yandare exo

907 24 2
                                    

Selam canlar yazacak tepki bulamıyorum bende tepki konusu bulana kadar yandare exo yazayim dedim inşallah begenirsiniz...

Yandare: yandare birine aşırı bağlanmak takıntılı hale getirmek vb. Şeylerdir

Yandare mod: sevdiği yani takıntı olduğu kişiye zarar vermek şiddete megilli olmak vb.

                          D.o.
Yardımsever/ sessiz
D.o. her ne kadar sessiz olsa da senin yanımda çok konuşan biri olur ve sana her zaman yardim eder, yardim etmesini istemesende sürekli yardım eder...

Yandare mod:seni herkesten kiskanirdi ama bunu sana belli etmezdi ama yanindaki kişiye gözleri ile çok iyi belli ederdi ayni zamanda seni her zaman yaninda olmanı isterdi...

                            Suho
Cömert / koruyucu
Suho sana senden daha çok ilgilenirdi sürekli misin birşey ister misin yada uyudun  mu diye sorar, ne zaman dışarı çıksa sana hediye alırdı sen her ne kadar almasını istemesende o her zaman senin diğer kızlardan özel olduğunu gösterirdi...

Yandare mod: çok kıskanç olurdu seni kız arkadaşlarından bile kiskanirdi sana aldığı hediyeleri kullanmani isterdi çünkü insanlar kime ait olduğunu anladın isterdi...

                          Sehun 
Bencil / egolu
Sehun çok bencil biri olur her zaman onun dediği ve onun istediği şekilde olur yada hic olmaz kendi istediği olana kadar sizi zorlar ve bıktırırdı, ayni zamanda çok egolu olurdu egosunda dolayı kimse ile anlaşamaz sadece sen ile anlaşır bazen sana da ego yapardı sen bu duruma alıştığından için birşey demezdin...

Exo İle TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin