'H.. Hoe bedoelt U?' stamelde ik. Ik kon geen alien zijn. Maar ze zouden ook niet liegen. Toch?
'Laat haar naar het ziekenhuis brengen en laat de beste dokter haar nakijken.' zei hij.
'Wat gebeurt er?' vroeg ik aan de vriendelijke bewaker van net.
'Die moedervlek op je arm. Die in een vorm van een ster. Die hebben alleen calderianen.' zei hij. Toen werd ik op een brancard gelegd en richting het ziekenhuis werd getransporteerd.
Ik moest even wachten, maar toen kwam een andere man binnen.
'Ik ben dokter Lagrano, en ik zal je onderzoeken. Jij bent Estelle toch?' Ik knikte langzaam.
'Goed. Volg mij maar.' We liepen naar een kamer.
'Zet je.' Ik ging zitten op de stoel.
'Goed. Je weet waarom je hier bent?' vroeg hij.
'Ondertussen wel.'
'Goed. Mag ik een pluk haar, voor je DNA?' dat laatste zei hij vragend.
'Tuurlijk.'
Ik vond enkele losse haren en deed ze in het zakje dat hij me aanreikte.
'Goed. Ik ga ook standaardproefjes doen.' zei hij.
'Zeg maar wat ik moet doen.
101 proefjes later kwam iemand binnen. Hij begon te fluisteren tegen dokter Lagrano. Veel ving ik niet op.
'Goed. Haal Koning Zivon.' zei hij.
'We hebben nieuws. Je moet gewoon even wachten.' zei de dokter. Ik maakte het me makkelijk op de stoel. De koning kwam binnen en ik boog, net als de dokter. Ze lijken me hier redelijk beschaafd, meer als de helft op aarde zelfs, maar dan nog. Ik weet niet wat ze doen als ik ze boos maak..
'Goed, wat zegt de uitslag?' vroeg hij.
'De uitslag was onduidelijk.' zei de dokter.
'Hoezo onduidelijk?' vroeg de koning.
'Ja, er kon niet uitgemaakt worden of ze nu aardling is of calderaanse.' werd er gezegd.
'Mag ik eens kijken?' vroeg ik aan de dokter. Hij gaf me het blad. Misschien zou die laatste uitstap naar een labo waar we dat allemaal gezien hadden kunnen helpen.
'95% calderaanse en 5% mens' stamelde ik.
_________________________________________________________________________________________________________
HEY
WEER EEN HOOFDSTUK. IK HOOP DAT HET LEUK WAS!
VERDER HEB IK VANDAAG EINDELIJK PEDAGOGISCHE STUDIEDAG EN KOMT MIJN STIEFOPA (STIEFBROER VAN MIJN OPA DUS)
IN IEDER GEVAL... DOEI AND HAVE A NICE DAY!!
JE LEEST
Alien
FantasyEstelle is één van de tieners die gekozen wordt om een ruimtereis te maken. Helaas crasht haar ruimteschip en wordt zij -als enige overlevende- gevangen genomen. Daar blijkt dat ze niet helemaal een aardling is, maar de kroonprinses van de planeet w...