Aby situace nebyla až moc jednoduchá, začalo se to mírně komplikovat. Seděla jsem na hodině semináře a spolužačky se bavily o tom, že o Ashley kolují řeči a že ten kluk se pohybuje po naší škole. Zpočátku mi nic nechtěla Ash říct, ale poté z ní vypadlo, že Sam slyšela Denise, jak se ptá pana tajemného, kdo poslouchá od nás ze třídy metal a bavili se o ní. Ach jo, nečekala jsem, že se to tak zkomplikuje. Ráda bych ji vysvětlila, že se vůbec nejedná o ní, ale tím bych si mohla podkopat nohy. Mohla by chtít, abych se přiznala, nebo by to mohla někomu říct a pak by mě našel úplně jednoduše. Jak tak koukám, toto bude ještě hodně zajímavé.
Přes víkend nemám v plánu mu psát první, tak uvidíme, zda napíše. Jsem ráda, že nic o dopise Denisovi neřekl, to by se to zase vše řešilo, to ještě tak potřebuji.
Objevily se nové informace, včera jsem si večer psala s jedním klukem, který ho zná velice dobře. Ptala jsem se na Silvestra, že bychom s kamarádkou přijely tam. On mi jenom napsal, že tam jezdit nemáme, ať si nezkazíme život. Nechápala jsem, proto jsem se ptala, jak to myslí. Odvětil, že skoro každý tam chlastá, hulí, dluží peníze a fetuje. Nevěděla jsem co napsat, chtěla jsem se zeptat na Stefana, jenomže to by hned bylo jasné, odkud vítr vane. Proto jsem to zaobalila. ,,Odtamtud znám jenom Filippa, o tom vím, že hulí trávu, pak také toho tvého kamaráda, jak chodí na gympl. Ten také v něčem jede?'' Odpovědi jsem se lekla a doufala, aby to nebyla pravda. Zněla totiž takto: hulí, chlastá, pěstuje, prodává a kupuje. Hned jsem si říkala, bože, do koho jsem se to zase zakoukala. To opravdu nemůže být někdo normální, myslím tím, kdo v dnešní době nezkusil trávu. Obávám se, že každý už s tím má co k dočinnění. Spát jsem šla skoro s breky, bylo mi to líto. Nevím, zda pokračovat a jak to bude celé dál. Také absolutně netuším, jak to má s holkami, nechci zase naletět a být pak potom smutná. Jelikož mě celá situace zajímá, pokračovat budu.
V sobotu mi nenapsal, každopádně v neděli už ano. Ptal se jak se mám, tak jsem si do něj trochu šťouchla tím, když jsem mu napsala, že tento týden budu chodit do školy, tak, že spíše nebudu, takže jako on. Navázal tím na to, zda jsem si všimla, že v pátek nebyl ve škole. Hned jsem mu naznačila, že kdyby byl, napsal by už dříve. Díky mým dopisům, které mu házím do školní skříňky, se mu ještě zlepší docházka, v pondělí tedy přišel, ale nebudu přeskakovat. Řekla jsem mu o tom, že naše akce již není tak tajná, když Ashley přišla na to, že je řešená.
On prý pověřil Denise, aby udělal sondu u nás ve třídě, kdo poslouchá metal, pak mu došlo, že to nebude nejlepší nápad, proto mu ani ne za půl hodiny napsal, ať to nechá. Jenomže on asi dále pokračoval na vlastní pěst. No ale Denise chvíli necháme stranou. Nazval mě, že jsem blázen, tak jsem mu chvilkami oponovala, ale poté jsem tedy přiznala, že blázen jsem. Např. do cvičení, pečení a zdůraznila, že do něj blázen opravdu nejsem. Přehodili jsme konverzaci, ptal se, co dělám, tak jsem mu poslala fotku mého vánočního cukroví. Napsal, že to je hezké, tak jsem poděkovala a řekla mu, že je milý. No a tím zase začala konverzace.On: Ano, já jsem milý jako pletený vánoční svetr
Já: Milý vánoční svetr? Svetry jsou spíše teplé, chceš tím něco naznačit?
On: Ano, to byl přesně můj záměr. Pletené vánoční svetry jsou velmi teplé, a když jsou pletené, tak zpravidla píchají. To je o co mi šlo. Já jsem buzna.
Já: Aha, to jsem nečekala, nevadí, já jsem vždy chtěla kamaráda gaye, těší mě, že jsem tě našla!
On: no jasně, mě taky. Jen jestli ti to upřímné nadšení vydrží, až tě najdu já
Já: Podle toho, co se mnou máš v úmyslu.
On: Co si myslíš, že by člověk, kterého jsi nazvala teploušem, měl v úmyslu?
Já: S holkou asi nic moc.Potom jsme si napsali už jenom pár řádků, nějak mi už potom hoch nenapsal. Na dobrou noc jsem mu také nepsala, nechtěla jsem se vnucovat.
ČTEŠ
Lovec
Mystery / ThrillerChytrý, šarmantní, oblíbený, milý a vytrvalý - tak působí tajemný mladík z prestižní školy v USA. Jednoho dne v jeho školní skříňce objeví anonymní dopis. Začne tak opravdová hra. Emily se snaží odkrýt jeho tajemství, přitom netuší, s kým si opravd...