Rozdział 23

1.9K 80 2
                                    

*Perspektywa Maxa*

Gdy moja siostrzyczka zasnęła lekko wstałem by jej nie obudzić i powędrowałem do swojego pokoju. Ogarnąłem się i poszedłem spać. Gdy się obudziłem przez bliźniaczą więź z Lilią wiedziałem że jeszcze śpi więc zeszedłem do kuchni i zacząłem robić dla mnie i siostry gofry które uwielbia. Jak śniadanie było prawie gotowe do kuchni weszli moi młodsi bracia.

-Siemka Max, dla kogo robisz gofry?- Zapytał Dylan. 

-Nie wiem dlaczego ale wyczuwam tu Lilie.- Wtrącił się Aron. 

-Dobrze czujesz, bo Lilia jest u siebie w pokoju i nie waż mi się jej któryś budzić.- Warknąłem. 

-Ale dlaczego wróciła?- Zapytał Harry. 

-Okazało się że przez ten cały czas Ivar miał partnerkę, która teraz wróciła do willi.- Wysyczałem przez zęby. Widziałem że chłopacy są zdziwieni.

-Zabiję go!- wysyczał Dylan. 

-Nie, nie wpuszczamy go do domu i z nim nie rozmawiamy niech się pomęczy.- Powiedziałem kładąc talerze z goframi na tace, po czym ruszyłem w kierunku pokoju księżniczki. Po cichu wszedłem do pomieszczenia i położyłem tace ze śniadaniem na półkę nocną. Lekko głaskałem Lilie po głowie aż w końcu otworzyła swoje oczka. 

-Hej księżniczko.- Powiedziałem z uśmiechem.

-Hej.- Odpowiedziała i też się uśmiechnęła lecz po chwili tak jakby wszystkie wspomnienia z wczorajszego dnia do niej wróciły i jej twarz byłą jak z kamienia. 

-Mam dla ciebie śniadanie.-Powiedziałem podając jej talerz gofrów. 

-Gofry!- Krzyknęła i zaczęła pożerać jedzenie ja tylko się zaśmiałem i dołączyłem do siostry. Gdy już zjedliśmy odstawiłem talerze na tace i wstałem z łóżka. Gdy chciałem wyjść zanieść brudne naczynia zatrzymał mnie głos Lilii. 

-Zostań.- Powiedziała smutno a ja się uśmiechnąłem. 

-Mam dla ciebie inne towarzystwo.- Powiedziałem i otworzyłem drzwi a do pokoju wpadły trojaczki. W chwilę znaleźli się przy Lilii i wszyscy na raz ją przytulili. 

-Ej dusicie.- Wydusiła po chwili a chłopacy ją puścili. 

-Co wy na maraton komedii ?-Zapytał uśmiechnięty Harry. 

-Jasne.- Odpowiedzieli i wszyscy zeszliśmy do salonu gdzie były już przygotowane filmy. To czas by Lilia zapomniała o Ivie. 




Mam nadzieję że rozdział się podobał :)

Mam ważne info!

Więc rozdział będą się pojawiały co dwa dni na zmianę z rozdziałami "Love is strange"

Swoją drogą zapraszam na moją nową książką 1 rozdział już jest :>

Więzy Przeznaczenia: Nowa historiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz