Biansınla 2 yıldır sevgilisiniz ama biansın sana çok soğuk davranmaya baslar eve gelmez, senle eskisi gibi konuşmaz sadece bıkkın bıkkın sana bakar yada of tamam vb. Şeyler söyler.
-------------------
Bugün exo Japonya dan yeni gelmiştir ama japonyada kaldıklari surece biansinla iki en fazla uç defa konuşmuştur genellikle isim var pratik yapıyoruz mesgulum vb şeyler söyleyip kapatıyordu sende artik seni önemsemediğini düşünürsün ve ayrılmayı dusunursun ama biansini goremiyordun çünkü senin yanina gelmemek için exonun yurdunda kalmaya baslar bu seni sahada üzüyordu ama söyleyemiyordun ve arkadaşların seni zorla exonun konserine götürür sen her ne kadar gitmek istemesende zorla gelirsin. Konser baslar ve üyeler sahneye çıkar herkes exo diye bagiriyordur ama sen sadece izliyordun hiçbirşey diyemeden ağzını bile açmadan çünkü açtığınla ağlayacağını biliyordun.
Konser bitmek üzereydi artik ama biansın sana bakmıyor hatta görmezden geliyordu sadece sen artik dayanamıyordun ve kalktın gitmek için ama o anda biansın konuşmaya başladı herkes pür dikkat biansini dinliyordu. Binasında seninle ilgili şeyler söylemeye başlamıştı biraz sonrada seni sahneye aldı ve önünde eğildi, cebindeki kutuyu çıkarttı ve sana o büyülü sözleri söyledi " y/n hayatimin sonuna kadar benimle olurmusun" sen ise şoka girmistin ve ne diyeceğini biliyordum biansın tekrar edince sende kafanı evet anlamında salladin ve binasında sana sımsıkı sarıldı.
( mutlu son)