suho hayal ett

711 11 0
                                    

Lanet ederek o sıcacık yatağından kalkmıştım ve üniversiteye gitmek için hazırlanmaya başladım ve hemen sunumumu elime alıp evden çıktım biraz yürüdükten sonra okula varmıştım dışarıdan her ne kadar da basit gözükse de çok zor bir okuldu eğer benim gibi başka bir ülkeden geldiyseniz dahada zordur. Sınıfıma girip arkadaşlarımın yanina oturdum biraz sohbet ettikten sonra bahçeye çıktık, bahçede dolaşırken bir çocuk gördük oturmuş gitar çalıyordu arkadaşlarla yanina gittik hemen çocuk harika çalıyordu bianda eslik etmek istedim ve bende yanina oturup söylemeye başladım çocuk ilk sasirsada sonradan sesimi beğendiği için sustu. Beraber şarkı söylemeye devam ediyorduk ve bianda etrafimizi insanlar toplandı bu duruma bizde şaşırmıştır ama fazla tepki gostermedik ve devam ettik tabi herkes video çekiyordu bizde yapabildiğimiz en iyi şekilde söylüyorduk. En sonunda yorulduğu muz için düştük ve herkes alkislamaya başladı neden bilmiyorum utanmıştım ama yinede belli etmiyordum biraz sonrada bir kız geldi ve paylaşmak istediğini söyledi bizde paylasabilecegini söyledik bize tesekkur edip yanımızdan gitti bizde sohbet etmeye başladık.
× merhaba benim adim Jackson sen
+ memnun oldum benim adim elif
× yabancısın gariba ismin yüzün falan buraya benzemiyor sun?
+ türküm yani benzememem normal.
×tanistigimiza memnun oldum elif ama benim derse gitmem gerek görüşürüz.
+ görüşürüz Jackson.
Bizimde dersimiz olduğu için bizde gittik ve daha sonrada eve gidip arkadaşlarla eğlenceli vakit geçirdik.

Sabahleyin arkadaşlarımın bağırma ve çığlık sesleriyle uyandım yani kufrederek uyandım ve aşığı kata indim.

+ bi uyutmadiniz ya niye bagiriyorsunuz?
~elif sizin video var ya onu paylaşmışlar
+ biliyorum niye bu kadar abarttiniz.
~peki herkes sizi çok beğenmiş ve hatta SM town un bile dikkatini cekmissiniz!
+ dalga geçme SM ve biz hahahah
~al bak.
Bilgisayarı önüme çekip izlemeye başladım sonrada yorumlara ve cidden SM yorum yapmıştı yorumda 'sesimizi çok beğendik sizinle çalışmak çok isteriz eğer sizde isterseniz bize ulaşın' yazıyordu. Şoka girmiştim resmen olayı beyin süzgecinden süzdükten sonra çığlık atıp dans etmeye baslamistim. Arkadaşlardan benim gibi coşku yolarda en sonunda kendimize gelip smtown a gitmek için hazırlandı ve evden çıktım 15 dk sonra kapılarının önüne varmıştım hic vakit kaybetmeden içeri girip bir form doldurdum  siyo ile görüşme ayarlayıp tam gitmek için arkami dönmüştüm ki  bir adamla carpistim ve kahvesi üstüme dökülmüştü kahve sıcak olmaması benim için büyük bir sans oldu ve birden adam konuşmaya başladı...
- üzgünüm iyi misiniz yandiniz mi?
+ yok tesekkur ederim kahvede sıcak değildi zaten.
- o zaman şöyle yapalım ben size benim tisortlerimden birini vereyim böyle olmaz.
+ cidden gerek yok.
- lütfen hatami duzeltmeme izin verin!
+ pekala.
Tanımadigim adamla bir odaya girdim adamın yüzü tanıdık geliyordu ama maske olduğu için tam anlaşılmıyordu biraz bekledikten sonra adam beyaz bir tişört verdi.
- ben cikayim sizde giyinirsiniz.
Tmm anlamında kafama sakladım ve adam çıktı biraz sonrada üstünü değiştirdim ve kapıyı açtım tişörtü biraz büyük olmuştu ama neyse şuan onu takacak durumum yoktu.

_______________________________________1hafta sonra

Siyo ile bugün görüşecektim giderken o tisortude yanıma almayı unutma din çünkü sahibine geri verecektim. SM e varınca direk siyonun odasına çıktım biraz konuştuk falan en sonunda sözleşmeyi imzaladı yani resmi olarak stajerdim odadan çıkınca mutluluktan dans etmemeye çalışıyordum ama olmuyordu ve yine yola bakmıyordum maalesef yine carpacaktimki son dakika durdum ve adam Gülümse di.
- biz senle çarpışmadan konusamayacak miyiz diye güldü.
+ pardon önüme bakmiyordum.
- o zaman bana bi kahve borçlusun.
+ tabi ama ilk önce su tişörtü vereyim tesekkur ederim.
- önemli değildi hatta sende kalabilirdi
+ yok canim.
- kahve borcumu bugün alabilir miyim?
- tabiki.
- ozaman buyrun.
Beraber oturup kahve siparişi ettik ve adam maskesini çıkarttı çıkartması ile sok olmuştum çünkü bu adam benim exodan biansın suho idi.
- benim adim suho sen?
+ benim adımda elif.
- memnun oldum elif buradan değilsin gariba?
+ türküm buraya üniversite okumak için gelmistim.
- elif birşey soracagim, hic ilk görüşte aska inanır mısın?
+ sizi tanımadan önce inanmazdim ama artik inanıyorum.
- bende inanmazdim ama bazı kişiler düşüncelerinizi değiştire biliyorlar.
+ önemli insanlar değiştire bilir.
- peki sana benimle sevgili olur musun desem?
+ sizce de fazla erken değil mi daha birbirimizi tanımıyoruz.
- adın elif ve sende turksun dimi!
+ evet de konuyla ne ilgisi var?
- yani seni tanıyorum ve bence sevgili olabiliriz
+ mantıklı bir cevap
- bu lafını evet olarak kabul ediyorum.
+ evet.

Yine sacmalayan bir ilayda ne yapalım anca elimizden bu kadar geliyor her ne kadar biansın lay olsa da onun kadar iyi bir yazar degilim inşallah begenirsiniz.

   
  

Exo İle TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin