POV Allyah
Ik dronk rustig mijn drankje op en zette hem op tafel. "Zullen we zo naar het strand? "Eerst nog even dansen.Ryan trok me mee naar de muziek en de dansende mensen.
We dansten nog om een uur of 2.
Whahahahaha! Ryan maakte een rare versie van de Michael Jackson move.
Ik keek in de ronte en bijna iedereen was weg. "Zullen zij zo naar het strand gaan? "Ja kom we gaan nu! Ryan pakte mijn hand en nam me mee naar de auto.
We zaten nu een half uurtje in de auto, toen kwam er een liedje op waar ik heel veel herinneringen aan had......
Happy now
Your A world away
Somwere in the crowd
In A falest place
Are you happy now...There is nothing left to say
So i shut my mouth
So wont you tell me babe
Are you happy now..:Dit liedje luisterde mijn moeder altijd, mijn echte moeder......
Allyah, Allyah?
"Allyah? Ryan pakte mijn hand en keek me bezorgd aan. Ik keek naar zijn hand en zijn blik"Is er iets? Ik staarde maar wat naar zijn gezicht, "ehm ja, ehm nee! "Nee er is niets.
Hij knikte en stapte de auto uit. Hij liep naar mijn kant en wou de deur open doen. Maar ik was er al uit. Hij keek me raar aan.
"Ik ben even geen prinses nu. Ik glimlachte en ik liep richting de duinen.
We wandelde over het strand en staarden wat naar het Water. "Dus, waarvan was je jurkje ook al weer gemaakt? "Wat?
"Waarvan is je jurkje gemaakt? "Van katoen, hoezo? "Dan kunnen we zwemmen. Hij trok zijn eigen shirt al uit, zijn spieren en sixpack kwamen tevoorschijn"Zwemmen? Hij tilde me in een beweging op in bruidsstijl. "Ja, zwemmen.
Hij rende naar het water toe, hij stond er tot zijn heup in en ik hing er nu precies boven, "ik ga je in het water gooien! "Nee! Ryan niet doen! I am not kidding, stop!
Hij maakte al een beweging dat hij ging gooien, Nee nee nee! En toen voelde ik al het koude water over me heen stromen.
"Aarghh!!! "OMG RYAN! Ryan ging helemaal stuk van het lachen. " ooh jij gaat eraan! Ik rende lachend achter hem aan.
"Jaa ik heb jee bijnaaaa, en zonder het door te hebben renden we al op het strand. Ik sprong op Ryan zijn rug en hij viel bijna om.
Hahahahhaha!
-
We liepen het huis binnen en schopte gelijk onze schoenen uit. "Hoe laat is het? "Ehm, half 4. Ik zuchtte en liep naar de bank toe. "Wil je wat drinken? "Glas water.... Ik ging liggen en had moeite om mijn ogen open te houden.
"Ik zet je water op tafel neer goed? "Ja is goed. Ryan ging naast me zitten en nam een slok van zijn biertje. "Ryan? "Ja? "Bedankt voor deze avond......
POV Ryan
"Ze sloot haar ogen en viel al snel in slaap. Ik staarde maar wat voor me uit. Totdat mijn telefoon trilde.Jace: yo buddy
Ik: WTF moet je nog zo laat....
Jace: welk geurtje draagt Allyah altijd?
Ik: weet ik veel
Jace: ga ruiken dan
Ik: gast waarom?
Jace: ik wil iets voor Bo kopen en Bo en Ally houden van dezelfde dingen dus koop ik een geurtje voor haar.
Ik: en daarvoor moet je me nu om 4 uur snachts gaan appen?
Jace: jep, maar ga nou ruiken!
Ik: ...😒
Ik zuchtte, ik keek naar Allyah, ze lag vredig te slapen. Waarom doe ik dit.... Ik haalde voorzichtig Haar haren aan de kant en kwam dichterbij. Ik snoof diep in haar nek. De verleiding om haar nek nu te gaan zoenen was veel te groot.Met veel moeite trok ik me terug en pakte mijn telefoon
Ik: het geurtje heet : lolita lempica
Jace: thx bro
Ik: no problem, maar app me nooit meer zo laat.
Jace: zoals je wilt mijn bro😂😝😌
Ik:😒😂
Ik zuchtte en legde mijn telefoon op tafel. Ik keek even naar Allyah. Ik aarzelde wat, maar liep toen naar haar toe, tilde haar op in bruidsstijl en tilde haar op naar haar kamer. Ik legde haar neer op haar bed. "Goodnight Princes....
JE LEEST
The Princes and The Bodyguard
Teen Fiction(Trailer staat in eerste chapter) Allyah is de prinses van de united States. Althans dat was ze nooit, tot haar vader trouwde met de koningin. Ze kan stil zijn maar weet haar gevoel en mening altijd wel goed te verwoorden. Ze heeft ook een goede p...