Tepki konusu bulamadım bende boyle birşey yapayım dedim hem de kendim ile birkaç tiyo olur...
1: çok Uykucu biriyim hatta bundan dolayı çok fazla laf yiyorum ne yani gece 4:30 da yatıp 3:45 kalkmak suçlu...
2: kuzenlerimden ve akrabalarından )arkadaşlardan dahil) çok fazla trip yerim sebep ne diye soracak olursanız doğum günü meselesi benim doğum gunume 1 ay kala herkese söylüyorum ama pek hatirlamam hatta 1 temmuz teyzenin doğum günü 2 temmuzda teyzemlere gidip börek yerken teyzem trip attı tek aileminkini biliyorum oda su yüzden ben 20 ocak ablam 20 mayis babam 25 ağustos annem 20 kasım (ne saçma aile)
3: çok fazla lakaplarim vardır 1-4 sınıf arasi beyaz çikolata ve una yatmış kız 5-7 arası sinsirella neden derseniz yaramazlık yapardık geri ben yapmamış gibi aradan çıkardım 7-8 arasi kemirgen ( furkan koymuştu sınavda strese girip çantamı kemirdim kfkfmvkfkf) 9-10 arası exocu manyak - lider - sinsiii - layla vb...
4: inkılap hocası ile takismalarimiz çok olurdu bir kere kursta ilayda cay getir dedi ( 8. Sınıfta ) hocam cay getirmesini bilmem dedim hoca orada hoca bana bi ilayda sen evde kalacan dedi diyis o diyis herkes demeye başladı bi ara kendi isteğimle hocaya cay getirdim ( fen hocasına doldurttum jnfmffk) hoca güvenmesi icmedi
5: savunma sanatlarina düşkün akrabaların var nasıl yani diye dusunduyseniz şöyle diyim amcam kayserideki ilk dövüş kulübünde dövüşen boksculerden biri dayım POH ve çok güzel ucan tekme atar babamın kuzenleri karateci simdi ben de boksa baslamayi düşünüyorum...
6: çok usengec biriyim hatta annem odami toplamak karsiliyla para teklif etti evi temizlerken para alıp temizliyordum bu yüzden evdeki eşyaların yerini bilmem hatta bayramda kuzenim geldi terlik istedi yerini bilmiyorum dedim hemen dayım şey dedi bana sorsaydin ben soylerdim vestiyerin en alt rafinda dedi djfncnfm.
7: böcek fobim var belki bilirsiniz tostos böceği diye bir böcek var hamam böceği gibi boyuda öyle uçuyor dengesiz uçucu o yüzden şuan dışarı cikmiyorum ve saat aksam 7 dek sonra camlar açılmaz ve her yaz belediyeye sikayet ederiz ...
8: tiyatro yapmayı ve dans etmeyi çok severim bu yüzden ortaokulda grubumuz vardı ve bu zamana kadar hangi okula gitsem dana gösterisinde ana dansçı olarak basta olurdum...
9: 12 yasında babamı kanserden kaybettim ve biraz kavgaci biri olmustum 15 yaşıma kadar hic arkadaşım olmadı diye bilirim tek apartmandan 15 yıllık yani kardeş gibi olduğum var ve şuan en iyi arkadaşım kpop
10: bir şeye sinirleniyorum depresyona girdim falan diyince yada aglayinca sordukları soru su oluyor
+ ne oldu lay mi evlendi sevgilimi yapti11: maalesef sen anlat karadeniz izleyip vedati çukur izleyip kemal ve yamacı ornek alan bir ablam var yaptıkları şeyleri üstümde denemeye çalışıyor (can guvenligim yok 1 hafta önce laf dalaşına girdik kız bana Vedat gibi parmağını kirdirtma dedi ) anlayin durumunu
13: sınıfta ilk kim kpop dinledigimi duysa dalga geçti donem sonu hepsi kpopcu oldu hatta can düşmanın lay ve sugayi seviyordu biride sehunun fotosunu atmış bunu bana ayarla yazmıştı
14: 7 ay içerisinde toplamda 200 liralık exo eşyası aldım annem herseyini aldin oldu mu diye sordu termosu var daha onu almadim onu da alçam dedim cerkesce küfür etti
15: annemden ilk çerkesçe kufuru şöyle duydum annem namaz kılıyordu bende yanina gidip şey dedim anne sacimin yarısını lacivert yarısını sari yapcam sol tarafida kazitcam dedim kadın bana mugamist dedi anlamı ne dedim banana sor dedi sordum seni seviyorum demek dedi bende hep mugamist diyip geziyordum (anlamı ise çok b*k yeme)
Benim boyle degisikliklerim çok ...