Probouzení se se zprávou na facebooku od něj je hned příjemnější. Psal, jak bude probíhat sobota, ve 12:50 nám jede autobus. Dokonce mi i zjistil, v kolik mi jede autobus z naší vesnice do vedlejšího města odkud pojedeme už spolu, je zlatý. Půjdeme na Jumanjiho. Těší mě, že o našem setkání přemýšlí ve 4 ráno. Nějakým způsobem jsme narazili na to, že jsem nemocná. Jeho odpověď mě zahřála u srdíčka. ''My to máme co? Nejdříve ti ani nemohu dát pusu, protože jsem nachcípanej a teď zas ty.'' V pátek ráno jsem si nalakovala nehty a popřemýšlela tak nějak, co si vezmu do kina. Okolnosti se změnily, napsal, že pokud mi to nebude vadit, jeli bychom do kina s jeho mamkou autem. Nemám nic proti, alespoň ji poznám. Musím ještě sehnat nějaké kafe, protože jak znám Stefa, tak by si nejspíš žádné peníze nevzala ani ona.
Odpoledne jsem byla už nervózní, po nastoupení do jejich auta se mi ulevilo. Jeho maminka je velice příjemná, už jsem si myslela, že všechny budou jako ta bývalého. Mají bílého forda, cestou jsme prohodily s jeho mamkou pár vět. Ptala se, kam chci jít dále na školu, jestli lyžuji, čtu atp. Pak dokonce i podotkla, že bych mohla jet se Stefem do Anglie, čímž mě dostala. V Yorktownu byla nějaká nehoda a vyšetřovala ji i mimo jiné policistka, která měla polovinu hlavy vyholenou a ona poznamenala, že je ráda, že si přivedl takovou hezkou kamarádku a ne nějakou mužatku. Je opravdu moc milá. Po vystoupení z auta Stef poznamenal: ,,Kurva'', když viděl, co mám na sobě. Vysoké kozačky, sukně, bílé tílko, džínová bundička a kabátek.
Šli jsme na jídlo, už jenom my dva, objednal v KFC nějakou tortillu, bylo to dobré. Sedli jsme si na lavičky a po snědení si šli sehnat něco k pití. Šel si zakouřit, mezitím mi dal pusu, vlastně to byla taková delší pusa a potom jsme se vydali do kina. Optal se, zda nemá někde rtěnku a pokračovali jsme v cestě. Já si odskočila ještě na záchodky, kde se mi stal menší problém, ale nebylo nic, co bych nevyřešila. Tanga se nějak nešikovně zamotaly do silonek.
Postavila jsem se k němu do řady a čekali jsme. Po přistoupení k muži, který prodával lístky, nám bylo řečeno, že na film, který jsme chtěli jít, už nejsou lístky. Odešli jsme a přemýšleli, na který film půjdeme. Znovu jsme vystáli celou tu dlouhou řadu a koupili lístky na 50 odstínů svobody. Líbali jsme se, chvilku. V průběhu promítání jsem na něj koukala, vypadal, že ho to moc nebavilo, alespoň jsem z toho měla takový pocit. Po skončení filmu si šel koupit ještě cheeseburgery, já jsem už nic nechtěla.
Pomalu jsme se vydali k autu, kde mě opět líbal. Pak už přišla jeho maminka, nasedli jsme do auta a jeli domu. Bylo mi to líto, že to tak rychle všechno skončilo. Leč jsem nechtěla, cesta utekla rychle, vystoupil z auta, já se rozloučila s jeho mamkou, která mi dala ještě pro našeho psa pamlsky, to bylo opravdu moc milé. Popřála jsem ji, ať se má hezky a vystoupila z auta. Ona se mohla zatím otočit, když mě Stef líbal. Přerušila jsem ho: ,,Mám dotaz'' chvíli jsem se odmlčela a pak pokračovala ,,znamená to pro tebe něco?'' Hned věděl, že mluvím o tom líbání. Ujistil mě, že kdyby to pro něj nic neznamenalo, nedělá to. Domů jsem přišla nadšená. Večer mi ještě psal, že jeho mamka říkala, že jsem prý milá. Těší mě to.
Vypadá to tak, jako bychom spolu byli, jenom si to ještě neřekli. Mé pochyby byly asi absurdní a zcela zbytečné, kdyby o mě nestál a neměl mě rád, neplatí za mě, nestará se o to, co si přeji já a rozhodně by mě nepředstavoval své mamce. Napsala jsem mu, že moje mamka také nekouše a že může poznat zase on jí. Na to mi napsal jenom: jo, rád. Doufám, že už se to teď bude ubírat jenom správným směrem, hodně pro mě znamená.
ČTEŠ
Lovec
Mystery / ThrillerChytrý, šarmantní, oblíbený, milý a vytrvalý - tak působí tajemný mladík z prestižní školy v USA. Jednoho dne v jeho školní skříňce objeví anonymní dopis. Začne tak opravdová hra. Emily se snaží odkrýt jeho tajemství, přitom netuší, s kým si opravd...