De volgende ochtend.
Ik stond in de kast te twijfelen: wat doe ik aan? Er waren zoveel mooie kleren.
Uiteindelijk ging ik voor een lichtblauw, mouwloos kleedje. Snel wat make-up op, en mijn tas van het bed grissen.
Geld? Check.
Identiteitskaart? Komt eraan, nog enkele dagen wachten.
GSM? Jep. Niet die van aarde die ik niet eens meegenomen had, maar mijn vader had mij één gegeven die overal in het heelal bereik heeft. Ondertussen kon ik er een beetje mee werken: dat betekent, ik weet hoe ik moet bellen en sms'en. Nu ja, goed genoeg.
'Shit, ik ben laat!' ik had naar de klok in de grote hal gekeken.
'Ren gewoon.' zei mijn vader, die net langsliep.
'Bedankt voor het idee!' Ik zag een raam open staan en sprong eruit. Ik remde -inclusief remspoor- recht voor Rivano's neus.
'Van een entrée gesproken.' lachte hij. Ik grinnikte ook. We liepen naar binnen.
'Ben je hier al geweest?' vroeg hij.
'Nope.'
'Wel, je moet de chocomelk hier echt eens proeven!' zei hij.
'Zal ik doen.'
Ik werkte zo ongeveer een hele dagvoorraad naar binnen: 3 donuts, 5 pannekoeken met suiker, een bak cornflakes en nog 2 appels en een speciaal stuk fruit, waar ik de naam al van vergeten was. En dan nog eens ettelijke mokken Chocomelk, inclusief slagroom en 3 glazen vers fruitsap. Het verbaasd me echt dat ik niet ter plekke meer als dubbel zo dik ben geworden.
Rivano wist me te vertellen dat het niet raar was dat ik zoveel at: iedereen hier deed het, voornamelijk omdat het gebruiken van superkrachten heel veel energie vergde.
We deelden de rekening.
'Dus, wat gaan we nu doen?' vroeg Rivano.
'Zeg maar iets. Maar tegen 3 uur moet ik wel weg.' zei ik.
Rivano begon te glimlachen 'Volg mij maar.'
______________________________________________________________________________________________________________
HEY
WEER EEN HOOFDSTUK. IK HOOP DAT HET LEUK WAS!
DOEI!!
NOTA: IK ZOEK NOG EEN LIEDJE ALS ACHTERGRONDMUZIEK VOOR HUN EERSTE ECHTE DATE (VAN DE ANDERE HOOFDSTUKKEN MAG OOK BEST) DUS ALS JE ME KAN HELPEN.. DUS DROP DIE SONGS!
JE LEEST
Alien
FantasyEstelle is één van de tieners die gekozen wordt om een ruimtereis te maken. Helaas crasht haar ruimteschip en wordt zij -als enige overlevende- gevangen genomen. Daar blijkt dat ze niet helemaal een aardling is, maar de kroonprinses van de planeet w...