Chapter 18

397 7 1
                                    

3 weken later
POV Allyah
Ik lag op mijn bed te staren naar mijn plafond. Een traan Rolde over mijn wang. Ze zijn er niet meer.... Ze zijn dood. Ik hoorde voetstappen op de gang naar mijn kamer komen. "Allyah?

"Laat me met rust.... En toch kwam hij binnen. "Ik veegde de tranen snel van mijn gezicht af. "Ik weet dat het niet goed gaat. "Ik heb gewoon een knuffel nodig... "Ryan bloosde een beetje. Hij aarzelde wat maar gaf me toen toch een knuffel.

"Hey, ik zat eens te denken, aangezien je al 3 weken lang elke dag op je bed ligt, mischien is het leuk om vandaag een rondje te doen? "Waarheen? "Weet ik niet, dat zien we dan wel. "Ik weet het niet...  "Kom op, je hebt het nodig, je kan niet eeuwig hier op je bed blijven liggen.

Ergens heeft hij wel een punt. "Oke dan... "Mooi, met een kwartier beneden, ik sta klaar.

Paar uur later
We liepen lachend door de stad met een ijsje in ons handen.

Ryan liep richting een vakantie winkeltje met allemaal souveniertjes. "Ryan wat ga je doen?

"Wij gaan vanavond even naar het strand. "Maar ik heb helemaal geen bikini. "Ja daarom ben ik nu hier. Hij pakte mijn hand en trok me mee het winkeltje binnen.

"Welke bikini vind je mooi? "Ehm, ik liep langs de rekjes en pakte er eentje tussenuit. Een met bloemen enzo. Ik keek naar het prijskaartje, maar toen hing ik het gelijk weer terug.

"Wat is er prinses? "Ik ga jou geen 150 euro laten betalen aan een bikini voor mij.

"Prinses geld is geen probleem. "Ryan ik ga jou gewoon geen 150 euro laten betalen......

"Dan doen we het zo. Ik keek hem raar aan. Hij liep langs de rekjes en pakte een paar bikini's.

Hij trok me mee naar de pashokjes. "Hier, pas dit.

"Ryan nee ik ga geen, maar hij gooide het gordijn al dicht voordat ik me zin kon afmaken. Ik draaide me om en paste de bikini's

Ze zaten naar mijn verbazing allemaal goed, en ze stonden allemaal leuk.....

Ik ga toch voor de bloemen bikini. Ik stapte uit het pashokje. We rekende af en liepen weer de winkelstraat in.

Mijn maag rammelde een beetje. "Heb je honger? "Ja een beetje. Hij knikte en liep richting een klein leuk restaurantje. Het was er lekker rustig en klein.

Hij stond achter me en trok mijn jasje uit. Hij hing hem op en nam me mee naar binnen. "Hey Ryan! Een blond meisje met een schort om kwam naar ons toe lopen.

"Hey.... "tijd niet gezien he? "Nee, kan je ons even wat te drinken geven? "Ooh ja je hebt weer een nieuwe vangst gevonden...

"Jij houd je bek over haar! "Doe je rustig mop je staat in een klein restaurantje.... ze keek me arrogant aan. "Hij liep wat dichter naar haar toe. "Ik zou je grote klere bek houden, want wat jij hebt gedaan is onvergetelijk.

Ik keek hem raar aan, "ooh dus je vriendinnetje weet het nog niet? "Hou je bek nou godverdomme! "Ryan rustig, "nee zij moet haar bek houden! " Ryan meekomen...

Hij aarzelde wat maar liep toch met me mee naar buiten. We zwegen een tijdje maar toen begon Ryan weer met praten.

"Sorry dat ik zo boos werd. "Geef niet, maar beloof me dat dit niet nog een keer gebeurd.. "promise. Ik glimlachte en hij ook,

Damn zijn kuiltjes..😍
"Kom maar mee, ik weet nog wel een leuk restaurantje. Ik lachte en liep met hem mee.

Toen we terugkwamen van het restaurantje liepen we weer door de winkelstraat, bijna alles ging dicht behalve op het plein.

Er waren allemaal lichtjes en een paar kraampjes, er stond een bar en er stond leuke vrolijke muziek op.

"Zullen we wat drinken? "Ja is goed. "Wat wil je? Doe maar een water, "nee geen water vanavond. "Kies jij maar wat dan.

Ik ging aan een tafel zitten. Ik keek wat rond. Overal stonden vrolijke dansende mensen. Er kwam een klein huilend kindje aanrennen.

"Hey meid! "Wat is je naam? "Ik heet Mira. "Wat een mooie naam! "Ze kreeg een klein lachje op haar gezicht. Ik bekeek haar even.

Ze had een klein staartje in en ze had blauwe ogen. "Wat is er aan de hand Mira? "Ik ben mama kwijt! "Ooh dat is vervelend. "Hoe ziet mama eruit? "Je heeft kort bruin haar met een roze jurk aan met wat glitters.
Ik keek wat rond, "ehm is dat mama? "Jaaa!!! "Nou ga maar snel naar mama toe!

POV Ryan
Ik liep met de cocktails naar de tafel toe, Allyah gaf een knuffel aan een klein meisje. "Wat doe jij nou? "Een klein meisje helpen zoeken naar haar moeder. "Ik glimlachte. Typisch allyah...

The Princes and The BodyguardWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu