Vége. Őszintén, nem tudom, hogy rövidebbre vagy hosszabbra terveztem, valószínű rövidebbre, mert nem szeretek hosszú történeteket írni, aminek az oka, hogy nem akarom elrontani azzal, hogy túl húzom, mert nem tudok mit beleírni. Az alap szálat szeretem követni és mindent úgy írok meg, ahogy helyénvalónak és jónak látok.
Hiányozni fog a Tiszta szívvel, aminek eredetileg nem is ez lett volna a címe, hanem Erőből, de aztán mikor borítót készítettem úgy gondoltam, hogy ezt a címet akarom. Mert Ben és Kathy szerelmét nem ilyen agyon cukormázolt, habosbabosra akartam megírni, hanem olyanra, amiben az számít, hogy ők tiszta szívvel, szavak nélkül szeretik a versenyzést és egymást.
Az autóversenyzésbe beleszülettem. Képletesen. A tévé elé. Az egész család Forma-1-et nézett nálunk, a gyerekkori legendám pedig Schumacher. Azzal viccelődtek a szüleim, hogy még direkt úgy is születtem, hogy megvártam a vasárnapi futamot és csa hétfőn láttam meg a napvilágot. Az életem része volt mindig, érzelmileg mély a kötődésem. A történet ötlete pedig azután fogant meg, miután megnéztem újra a kedvenc filmemet, a Rush: Hajsza a győzelemért-et (mindenkinek ajánlom, aki kicsit is szereti a Forma-1-et, egy remekmű, itt egy trailer link: https://www.youtube.com/watch?v=sDKax8Ve4BY ).
Viszont nehéz volt írni a történetet. Főként a szereplők személyisége miatt. Olyan írni erről a világról, mintha egyetlen egy kicsi ketrecbe lennél bezárba, és abból kéne táplálkoznod csak, ami ott van ben. Kathyt volt talán a legnehezebb, hisz nincs sok barátja, lányok pláne nem és akármennyire hasonlít a személyisége az enyémhez, mégis oylan pontokban más, amik nehezítő körülmények. Bennel egy fokkal könnyebben boldogultam, a többiekkel pedig simán. A Forma-1 létező csapataiból írtam és szintén létező helyszíneket, így a való világot használtam vászonnak, de szereplőket kitaláltam rá, mert élő emberekről, mint mondtam már, nem igazán szeretek írni, az már kissé a Fanfiction felé hajlana, azt a műfajt pedig meghagyom másnak, aki ért hozzá.
Így utoljára megköszönöm mindenkinek, aki elolvasta a Tiszta szívvel-t, és örülök, ha tetszett neki, és köszönöm a mindig hűséges olvasóimnak, akik végig követtek!
Update!!!
Sziasztok! Anna vagyok, így 2023-ból, némi tatarozás és javítás elvégzése után.
Különleges élmény volt újra átélni a történetem, rájönni, mennyi hibája is van és hogy még ennyi év távlatából is milyen kis szerethető dolgot hoztam létre.
Akik ismerték az eredeti kéziratot, azoknak feltűnhetnek apróbb válrozások, de nyugi, visszafogtam magam hogy abszolút átírjak benne dolgokat és megváltoztassam a történet menetét. Tudom, sokan szeretik úgy, ahogy van, nem szeretném elrontani nekik az emlékeiket. Remélem tetszik a kis kozmetikámmal együtt is Kathy története, szerintem így határozottan csak jobb lett.Szép napot nektek és jó olvasást ♥️
Csók, Anna
YOU ARE READING
TISZTA SZÍVVEL (BEFEJEZETT)
Teen FictionRövid történet a versenyzésről, barátokról és szeretetről. Kathy mióta az eszét tudja gokartozik. Háromszoros Európa bajnok, egész gyerekkorát gépolaj, benzin és gumiszag között töltötte, a társas kapcsolatai a pályán belülre koncentrálódnak, de ni...