Chapter 5

491 12 0
                                    

POV Allyah
Ik opende mijn ogen en lag in het heerlijke zachte bed. Niet zo als bij mij thuis, maar hij is zacht. Ik stond op en deed de gordijnen open. Ik schoof de deuren ook open en liep het balkon op.

Het zonlicht viel mijn kamer binnen en het was al lekker warm. Het uitzicht is echt prachtig. Ik moest weer aan thuis denken. Daar had ik ook mooi uitzicht.... Ik zuchtte en liep in mijn soort van slaapjurkje door de gang naar mijn inloopkast.

Ik pakte mijn bikini en een simpel doorschijnend jurkje, ik had gezien dat er hier een zwembad is dus daar ga ik mooi gebruik van maken. Ik liep naar de badkamer en poetste mijn tanden en deed mijn haar in een knot.

Ik deed mijn bikini en jurkje aan en een beetje waterproof mascara en ....done. Ik rende de trap af en liep naar de keuken toe, de keuken is echt mega groot, ik ga hier zo veel eten op maken! Ik grinnikte van mijn gedachte en pakte een pannetje uit de kast.

Ik zette het vuur aan en pakte eitjes uit de koelkast. Ik pakte nog wat kaas en een beetje spek. Ik, had al een paar broodjes gepakt en deed ze in de toaster.

Toen alles klaar was ruimde ik alles op en liep in met mijn bord en een glas water naar de schuifdeuren en schoof ze met mijn voet open. Ik snoof de warme lekkere frisse lucht naar binnen. Ik zocht een bedje in de zon en begon mijn ontbijtje te eten.

POV Ryan
Ik opende mijn ogen en kreunde. Ik rekte me uit en keek op mijn mobiel hoe laat het was. 10 uur. Ik zuchtte en liep mijn bed uit. Mijn kleren had ik gisteren al klaar gezet maar ik had nog geen zin om ze aan te doen.

Dus ik liep in mijn boxer naar de badkamer toe. Ik poetste mijn tanden en liep met mijn warrige haar naar beneden. Ik snoof en rook iets lekkers. Ik snoof nog eens en liep naar de keuken toe. Er lag niets. Alles was netjes opgeruimd.

Ik haalde mijn schouders op en pakte een glas en vulde hem met melk. Ik liep naar de bank toe. Toen hoorde ik een plons. Ik stond op en maakte voorzichtig de schuifdeuren open. En toen zag ik Allyah boven water komen.

Ze zwom een rondje en kwam er toen uit. Damn... Haar bikini was niet bloot maar toch was het sexy. Ze had cup c, schat ik. Jep daar ben ik goed in. Ik grijnsde en liep naar buiten met mijn glas.

Ik liep naar Allyah toe en ging op een bedje naast haar zitten. Goeiemorgen prinses... Ze schrok en draaide zich om. "Jezus ik schrok me dood. "Mijn excuses. Ik zag dat ze even naar mijn sixpack keek.

Bevalt het uitzicht? Ryan doe normaal! "Wat?! Jij kijkt, niet ik. Ze zuchtte en werd een beetje rood. Ze ging nu gewoon liggen en zette haar lege bord en glas naast haar. Heb je gekookt? "Gekookt? Het was maar een ei hoor.

Ik haalde mijn schouders op, het rook lekker. "Weet ik. "Wil je ook een ei? Ja, tuurlijk. "Mooi, de eieren staan in de koelkast, het pannetje staat in de kast en de spek en kaas ook in de koelkast. "Grappig... "Ja vind ik wel.

" jij bent wel bijdehand he? "Ik ben niet makkelijk. "Nee dat heb ik door. "Wanneer moet ik eigenlijk naar school? Vanmiddag is er een binnenkomst voor nieuwelingen. "En jij dan? Ik zit op de zelfde school. En toen schoot ze overeind.

Wat?! Ja je hoorde het goed ik zit op dezelfde school als jij. Ze keek me met open mond aan. "Wat doen mijn ouders me aan! "Waarom jij! "Ik zou het niet weten prinses. "Noem me niet zo!

Hoe moet ik je dan noemen? Uwehoogheid? Majesteit, madame, .... "Nee! Zeg gewoon niets meer! En ze liep boos weg naar binnen.

POV Allyah
Godverdomme! Heb ik weer, die gast is al erg genoeg , en nu zit ik ook nog eens bij hem op school! Kan het nog erger!  Mopperend rende ik de brede traptreden op naar boven. Ik gooide mijn dier open.

Toen stond er een wat ouder vrouwtje met een leren grijze rugtas en een stapel met boeken. Ze was alles rustig in de tas aan het doen. "Ehm mevrouw? Ze draaide zich om schrok. "Ooh ! Jij bent vast Allyah? Ehhm ja dat ben ik.

Kijk dame, ze overhandigde mij de tas, dit zijn je schoolboeken die je vandaag nodig hebt, de rest van je spullen zitten er ook in, je broodtrommel ligt beneden in de koelkast.

Ik knikte en het vrouwtje liep mijn kamer uit. Ik grinnikte, school.... Eerst maar eens een douche nemen. Ik strompelde naar mijn badkamer toe en begon me uit te kleden.

The Princes and The BodyguardWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu