Selam.
Uzun bir süredir bölüm yazmıyordum ve gelen isteklere dayanamayıp yeni bölüm atasım geldi.
Yazmayı özlemişim he!
Yorum yaparsanız çok müteşekkir olurum.
Şarkı olarak: Can Kazaz - Bunca Yıl
Keyifli okumalar. ❤
🍃
Aşk mı? Yoksa gerçekler mi?
Bilinmeyen gerçekler varsa hayatta, ya o gerçekler hata değil de kaderse...
Hani bazı anlar vardır zaman durur ve büyülü bir esinti yüzünü siler geçer ve her şey kendi içinde sessizliğe gömülür işte öyle bir anın aşık olacağım gün ve an olduğuna o kadar çok inanmış ve beklemiştim ki.
Herkes sustu zaman durdu ve içeriyi tatlı bir koku hakim olurken bir rüzgar esintisi sardı. Turkuaz-mavi karışımı rengi gözler gözlerime kilitlenirken o kadar tanıdıktı ki siması da dikkatimi çekince geçmiş ve gelecekte ki bütün hayaller boş bir tenekenin içinde ki taş gibi yuvarlanarak kayboldu gitti. Asansörün kapısı açıldığında,kapıda bir adet etrafına bön bön bakan bir Sıla vardı. Çok endişelendiği gözlerinden belli oluyordu. Göz ucu ile asrına bakınca aynı anda onun da bana doğru dönmesi direk başka yöne bakmama sebep oldu.Bu sessiz ortam sıla sevinçle haykırana kadar sürdü ancak.
Restoranda yemek yeyip eve geri döndük.Bu kadar aksiyon bana yeterde artardı. Eve döndüğümüzde hava çoktan kararmıştı.Direkt, duş almak için odama koştum.
Duştan çıkmış. Saçlarımı kuruturken içimden Eymen'e mesaj atmak geldi.Direk yatağa oturup, yorganı üzerime çektim. Komodinin üzerine uzanıp telefonu elime aldım. Ne yazabilirdim ki? "Nasılsın?" yok bu direk gelişme bana böyle geçerken uğradım, özel olarak mesaj atmadım tarzı bir mesaj lazımdı. Heh işte buldum!!!
Elya: Bilinmeyen?
Evet fazla akıllıca, kimsenin aklına gelmeyecek bir mesaj. Ya ben ne anlarım mesaj yazmaktan? Off kendimi rezil ettim.
Bilinmeyen Numara: Efendim.
Bilinmeyen Numara: Bir dakika ya.. Sen bana mesaj attın bunu gelişme olarak varsayıyorum o zaman.
Elya: Yani, ilk mesajı ben atmış olabilirim.
Bilinmeyen Numara: Rehberinde hâlâ bilinmeyen olarak mı kayıtlıyım?
Elya: Evet sesini duymadan veya seni hiç görmeden adınla hitap etmek garip geldi.
Bilinmeyen Numara: Sen nasıl istersen bal.
Bana her bal dediğinde yüzümde şapşal bir gülümseme oluşuyor.Nedeni bilinmez, çok mutlu oluyorum.Tabi ki onun bunu bilmesine hiç gerek yoktu.
"İyi misin kızım sen? Ne bu halin?!"
Sıla'nın gelmesiyle kafamı yastıktan kaldırıp baktım.Halimde ne vardı? Normaldim işte üzerimde bir pijama saçlarımdaki ki havlu dağılmış neredeyse yere düşecek halde ve kafam deve kuşu misali yastıkların altına gömülmüş durumdaydı.
"Hazır ayaktayken mutfaktan cips ve çikolata getirir misin? Yalnız çikolata bitterli olsun. Yanında da vişne suyu. Bardağa koymana gerek yok."
"Kalk kendin al len." Sıla'nın delici bakışları altında daha fazla depresif yaşantıma devam edemeyeceğim için tam mutfağa gidiyordum ki... Sıla'nın çığlık atıp beni yere itmesi bir oldu. Komodinin üzerindeki su yere dökülmüştü. Sıla hemen depar atarak mutfağa gitti. Maşallah usain bolt gibi kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Mimarı
Teen FictionKalbimin Mimarı adlı ilk hikayedir ! Hikayede texting olan bölümlerde var. Beni ilk gökyüzü kandırdı."Ben maviyim" dedi.Aslında beyazdı.O sonsuz olmayı temiz olmaya tercih etti.Sonra zaten beni kandıran kandırana... Gökyüzüm mavi, bulutlarım beyaz...