jb hayal et

507 11 0
                                    

Begenmeyenin kaynanası olsun hadi bakalım jdnfnfnfn saka saka ama begenin
💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀

Bugün her zaman olduğu gibi yine üniversitene gitmek için erken kalktin üstünü giydin haa bu arada tanıtmayı unuttum adim mila ve 19 yaşındayım üniversite okumak için koreye geldim okullar açıları 4 ay olmuştu ve bende herkesle kaynastim sadece bir grup o grup hariç herkesle iyi anlasiyordum ve üstünü giyip agizima iki şey atıp evden çıktım kahvaltı yapmak tarzim değilde... En sonunda okula geldim ve Sınıfıma girdim arkadaşlarım hemen yanıma geldi biz genellikle 9 kişi takilirdik yani grubunuz vardı sohbet ederken hic anlasamadigim grup ve lideri Lisa geldi ( isim bulamadım k.b. ) ve bize baka baka yanımızdan gitti bende pek onemsemedim önemsenecek biri değildi neyse iyi şeylerden bahsedelim bugün toplam 2 ders isleyecektik öğlenden sonra yani full boştu ...

En sonunda ders bitti ve bizde kantin de otururken Lisa geldi
- ne var Lisa niye geldin?
+ size bir teklifim var Bücür saat 9 da terk edilmiş inşaat kozlarimizi kullanılın
- bir bana Bücür deme aramızda 1 yas var bir sene var ve biz sizinle kavga etmeyiz
+ Korktun mu BUCUR yoksa ezik olduğunuzu kabul mu ettiniz
= senden korkan senin gibi olsun lisa 9da orada olacağız ama gelmezseniz yarin okulda kiralim o agizini
+ tamam bekliyorum
Lisa oradan uzaklaştı
- ne yapıyorsun sen Jimin
= kasiniyor iste bakin biz o 5 oğlanı alalım sizde kızları alin ne dersiniz
÷ olur

Saat 9 olmuştu bizde dedikleri yere geldik ve karşımızda duruyorlardı bizde onların yanina gittik Lisa iğrenç bir gülüş sundu ve sonrada yumruk savurduğu bana ama vuramamisti ve bilmiyordu ki benim önceden karate ve boks ile ugrastigimi ve bende direk Lisa ya bir yumruk sakladım artik kavga resmen baslamisti Jimin bir oğlanın kasını patlatmış diğerini dovuyordu kizlarda ayni şekilde yani hepimiz birini dovuyordukki biri arkamdan demir bir çubukla sırtına vurdu bende dengemi kaybettim ve yere düştüm düşmek ile 3 kişi beni tekmelemeye başladı hemen Jimin ve kai geldi ve onları dövdü bende hemen ayagi karktim etrafa bakarken bir kizin grubundan bir kızı dovuyordu öyle bir sinirlendim ki kıza uçarak yumruk attım ve en sonunda hepsi yerde yatıyordu sadevlce Lisa ayaktaydi ve bana doğru geliyordu bende ilk birşey yapmadım ama Lisa birden bıçak çıkardı ve savurdu bıçak benim karnına geldi ve Lisa korkup geri kaçtı ve arkadaşlar hemen yanıma geldi hemen dışarı çıktık hepsi ilk önce çok derin sandı ama düşündükleri gibi derin olmadıklarını görünce rahat bir nefes aldilar, biraz vakit geçirdikten sonra hepimiz ayrıldık bende evime gidip pijamalarimi giyip kendimi yataga atmak istiyorum ki yolda bayilmisim...
_______________________________________
Sabah
Uyandığında basım çok ağlıyordu be burası benim evim değildi hemen çığlığı bastım
+ imdatttttt
Jb: ne oldu haa uyanmussin
+ ne isim var benim burada
Jb: dun dolaşmaya çıktım sende önden gidiyordun birden bayıldın bende yardim etmek için baktım ama yaralandığını gördüm bende benim evine getirip pansuman yaptım
+ saolun nasıl tesekkur edebilirim?
Jb: rica ederim ismizisi soylerseniz ve beraber kahvaltı yaparsak neden olmasın
+ Tmm
Yataktan kalkmıştın ve güzel bir kahvaltı yaptınız ve oturup sohbet ettiniz ....

Exo İle TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin