sende bir idoldun ve sizin gruba anti olan bir grup aksam seni sıkıştırıp dover

648 17 0
                                    

Döverler sende geri SM geri gidersin (yani SM pratik yapmak için giderken seni sıkıştırırlar doverler falan sende geri SM ye gidersin iste ) seni gören biansinin tepkisi
Çok uzun bir başlık oldu resmen sigmadi jdndnxnd...

Suho: hemen en pahalı hastaneye gidiyoruz hemen diyip sizi zorla hastaneye götürür...

D.o.: 'satansoo bakışları atarak' hemen sana ilk yardim yapar...

Xiumingrubun büyüğü tabi en bilinclisi olduğu için seni görünce sakin bir şekilde hastaneye götürür.

Chen: Y/N NE OLDU SANA KİM YAPTİ BUNU LAN DUDAGİ PATLAMİS...

Beak: o senin canının çok acidigini anlat ve bu yüzden gulmen için çalışır..
+ y/n yeni sürdüğüm eylaynir ( nasıl yazıldığını bilmiyorum ) akmış ask olsun oysaki o kadar uğraştım...

Chanyoul: o ara baek ile cosuyorlardir senin o halini görünce şoka girer birşey yapamaz...

Sehun: o ara sehun Bublé tea iciyordur sen içeri duvarlara tutunarak geldiğini ve yüzünü görünce çayı fışkırtır ...

Kai: kai o ara pratik yapıyordur yani görmez chanyoul sizi görür ve hemen kai ya soyler kai ise şoka girer mal mal etrafa bakar...

Lay: sen duvarlara tutunarak zar zorda olsa pratik odasına gidersin o arada exo pratik yapmaya gelir seni öyle görünce şaşırırlar ve lay de direk seni kucağına alır ve hastaneye götürür ...

Exo İle TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin