Přehled společnosti

412 18 5
                                    


ALFA: Shay - Vyhublý hnědý vlk s jantarovýma očima.
BETA: Calla - Černá, bíle grošovaná vlčice s pomněnkově modrýma očima.
GAMMA: Courtney - Hnědá vlčice průměrného vzrůstu s šedou tváří a hnědo-bílou náprsenkou. Hřbet má také šedý a boky má hnědé. Konec jejího ocasu je šedý a jedno oko má modré a druhé hnědé.
NEJVYŠŠÍ DELTA: Ajlo - Veľký zrzavý vlk s hnědýma očima.

DELTY
Sally - Šedá vlčice s hnědým břichem a náprsenkou se zelenýma očima.
Skillet - Bílá vlčice s modrýma očima.
Zek - Hnědý vlk s oranžovýma očima přičemž na levém oku se nachází jizva.
Papaja - Bílá vlčice s hnědýma očima.

STOPAŘI
Velitelka Stopařů: Esther - Bílá vlčice se zelenýma očima.
Throw - Krémová vlčice s šedými zády, tlamou a břichem. Oči nesou tmavěmodrou barvu.
Gwendolyn - Krémová vlčice se šedými zády a žlutýma očima.
Sorrel - Krémový mladý vlk s modrýma očima.
Root - Černá vlčice se zelenýma očima.
Roat - Zrzavý velký vlk s jantarovýma očima.
Jacob - Šedý starý vlk s bílou tlamou a hnědýma očima.

OCHRÁNCI
Velitel Ochránců: Thai - Hnědý vlk se žlutýma očima.
Matheo - Bílý mohutný vlk s modrýma očima.
Aleu - Černá vlčice s mírnými odlesky do šedé s jantarovýma očima.
Hyde - Šedý vlk s černou tlamou a zády s pravým okem modrým a levým hnědým.
Kleia - Krémová zjizvená vlčice s oranžovýma očima.
Golden Feat (zkráceně Feat) - Krémový vlk s bílým břichem a náprsenkou. Modré oči připomínajíci spíše mléčnou barvu.
Tacca - Velká vlčice zbarvení agouti s pravým okem modrým a levým hnědým které doplňuje modrý pás uvnitř oka. Slepá na pravé oko.

OMEGA PÁR
Omega samec: Sky - Kříženec vlka a československého vlčáka krémově - šedé barvy s modrýma očima.
Omega samice: Talila - Křížená fena vlka a sibiřského huskyho šedo - černé barvy s levým okem modrým a pravým hnědým.

Enigma: Válka slunovratu Kde žijí příběhy. Začni objevovat