exo tepkilerrr

523 29 2
                                    

Lan tempo çıktı çok mutluyum ve sizden bazı isteklerim var 1. Beni takip eder misin iz 2. Şu salak yıldıza basar mısınız .
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Konumuz şu exo üyeleri sevgilimiz olsa nasıl olurlardı...

Suho: tabiki money babamız sevgilisi için bütün paralarını feda eder girjvjfjgkf , seninle aynı şeyleri giymeyi çok sever , seninle tatile gitmek çok çok sevdiği birseydir. ( aklıma başka birşey gelmiyor)

D.o.: sana nasıl satansoo bakışı atılır onu gösterir , seninle yemek yapmak en sevdiği şey, chanyoul sizden ne çekti be çocuğu çok fazla doversiniz....

Chen: sen onun küçük not defterisin bu yüzden seni asla yanından ayırmaz , sürekli bagirip durursunuz , dinozor gibi davranıp durursunuz...

Chanyoul: seninle rap yapmayı çok seviyor ve bütün raplari beraber soylersiniz, seninle boyun kısa diye dalga geçip durur, seni sırtına almayı çok sever...

Baek: sana makyaj yapmayı çok sever hatta vazgeçilmezi , Chan beak artik kişidir chanbeaky/n olarak ve hicbir üyeyi yanina yaklaştırmaz...

Xiumin : sen onun vazgeçilmez boazidsisin, seninle beraber pasta yapmayı çok sever ve aranizdaki yas farkından dolayı onu bırakırsın diye korkar ...

Sehun: seninle beraber PS oynamayı çok sever oyun oynarken biraz etrafı dagitirsiniz, vivi ile uyurken çok tatlı görünürsünüz bu yüzden sizin o halinizi çekmeyi çok sever , size sarılıp uyumayı çok sever bir nevi sen onun uyku oyuncagisin

Kai: seninle beraber dans etmeyi çok seviyor , beraber hunharca davuk yersiniz , size cool hareketler yapmayı çok sever , bazen birerek seni görmezden gelir sonrada aaa çok kisasin görmedim derdi

Lay: sen onun unutamadığı anılarının sahibisin , sana şarkı yazıp söylemeyi çok sever, sana sarılıp uyumak çok sevdiği birşey annesinden sonra en çok değer verdiği kisisin

Exo İle TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin