Een week later.
Ik kwam vermoeid binnen.
'Hoe ging het, lieverd?' vroeg mijn vader.
'Beter als de vorige keren.' zei ik.
'Ga maar een bad nemen, dat zou goed moeten doen.' zei hij. Ik knikte en liep naar boven. Het water liep rustig, terwijl ik me al uitkleedde. Langzaam stapte ik het bad in, en sloot ik genietend mijn ogen.
Ik kon het nog altijd niet helemaal bevatten. Ik was niet alleen bijna volledig een alien, ik was ook nog eens de dochter van de leider van dat land. Wat dus betekende dat ik de troonopvolgster was. Blijkbaar was mijn moeder ook gekozen voor dezelfde reis, was iets begonnen met mijn vader, en omdat een zwangerschap hier dus minder lang duurt, dachten ze dat ze al zwanger vertrokken was. Het enige wat ik niet snapte was waarom ik 95 procent alien was en geen 50.
Dokter Lagrano had een theorie. Ik kon -na wat opzoekwerk- vertellen dat de raket van mijn moeder gecrasht was. Waarschijnlijk konden de dokters mij redden door dat half-alien-ding, maar mijn moeder niet. Maar was ik bij die redding gestorven en terug tot leven gekomen ofzo. Als ik terug op aarde raak ga ik daar toch eens naar navragen.
Ik hoorde mensen praten, zich afvragend over wie ik was, en hield met moeite mijn lach in. Soms zijn die alienzintuigen handig. Nu ja, bijna altijd. Al zijn ze soms ook heel vervelend. Ik had ook andere superkrachten: supersnelheid en kracht, ik kon vliegen -enkel op Aarde of planeten met een minder sterk gravitatieveld, hier was het zo ongeveer 5 keer zo zwaar als op Aarde, dus dat verklaart mijn 10 bij hoogspringen-, onzichtbaar worden, ik kan een laserstraal uit mijn ogen schieten, maar dan één die dingen bevriest, hitteadem, ik heb moleculaire kinese en telekinese, ik kan van die blasts afschieten, ik kan ruimteportalen maken en zo tussen planeten teleporteren en waarschijnlijk heb ik nog enkele die ik moet ontdekken.
Na het bad -dat ik zoals altijd heel lang rekte- was het al etenstijd. Ik besloot nog even te trainen met mijn krachten, en zette enkele bekertjes gevuld met water op een tafel. Ik was al een week aan het trainen, dus het zou moeten lukken.
_________________________________________________________________________________________________________________
HEY
WEER EEN HOOFDSTUK. HADDEN JULLIE DIT VERWACHT??
GISTEREN WAS HET EEN KLASUITSTAPJE NAAR EEN SPORTVLIEGVELD, WAT SUPERLEUK WAS, VOORAL OMDAT WE ZELF EEN RONDJE MOCHTEN MEEVLIEGEN EN IK VOORAAN MOCHT ZITTEN. ALS IEMAND DE KANS KRIJGT ZOIETS TE DOEN, MOET JE ZEKER DE KANS GRIJPEN, WANT IK KAN HET ZEKER AANRAKEN!!
IN IEDER GEVAL,
DOEI!!!!!
JE LEEST
Alien
FantasyEstelle is één van de tieners die gekozen wordt om een ruimtereis te maken. Helaas crasht haar ruimteschip en wordt zij -als enige overlevende- gevangen genomen. Daar blijkt dat ze niet helemaal een aardling is, maar de kroonprinses van de planeet w...