lay hayal ettt

588 16 1
                                    

Selam cikolatalarim beğenmeyip unutmayın ve inşallah begenirsiniz

Lay ile ayni evde yaşıyorsunuz ama sen istemediğini için odalar ayrıdır. Lay 2 haftalık konser turnesinden yeni gelmiştir ve sana sarılıp dik odasına gidip yatar sizde ona birşey demezsiniz onu rahatsız etmek istemediğiniz için odamıza çekilip ders falan çalışırsın kitap okursun ama artik canın çok sıkılmıştır sende kulakligini takip müzik dinlemeye başlarsınız en sonunda aksam olmuştur seninde uykun geldiği için uyursun sabah kalktığında odandan çıkıp aşağı indiniz biraz aşağıda takıldıktan sonra yukarı kata geri çıktınız ve mayın odasına girersiniz
+ lay
- ......
+ lay hayatım
- .....
+canimmm
- efendim hayatım.
+ lay sen hic bu kadar uyumazdin ne oldu sana?
- hayatim çok Yoruldum ve çok uykum var biraz daha uyusam.
+ ama ben sana kiyamamki tamam sen uyu
Diyip yanağına öpücük koyup odadan çıkarsın. Evde ses cikarmamaya dikkat ederek evde dolasiyordun ayni zamanda evde yapacak birşey de bulamıyordun sende oturup oyun oynamaya başladın zaman bi turlu geçmiyordu sende en sonunda pes edip uyumaya gittin. Uyandığında saat gece 2 idi ve lay hala uyuyordu ayni zamanda dışarda gök gürültülü yağmur yağıyordu yani senin en nefret ettiğin ve birden aşağıdan bir ses geldi, gök gürültüsünden korkman yetmiyormuş gibi birde bu ses çıktı artik sende dayanamayıp lay un odasına gittin.
+ lay birşey soyliyecegim!
- hıııııı
+ lay ya birşey soyliycem
- şöyle ( lay bunu uykulu bir şekilde söylemiştir)
+ aşkım aşağıdan ses geliyor bi bakar misin ayni zamanda gök Gürüldüyor!     - gök gürültüsünü durduramam aşağıda da birşey yoktur sana öyle geliyordur sen git geri yat (gözü kapalı bir şekilde söyler ve sesi hala uykulu)
+ ben aşağı inip bakıyorum haa diyim aşağıda bana birşey olursa beni türkiyeye gömün... ( bunu ben genellikle yapmak istemediğimi bir şeyi ailem yaptırmaya kalkınca yapıyordum)
- hı hı tamam. "Tınlamadı seni"
Sende yavaş yavaş aşağı inmeye başladın korkudan kalp krizi geçirecektin ama en sonunda aşağı kata indin korkarak etrafa bakarken yatarken kapatmadiginiz pencere çarptı sende korkup yerinden sıçradın ve yere baktım yere kıpır kıpır kıpır dayan bir böcek hemen kanepenin üstüne çıktın ve avazin çıktığı kadar bağırmaya başladın...
+lay koş yetişşşş
+ kime diyorum imdatttttt
Öyle bir bagirmistinki lay korkuyla uyanmış ve bilmeden yataktan düşmüştür geri hemen yerden kalkıp yanina koşarak gelir ve Işığı acar.
- ilayda iyi misin hırsız mı girmiş? ( üzgünüm arkadaşlar ama lay ile yapilan hayal etlerde kendi isminden başka isim kullanan)
+ keşke hırsız girseymis lay bak ne var yerde!!
Lay yere bakar ve böceği görür
- ciddi ciddi bunun için mi bağırdım iLAYda!!
+ ya çok büyük görmüyor musun!
- ama bunun için avazin çıktığı kadar bagirana gerek yoktu yarin sabah bana söylersin bende hallederdim birde yataktan düştüm .
Sen kanepeden inmiştir ve yukarı kata çıktınız siz korktuğunuz icin lay ile yatmak istersiniz...
+ lay hayatım beraber uyuyalım mı?
- git tek başına yat o odada inşallah böcek odana girerse seni yer.
Lay son sözünü de söyledi ve odasına girip kapıyı çarptı, sizde odamıza girdiniz yatağınıza yatıp uyumaya çalışıyordum ama gök gürültüsü seni uyutmuyordu, odanın kapısı açıldı ve lay içeri girdi sende onu görünce onu hemen laf attin.
+ lay çıkar misin böcek arkadaş birazdan gelip beni yiyecek.
- hadi ama ilayda ben onu sakasina söyledim
+ olabilir haa birde niye geldin?
- seninle uyumaya geldim.
+ ama ben istemiyorum çıkar mısın( kim demiş istemiyor ben uyumayı geç sohbet etmek için neler vermezdim be)
- ilayda çocukluk yapma beraber uyuyacagiz DEDİYSEM uyuyacagiz diyip yatağın içene girip seni kendini çekip öpmüştür...
+ özür dile o zaman böcek seni yesin ne ya!
- özür ...... Dilerim.......aşkım......ben sadece.......şaka yapmıştım......" boşluklarda seni öpüyor"
+ affettim gel
Ve birbirinize sarılıp yatarsiniz ....

İnşallah begenirseniz ....

     

Exo İle TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin