hayal ettt

1K 35 0
                                    

Bizde bir idölüz ve biansımızla kıskançlık üzerine çok büyük kavga edip ayrılır iz, biz bir hafta boyunca yemek yemeyiz , uyumayız   ve konserimiz vardır exo üyeleri zorla biansımıza konsere getirirler ( maske falan takılı yani tanımıyoruz) konser baslar bizde şarkı söyler dans ederiz en son bir pratform bizi yukarı doğru kaldirir ve bizde orada şarkı soyleriz ama bianda başımız döner ve platformdan düseriz.
Düşmenin etkisiyle konusamayiz sadece dona kalırız herkes telaşlanır üyeler yardıma gelir ve hemen ambulansı ararlar siz düşerken kafanızı carparsınız. Hastaneye gidince sizi hemen acil servise alırlar ve müdahale etmeye başlarlar ama biansımız çok korkar( kork bi zahmet ) ve acil servisin oradaki kapıya yaşlanıp ağlamaya başlar üyeler biansimizin yanina giderler sakinleştirmek için ama biansımız sinir krizi geçiriyordur bu yüzden onları duymaz...

Uzun bi aradan sonra doktor yanımızdan çıkar ve üyelerin yanina gider arkadaşlarımız durumumuzu sorar ve doktor iyi olduğumuzu sadece değerlerimizin düştüğünü onun yüzünden bayildığızı söyler üyeler yanımıza gidebilirler mi diye doktora sorar doktor izin verince yanımıza gelirler hepsi sizinle konuşur sizi güldürmeye çalışır ama sizin gözümüz biansınızı arar ama bulamazsınız çünkü o yoktur, üyeler ona baktığını anlarlar ve sana binasının sinir krizi geçirdiğini söylerler ve sende çok korkar sın ve gözlerin dolar tam bir gözyaşın akacakken kapı çalınır ve biansın gelir size direk sarılır ve bir daha boyle birsey olmayacağını söyler ve barışırsınız..❤ ( kötü son yapamadım.)

Exo İle TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin