'Hmm-mm.' hoorde ik een stem achter me. Ik draaide me om, maar schoot helaas op hetzelfde ogenblik een blast af, waardoor de persoon achter me achteruit vloog.
'Oeps. Sorry.' ik trok de persoon recht. 'Ik lette niet echt op.' zei ik.
'Dat is niets. Ik had je niet mogen laten schrikken.' zei de persoon. Ik keek op en begon te blozen.
'Ik ben Rivano.' zei hij.
'Estelle.' stamelde ik. Hij zag er geweldig uit. Qua hottiesfactor zo een beetje een kruising van Jack Griffo, Zac Efron en Shawn Mendes. Hij had bruine haren die perfect in een kuif gekamd waren en groene ogen.
'Aangenaam.' zei hij. Oh man. Ik voelde mijn knieën gewoon week worden.
'Waar woon je, dan loop ik je naar huis.' zei hij.
'Euh. Lastig verhaal.' zei ik.
'Vertel op.' zei hij.
"Niet vertellen dat je de troonopvolger bent!" riep een stemmetje in mijn hoofd.
'Wel.. ik kom van de planeet aarde, maar mijn raket is een week geleden gecrasht en de koning heeft me tot nu toe in zijn paleis laten overnachten.' zei ik.
'Jij bent geen mens.' zei hij.
'Daarom laat hij me er ook overnachten. Anders zat ik in één of andere cel.' zei ik.
'Ik loop je wel naar het paleis.' zei hij. We liepen rustig door de straten, waar het ondertussen heel rustig was.
'Kunnen we misschien nog iets samen doen?' vroeg Rivano.
'Misschien.' zei ik.
'Wat dacht je van morgen samen te gaan ontbijten, hier in de stad?'
'Waar en wanneer?' vroeg ik.
'9 uur op het marktplein.' zei hij.
'Deal.'
Ik vloog tot op mijn kamer. Figuurlijk dan.
Er klonken 2 beleefde klopjes op de deur.
'Binnen!' riep ik. Tot mijn verrassing was het mijn vader.
'Wat is er met je. Je zweefde bijna door het kasteel.'
'Ik ben pas 5 minuten binnen.' zei ik verbaasd.
'Estelle. Ik ben je vader. Ik zie dat. Is het een jongen?' vroeg hij.
Ik knikte voorzichtig.
'Vertel me alles!' zei hij. En ik die dacht dat alleen BFF's dat deden.
__________________________________________________________________________________________________________
HEY
WEER EEN HOOFDSTUK. IK HOOP DAT HET LEUK WAS!
DOEI!!
JE LEEST
Alien
FantasyEstelle is één van de tieners die gekozen wordt om een ruimtereis te maken. Helaas crasht haar ruimteschip en wordt zij -als enige overlevende- gevangen genomen. Daar blijkt dat ze niet helemaal een aardling is, maar de kroonprinses van de planeet w...