Deze chapter kan sexualiteit bevatten, lezen op eigen risico!
POV Allyah
Ik liep mijn lokaal uit, Dit was letterlijk de meest saaie les die ik ooit heb meegemaakt. Behalve dan dat meisje, Bo volgensmij, ze leek me wel aardig. Ik sjouwde mijn zware tas mee door de gang en liep naar de kantine.Ik hoorde iemand rennen, "Hey! Ik draaide me om en keek wie het was. Het was Bo. We liepen samen richting de kantine. "Zit je hier net op school? "Ja, sinds vanmiddag. "Heb je het al een beetje naar je zin? "Jahoor.
"Het is even wennen maar voor derest valt het mee. "Mooi, wil je bij mij zitten? "Tuurlijk! Gezzelig! "We kwamen bij een blauwe ronde tafel met een bankje er om heen. Ik ging rustig zitten en keek wat om me heen.
Iedereen was aan het praten en rustig aan het eten. Toen opeens rook ik een walm van over geparfumeerde meiden. "En ja, meiden, precies op dat moment kwam er een meid aan met een kort rokje en een strak hemdje.
Toen ze wat verder weg was begon Bo met praten. "Dat is Romy, ze is een echte vieze slet. "Hohoho rustig! "Wat?! Ik mag die sletterige Barbie gewoon niet. "Hoe weet je zo zeker dat ze een slet is?
"Ze doet het elke week met iemand in het schoonmaak hok. Ik trok een wenkbrauw omhoog. "Wat kijk je nou? Ik schudde mijn hoofd. "En volgde met mijn blik waar ze heen liep.
Ze liep richting de uitgang van de kantine en daar stond in Ryan, in de deuropening. Met een grijns zag hij Romy aankomen. Het meisje stopte bij hem en zijn vriendengroepje, denk ik en hij zij wat tegen haar.
Toen liepen ze samen weg. "Vergeet het maar meid. Ik keek terug naar Bo, "wat? Ze keek me met een frons aan en stak een stukje brood in haar mond. "Doe nou niet alsof je niet weet wat ik bedoel, "wahaat!
"ik zag je wel kijken naar Ryan, ik zou het niet proberen, hij is een player. Ik fronste mijn wenkbrauwen, "dan is het maar goed dat ik het ook niet WIL proberen. Bo grinnikte. "Daar hou ik je op.
"Alleen jammer dat hij zo lekker is mompelde ze. Ik lachte , gelukkig bestaan er meer jongens op de wereld....
POV Ryan
Romy trok me mee naar het schoonmaak hok. Ze had een kort rokje aan met een strak topje. Ze deed de deur op slot en begon me hebberig te zoenen. Haar grote borsten raakten mijn borstkas. Romy is de grootste slet die ik ken."Heb je zin in me? "Altijd. En ik kneep in haar borsten. Ze liet een zachte kreun. Ze sloeg een been om me heen en ik tilde haar op. Haar korte rokje kroop omhoog en ik kneep in haar kont. Ik zoende haar weer met tong.
Ze bewoog haar tong wild heen en weer in mijn mond. Ik proefde haar speeksel. Ze hijgde en ik zette haar neer. Ze ging op haar knieën voor me zitten. Ze ritste mijn broek open en haalde mijn harde pik eruit.
Ze begon hem hebberig af te likken. Ik kreunde en hield haar hoofd vast. Romy kwam weer omhoog en duwde me op een stoel. "Nu ben ik aan de beurt. Ik grijnsde en keek hoe ze haar string onder haar rokje vandaan haalde.
Haar hand gleed naar mijn broek en ze maakte mijn knoop los. Even later was mijn broek uit. Ze ging op mijn schoot zitten en kwam een stukje omhoog zodat ik mijn pik in haar kon steken.
Ik trok haar in een beweging op mijn pik. "Aah! "Jaa! Ze bewoog hard heen en weer. Ik masseerde haar borsten en neukte haar hard. We doen het wel vaker dus ik weet waar ze van houd. Ze hijgde en kreunde. Even later stopte ik.
Ze bleef heel even zitten en kwam toen van me af. Ze keek me met een grijns aan en ik knikte. Ze deed haar kleren weer aan en pakte haar tas. Ze gaf me een knipoog en liep het hok uit.
Ik zuchtte, en deed mijn zwarte leren jasje weer aan en liep het hok weer uit. Maar toen stond de conciërge voor mijn neus. "Meneer de ruiter. "Mevrouw de conciërge. "Weer een speeltje uitgekozen? "Zeker.
"Nog een keer en je hebt voor de rest van de week corvee! "Zoals u wilt.... "Ooh en niet zo stressen, daar krijgt u rimpels van. Ze keek me woest aan en ik liep grijnzend weg.
JE LEEST
The Princes and The Bodyguard
Teen Fiction(Trailer staat in eerste chapter) Allyah is de prinses van de united States. Althans dat was ze nooit, tot haar vader trouwde met de koningin. Ze kan stil zijn maar weet haar gevoel en mening altijd wel goed te verwoorden. Ze heeft ook een goede p...