bts tepkiler

599 21 4
                                    

Gene ben begenmeyi sakin unutmayın sizi çok seven yazarımız...
💜💛💚💙❤💜💛💚💙❤💜💛💚💙

Sizin bir grubunuz var ve siz bts ve bi kız grubu (istediğiniz bir kız grubu) bir programa katiliyorsunuz kız grubundan biri sizinle çok uğraşıyor sizin babaniz vefat etmiş( allah korusun) bununla dalga geçiyor seni sinir etmeye çalışıyor bts in tepkisi...

Arem: sen ilk önce kızı tinlamazsin ama artik dayanamazsin arem de bunu fark eder ve seni oradan uzaklaştırır...

J-hope: o senin sinir olduğunu fark eder etmez sana sirinlik yapar...

V: o ilk önce karışmaz ama sen iyice sinirlenince olaya müdahale eder ve seni oradan uzaklaştırır...

Jimin: senin kadar jiminde sinirlenmiştir ve en sonunda dayanamayıp kıza bağırır kız en sonunda senden kopek gibi özür diler.( eylül v fatma size torpil geçtim artik bir lahmacun ismarlarsiniz)

Jungkook: siz kıza bağırmak için agizinizi akacakken o daha fazla dayanamaz ve kıza bağırarak konuşur.
- kes sesini farkındaysan kız sizden daha fazla şey başardı kiskandigini bu kadarda belli etme simdi kes sesini ve otur oturduğun yerde!!

Suga:suga her zaman olduğu gibi yine uyukluyordur ama sizin konusmaniza ve sunucunun kızı uyarmasına uyanır kız en son size korkak gibi saklanma hic bir şey yapamiyorsun diyince suga nin devreler yanar
- kes sesini o kız senin gibi *rusp* luk yaparak gelmedi kopek gibi çalıştı uyuması yemek bile yemeden çalıştı ve simdi senin gibi bir s*rt*k ona laf edemez.... ( suga suga vurdu ve golllll görüyorsun anlatmaya gerek yok sayın seyirciler görüyorsunuz.....)

Exo İle TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin