exo ile tepkiler

511 13 18
                                    

İnsanların sizi anlamamasi çok kotu değil mi şuan yaşadığım şey iste bu herkes kendi derdinden herkes kendini ustun tutar ama sen bir hicsin ce galiba benim şuan tek ihtiyacım olan şey tek başıma kalmak kimseyi görmemek duymamak insan çok acımasız bu zamana kadar belki tanimissinizdir sizce karakteri olmayan birimiyim yada kıskanç ama neyse ...

󾓮󾓮󾓮󾓮󾓮󾓮󾓮󾓮󾓮󾓮󾓮󾓮󾓮󾓮󾓮

Konumuz siz uzgunsunuz ama baya ve cok sinirlisiniz kendinizi kontrol edemiyorsunuz biansınız ne yapar...

Suho: senin o halin onunda canini sıkar ve seni bu hale getireni senden özür dileyene kadar rahatsız eder.

D.o.: seni mutlu etmeye çalışır
+ hadi gel beraber yemek yapalım yada chanyoul u döverim ha ne dersin...

Chanyoul: senin için şakraban okur
+ hadi gel seni omzuma alayım sende bir dev ol ..

Baek: sen ne zaman onun sesini duysan sakinlesirdin oda bunu bildiği için sana sakin bir şarkı söyler...

Chen: o seni güldürmeye çalışır
+ benim dinokralicemi kim üzdü gel hadi yuksek notalara çıkalım

Xiumin: seni üzgün görmek onu da uzer ve seni mutlu etmeye çalışır ve sonunda basarili olur.

Kai: senin en sevdiğin şeyin yemek olduğunu bildiği için senin için hunharca yemek alır.

Sehun: o seni nasıl mutlu edeceğini bilmez bu yüzden saçmalar.
+ hadi ama bak vivife üzgün bak mutlu olmazsan Şirinlerin goremezsin ...

Lay: o şuan çinde olduğu için seninle görüntülü konuşur ve uyuyana kadar seni izler

Exo İle TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin