jojugunuz ilk kez baba derse tepkisi

592 17 1
                                    

Selam canlar o kadar uğraşıp yazıyorum yani şöyle diyim şuan saat gece 4:10 sizde begenirseniz sevinirim...
💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

Suho: suho o ara para sayiyordur yani paraları ile uğraşıyor...(zengin jojuk ne yapacak)
Jojuk: b-b-ba
Suho: ne dedin sen tekrar dersen sana 5838384389💲 ( 👈bu sayıyı okadiginizi adim gibi biliyorum) sana oyuncak alcam tekrar de bakayım...
Jojuk: b-b- moneyyy
Suho: olsun oda olur gel sana oyuncak alalım...

Baek: o sırada Baek pratikten yeni gelmiş kendini koltuğa yeni atmıştır...
Jojuk: b-ba
Baek: yağ sen ne güzel baba dedin seni yerim hemen amcalarının arayıp haber vermeliyim...

Chanyoul: rap söylüyordur ve o ara jojuk konuşur( neden jojuk diyorum bilmiyorum )
Jojuk: babababababa Jojuk rap yapar gibi hızlı söyler...( yok canım ben annemin karnından  zaten dans ederek çıktım kesin sizde yüksek notada şarkı söyleyerek cikmissimizdir o yüzden jojugun rap yapması normal😂)
Chanyoul: ne dedin sen!
Jojuk: b-b- chanbaek
Chanyoul: baba desen olurdun demi !!

Chen: yuksek nota çalışıyordur...
Jojuk: babaaaaaaaaa ' Jojuk yuksek notaya çıktı'
Chen: efendim oğlu mm mm mm?
Hic tınlamaz Chen

Xiumin: o ara xiumin dıkınıyordur
Jojuk: boaziiiii
Xiumin: boazi verirdim amma annen bizi öldürür oğlum ha baba demedim unutmam bunu!!!

D.o: Jojuk ilk kelimesinde d.o. yada baba dememiştir penguen süratli demiştir
D.o: satansoo mod : on BİLİYDİM BOLE OLACAGİNİ

Sehun: hey çocuğun babası sehun tabiki düzgün bir şey demeyecek...
Jojuk: yehet
Sehun: ne dedin sen...
Jojuk: oharat
Sehun: kesinlikle bana çekmiş diyip gurur duyar...

Kai: uzun lafın kısası sizin çocuk ilk olarak tavuk demiştir ve kai sevinçten bu günü kutlamak için sizi ailecek tavukcuya götürür...

Lay: beste yazmakla meşgul bir şekildedir uyku uyumamis yemek yememis bir adet lay vardır ve birde jojugunuz vardır...
Jojugum: z-z-zhang
LAY: efendim oğlum (ilk önce dalgınlık la cevap verir sonra anlar) tekrar desene seni yerim gamzeli pikachu (jojugumun babasina çekmiş gamzeli olacak)
Jojuk: z-z- I am the sheep
Lay: seni yerim gamzeli pikachulu sheep ' diyip jojugunuzla uyumaya gider'

Bir ara aykut elmasın vine sindeki gibi kapıcı veyseli ekleyim dedim sonra boşuna küfür etmeyin diye Vazgeçtim..............

Exo İle TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin