5 beğeni gelir mi bence gelir ...
Suho: suho senin kaza yaptığını xiuminden öğrenir
Xiu: suho y/n kaza yapmış
Suho: xiu boazini yedim diye saka yapma hele y/n ile ilgili hic saka yapma!!!
Xiu: keşke saka olsaydı suho keşke
Suho xiumin in doğru söylediğini anlar ve hemen hastaneye gelir yani daha senin hafızanın kaybettiğini bilmiyor....D.o: çok sakin bir şekilde hastaneye gelir ve seninle ilgilenir ama sen d.o. tanimazsin...
D.o: tamam hayatım kendini zorlama dinlenme ne bak ...Xiumin: hayatım iyi misin
Sen: sende kimsin ben niye buradayım
Xiumin: tamam y/n sana herşeyi anlatcam sen sadece sakin kal diyip sana herşeyi en bastan anlatır...Chen: valla uzun lafın kısası Chen depresyona girer seni kimseyi tanimadigini görünce dayanamaz ve ağlar...
Chanyoul: chanyoul konserde dır ve senin kaza geçirdiğini camlardan duymuştur ve rap yapması gereken yerde mal mal etrafa bakakalır üyeler ilk ne olduğunu anlamaz onlarda öğrenince hemen yanina gelirler...
Beak : öğrenince dayanamaz ve dizinin üstüne çöker ve ağlamaya baslar..
+ hayır hayır y/n beni unutmaz unutamaz çünkü söz verdi ...Sehun: maknea direk hastaneye gelir ağlamaktan gözü şişmiş bir şekilde sana bakar ve sen o ara yeni uyandin ve türkçe konuşmaya başladın...
- ne yapıyorum ben ya hertarafim ağlıyor...
+ y/n kendini yorma
-siz kimsiniz hic birşey anlamıyorum
Sansiniza türkçe bilen biri vardır hastanede bu sayede dediklerinizi sehun anlar ama sen geri korece konuşmaya başlarsin...Kai : kai pratikteyken öğrenir d.o. yo söylemiştir ve kapıyı orada kaybederiz çünkü kendisi senin yanina gelmek için çıkar (kaybederizi ölme anlamında kullanmadı hemen cikar anlamında )
Lay: lay ile kavga edersin ve kendini evden atıp dışarda araba ile turlarken kaza gecirirsin lay o ara prariktedir...
Suho: lay birşey diyeceğiz ama sakin ol
Lay: ne oldu suho şöyle salınım!!!
Suho: lay y/n kaza geçirmiş simdi hastanede
Lay: ne demek kaza geçirdi birşey olmuş mu?
Suho: şey olmuş hafızasını kaybetmiş
Lay: benim yüzümden eğer kavga etmeseydik oda dışarı çıkmazdı benim yüzünden "diyip kendini suçlar ve en sonunda sinir krizine girer "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo İle Tepkiler
Fanfiction9 güzel adama dair kurabilecegimiz tepkiler İlayda_balkaya