Bugün erkenden kalkıp üstünü giydin ve en sevdiğin grubun fan bulunmasına gittin en sıraya oturdun için içini yiyor sonunda üyeler geldi ve oturdu ( oluyorum yaya yaya) sen heyecandan oluyordun tabi o ara biansın seni farkeder ve sana bakiyordur sende arkadaşın ile cosuyordun biansın ise sana bakiyordu bazı hareketlerine gülüyor falan diğer üyelerde farketmiş bu durumu ve size bakiyordur artik bütün fanlar üyelerin yanina gider tabi bir durum vardır üyeler kulak kulağa konuşuyorlardır neyse en sonunda sıra size geldi sizde tam binasının yanina gittin ( tabiki telefon elinde) bir üye bayilmis numarası yapıp herkesi kendi üstüne çekmiştir sizde yardim için yanina giderken telefonunu masaya koydun binasında o arada telefonları değiştirdi (telefonlar ayni ) bayilmis numarası yapan uye geri kalktı falan sizde devam ettiniz ve telefonun kılığına bakmadan direk cebine koydun en sonunda fan buluşması bitti sen ve arkadaşın eve gittiniz ve sonradan fark ettinki bu telefon senin değildir ve telefon birden calar sende kim arıyor diye baktığında bir üyenin adi yazıyordu sende hemen telefonu açtın biraz konuştuktan sonra telefonu kapattin tabi üyeler şuan Kore de olmadığı için telefonunu bir hafta anlamadın en sonunda biansinla bulustun ve telefonları geri degistirdiniz sonra biraz daha konustunuz ve sonunda sevgili oldunuz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo İle Tepkiler
Fanfiction9 güzel adama dair kurabilecegimiz tepkiler İlayda_balkaya