zuchtte. Mij maag borrelde. Ik ga eten maken... Ik liep naar de keuken toe en opende de koelkast.
POV Allyah
Ik opende mijn ogen en keek tegen de felle zo'n in. Ik kneep ze ook direct weer dicht. Kutzon... Ik ging rustig rechtop zitten en wreef in mijn ogen. Ik keek op mijn mobiel. Jezus man hoe lang ben ik weg geweest.....Ik stond op en rekte me uit. Ik gaapte en haalde mijn handdoek om me heen en liep naar binnen. Ik rook een heerlijke geur vanuit de keuken.... Ik snoof diep en liep verder. Maar tot mijn verbazing stond Ryan in de keuken te koken.
Ik fronste mijn wenkbrauwen. "Sinds wanneer kook jij? "Sinds wanneer ben jij wakker prinses? Ik Rolde mijn ogen. "Kom op, ga je omkleden. We eten over een kwartier aan tafel. "Yes sir...
Ik rende de trap op en stapte snel onder de douche. Ik kleedde me aan. Ik had even snel een trui aangedaan met een spijkerbroek.
Ik deed snel een paar sokken aan en rende weer naar beneden. Ik zag Ryan net de laatste pan op tafel zetten. "Precies op tijd prinses. Ik grinnikte. "Je gaat nooit stoppen met dat woord he? "Nope. Ik zuchtte. "Nou ga zitten.
"Ik knikte en ging zitten. Ik schepte wat op en stopte het in mijn mond. "En? Ik zag hem hoopvol naar me kijken. Hij is zo cutee als hij dat doet..... Haal het maar uit je hoofd....
Dit is echt ontiegelijk verschrikkelijk, ....... Ik zag hem al zuchten, ik grinnikte. "Lekker! Toen zag ik hem glimlachen. "Mooi...
Na het eten."We hadden alles op en zaten met een volle maag aan tafel. Na een tijdje stond Ryan op en liep hij naar de bank. "Ryan. "Ja? "Afwassen. "Geen zin. "Je doet het toch. "Daar hebben we toch een schoonmaakster voor?
"Die is vrij op zaterdag en zondag. Hij kreunde en stond op. "Nou kom dan maar met die borden. Ik grinnikte en maakte een sopje in het water. Ryan deed er alle borden in.
"Wacht even. Ik keek hem raar aan. Even later had hij de radio aangezet. Happy kwam op de radio. Ik begon rustig mee te neuriën. We bewogen wat mee op de muziek en kwamen uit op dansende eenden tijdens het afwassen.
Becouse i'm happy
Clap alone if you feel like a room withouth a roof
Becouse i'm happy
Clap alone if you feel like thats what you wanna do!Ik lachte... Het liedje was af en er kwam weer een ander nummer op. "Ik wist niet dat jij kon dansen? "Ja dat zit in de familie denk ik... Ik grinnikte. "Hoe is je familie? Ik woonde alleen met mijn moeder.
Zet nu het liedje aan die bovenin aanbevolen staat
En mijn kleine zusje isa, en mijn broertje cane. "Ooh, wat deed jij het liefste met je moeder? "Afwassen. "Wat? "Yep afwassen, dat deden we altijd en het verveelde nooit, we zette altijd harde muziek aan en gooide met schuim.
Zoals dit. "Hij pakte een hand schuim en gooide het op mijn trui. "Ooh jij gaat eraan. Ik pakte was schuim en gooide het op hem, toen Werd het een schuimgevecht. Maar toen natuurlijk moest ik weer uitglijden over een beetje schuim.
Even later.
Ik zat op het aanrecht en Ryan stond tussen mijn benen in mijn pols school te maken en deed een pleister op mijn wondje. "Ook nog een dokter? "Naa, na sommige gevechten en dingen, leer je jezelf verzorgen. Gevechten? Jep.
Op school? Ja, soms. Zie je dit? Hij haalde zijn shirt omhoog. Dat heeft Daan gedaan. Ik ging er zachtjes over heen met mijn vingertoppen. Ryan sloot heel eventjes zijn ogen en slikte.
Ik keek hem nu recht in zijn ogen aan. Zijn felblauwe ogen.... Hij leek steeds dichterbij te komen... En toen uit het niets raakten zijn warme zachte roze lippen de mijne. Een tinteling ging door heel mijn lijf. Hij liet even los.
En toen liet ik me gaan. Ik zoende hem terug en hij ging er in mee. Hij pakte me vast bij mijn heupen en ik legde mijn armen om zijn nek. En dit voelde goed....
Lekker een lange chapter! Wat zou er verder gebeuren?
JE LEEST
The Princes and The Bodyguard
Teen Fiction(Trailer staat in eerste chapter) Allyah is de prinses van de united States. Althans dat was ze nooit, tot haar vader trouwde met de koningin. Ze kan stil zijn maar weet haar gevoel en mening altijd wel goed te verwoorden. Ze heeft ook een goede p...